интересно ми е, някой да сподели, който е карал и двете коли,
има ли разлика някаква осезаема при шофирането
доколкото си спомням говорим за около 23 коня разлика, но въпросът ми е по-скоро има ли различно усещане от шест цилиндровия мотор
и реално тая VR6 не е ли излишно даване на пари за поддръжка, данъци, папкане на бензинец?
П.С Даскала да не се обажда, щото на лунните кратери на Перник отгоре на моста не може да усетиш нищо друго освен окачването да ти бие бъбреците
VR6 срещу АБФ- впечатления?
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Когато мотора е 6 цилиндъра вместо четири буталата и сичките карантий са по малки,с по-малка маса и се развъртат по-бързо + големия обем= съвсем друго осещане.На тема обаче практичност и все пак няква целесъобразност АБФ няма как да не бие - щото ВР6 удря в поддръжка,разход и данъци-а ако решиш да се прежалиш и да ги търпиш е логично да си земеш нещо по "така" от ВР-ката.
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
VR6 си е VR6, мечтата на всеки Голфаджия а това колко върви, зависи от това какво му е правено на мотора или в какво състояние е. Относно горенето и подръжката, това не е кола за всеки ден или по точно казано това не е кола за стандарта в България Който иска да кара такава кола, не трябва да пита колко гори и какви са и данаците... а това дали е по-добра от АБФ-а мисля че ДА, а и почти всички VW-та по германските изложения и събори са VR6
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Stefan написа:VR6 си е VR6, мечтата на всеки Голфаджия а това колко върви, зависи от това какво му е правено на мотора или в какво състояние е. Относно горенето и подръжката, това не е кола за всеки ден или по точно казано това не е кола за стандарта в България Който иска да кара такава кола, не трябва да пита колко гори и какви са и данаците... а това дали е по-добра от АБФ-а мисля че ДА, а и почти всички VW-та по германските изложения и събори са VR6
Защо реши, че не кола за всеки ден, голф като голф, една идея по мощен има ги за 1500Евра в Германия, нищо особено не е VR6, да вярно, че не е толкова масов и ще струва малко повече подръжката и ще се намират по-трудно части, но толкова.
Ако го нямаше акциза щяха да се търкалят на път и под път такива голфчета.
Не виждам кво толкова ги превъзнасяте.
Даже е очудващо муден в ниските обороти, става хала след като мине 3500-4000об/мин, а и звукът му наистина е мн.добър.
От към вървене в сток вариант не е нищо особено както, но хубавото, е че има голям потенциал, които за да се изкара си трябват доста парици обаче.
А и на Голф 3 тоя супер тежък мотор му преебава адски много баланса и в никакъв случай не е най-добрата комбинация, ако трябва да се ката на писта или на път с много завой, там един лек КР ще си покаже зъбките и ще остави в точка VR6
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
FreeSoul написа:driver-a ще каже той размаза една ВР6-ца няколко пъти с неговия АБФ, естествено хората които си купуват ВР6 не го взимат да се стои сток.
Друг е въпроса че в България това си е чиста екзотика свързана с много пари, общо взето една нерентабилна инвестиция
Аз си мислех, че VR6 е голямата работа, но срещу ABF му идва малко зор. До колкото си мислех 6-така е мако по-муден на старта и мислех, че след 2-ра ще мине покрай мен, но противно на очакванията ми това не стана. Може екземплярчето да е било поиздухано /макар, че изглеждаше в отлично състояние/ но е факт, че на 400 м. да же и на доста повече VR6 беше на повече от 3-4 коли зад мен.
Повторихме няколко пъти старта, но резултата беше един и същ - ABF-a бие с доста добра преднина. Трябва да се има и в предвид, че дръпката я правихме по нанагорнище и там по пътя на логиката по-голяма кубатура, кончета и цилиндърчета трябва да взимат превес.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
VR6-цата не е била читава, най-вероятно.
Лошо е и че са доста малко и няма как да направиш няколко стартове с няколко такива коли за да се види реално колко върви тази кола.
А и вярвай ми пробвал съм VR6 и върви повече от АБФ, макар и не много.
VR6 само със всумукател на Шрик се отпушва страшно много, има много коне в тоя мотор, които спят и само трябва да бъдат събудени.
Лошо е и че са доста малко и няма как да направиш няколко стартове с няколко такива коли за да се види реално колко върви тази кола.
А и вярвай ми пробвал съм VR6 и върви повече от АБФ, макар и не много.
VR6 само със всумукател на Шрик се отпушва страшно много, има много коне в тоя мотор, които спят и само трябва да бъдат събудени.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niikoo_1 написа:VR6-цата не е била читава, най-вероятно.
Лошо е и че са доста малко и няма как да направиш няколко стартове с няколко такива коли за да се види реално колко върви тази кола.
А и вярвай ми пробвал съм VR6 и върви повече от АБФ, макар и не много.
VR6 само със всумукател на Шрик се отпушва страшно много, има много коне в тоя мотор, които спят и само трябва да бъдат събудени.
и аз мисля така.. но за всеки влак .. нали знаеш ?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе, ако го нямаше тъпия акциз доста хора бихме бръмчали на VR6-ци той е единствената пречка.
Пък и флегматичността на АБФ-фа в ниските обороти се лекува перфектно само с един чип + махане на катализатор. и колата си става бръмчилка от всякъде, аз лично съм много доволен и препоръчвам на който се чуди дали да си взима АБФ да не му мисли определено е най-удачния вариант, ако човек иска по-пъргаво голфче.
Пък и флегматичността на АБФ-фа в ниските обороти се лекува перфектно само с един чип + махане на катализатор. и колата си става бръмчилка от всякъде, аз лично съм много доволен и препоръчвам на който се чуди дали да си взима АБФ да не му мисли определено е най-удачния вариант, ако човек иска по-пъргаво голфче.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта