VR6 срещу АБФ- впечатления?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

VR6 срещу АБФ- впечатления?

Мнениеот dude » Пет 14 сеп 2007 19:59


интересно ми е, някой да сподели, който е карал и двете коли,
има ли разлика някаква осезаема при шофирането
доколкото си спомням говорим за около 23 коня разлика, но въпросът ми е по-скоро има ли различно усещане от шест цилиндровия мотор
и реално тая VR6 не е ли излишно даване на пари за поддръжка, данъци, папкане на бензинец?

П.С Даскала да не се обажда, щото на лунните кратери на Перник отгоре на моста не може да усетиш нищо друго освен окачването да ти бие бъбреците :lol: :lol:




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Пет 14 сеп 2007 20:51


6-така има най-малкото доста по-добър звук :twisted:


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пет 14 сеп 2007 21:09


Някой подхвърли на една среща (мисля, че беше Нико), че VR6 stock 2.8 мотора върви малко повече от Astra GSI Stock... :roll:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 14 сеп 2007 21:09


driver-a ще каже той размаза една ВР6-ца няколко пъти с неговия АБФ, естествено хората които си купуват ВР6 не го взимат да се стои сток.
Друг е въпроса че в България това си е чиста екзотика свързана с много пари, общо взето една нерентабилна инвестиция :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 14 сеп 2007 21:55


Когато мотора е 6 цилиндъра вместо четири буталата и сичките карантий са по малки,с по-малка маса и се развъртат по-бързо + големия обем= съвсем друго осещане.На тема обаче практичност и все пак няква целесъобразност АБФ няма как да не бие - щото ВР6 удря в поддръжка,разход и данъци-а ако решиш да се прежалиш и да ги търпиш е логично да си земеш нещо по "така" от ВР-ката.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Съб 15 сеп 2007 9:37


VR6 си е VR6, мечтата на всеки Голфаджия а това колко върви, зависи от това какво му е правено на мотора или в какво състояние е. Относно горенето и подръжката, това не е кола за всеки ден или по точно казано това не е кола за стандарта в България :dontknow: Който иска да кара такава кола, не трябва да пита колко гори и какви са и данаците... а това дали е по-добра от АБФ-а мисля че ДА, а и почти всички VW-та по германските изложения и събори са VR6 :D


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Съб 15 сеп 2007 11:31


Че са и кът тия мотори :twisted:


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Съб 15 сеп 2007 11:38


VR6 си е за дълъг път каквото и да си говориме. По големия мотор е предимство при дълъг път. Амам такъв път който още няма у нас, а когато имаме вече ще са прекалено стари тези машинки за да е здравословно да ги караме по предназначение.


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Съб 15 сеп 2007 12:05


И все пак нека се върмен към конкретния въпрос "Има ли някой с преки впечатления от ABF и VR6" , който да сподели информация натрупана с опит


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Съб 15 сеп 2007 14:39


Единственото инфо което мога да кажа със сигурност е че ВР6 харчи колкото Г60.Да не казвам че даже е и малко по-икономично.Говориме при сериознно каране


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 15 сеп 2007 20:37


Stefan написа:VR6 си е VR6, мечтата на всеки Голфаджия а това колко върви, зависи от това какво му е правено на мотора или в какво състояние е. Относно горенето и подръжката, това не е кола за всеки ден или по точно казано това не е кола за стандарта в България :dontknow: Който иска да кара такава кола, не трябва да пита колко гори и какви са и данаците... а това дали е по-добра от АБФ-а мисля че ДА, а и почти всички VW-та по германските изложения и събори са VR6 :D


Защо реши, че не кола за всеки ден, голф като голф, една идея по мощен има ги за 1500Евра в Германия, нищо особено не е VR6, да вярно, че не е толкова масов и ще струва малко повече подръжката и ще се намират по-трудно части, но толкова.
Ако го нямаше акциза щяха да се търкалят на път и под път такива голфчета.

Не виждам кво толкова ги превъзнасяте.


Даже е очудващо муден в ниските обороти, става хала след като мине 3500-4000об/мин, а и звукът му наистина е мн.добър.

От към вървене в сток вариант не е нищо особено както, но хубавото, е че има голям потенциал, които за да се изкара си трябват доста парици обаче.


А и на Голф 3 тоя супер тежък мотор му преебава адски много баланса и в никакъв случай не е най-добрата комбинация, ако трябва да се ката на писта или на път с много завой, там един лек КР ще си покаже зъбките и ще остави в точка VR6 :wink:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Съб 15 сеп 2007 21:45


FreeSoul написа:driver-a ще каже той размаза една ВР6-ца няколко пъти с неговия АБФ, естествено хората които си купуват ВР6 не го взимат да се стои сток.
Друг е въпроса че в България това си е чиста екзотика свързана с много пари, общо взето една нерентабилна инвестиция :wink:


Аз си мислех, че VR6 е голямата работа, но срещу ABF му идва малко зор. :twisted: До колкото си мислех 6-така е мако по-муден на старта и мислех, че след 2-ра ще мине покрай мен, но противно на очакванията ми това не стана. Може екземплярчето да е било поиздухано /макар, че изглеждаше в отлично състояние/ но е факт, че на 400 м. да же и на доста повече VR6 беше на повече от 3-4 коли зад мен.

Повторихме няколко пъти старта, но резултата беше един и същ - ABF-a бие с доста добра преднина. Трябва да се има и в предвид, че дръпката я правихме по нанагорнище и там по пътя на логиката по-голяма кубатура, кончета и цилиндърчета трябва да взимат превес.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 15 сеп 2007 22:00


VR6-цата не е била читава, най-вероятно.

Лошо е и че са доста малко и няма как да направиш няколко стартове с няколко такива коли за да се види реално колко върви тази кола.

А и вярвай ми пробвал съм VR6 и върви повече от АБФ, макар и не много.

VR6 само със всумукател на Шрик се отпушва страшно много, има много коне в тоя мотор, които спят и само трябва да бъдат събудени.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 15 сеп 2007 22:06


niikoo_1 написа:VR6-цата не е била читава, най-вероятно.

Лошо е и че са доста малко и няма как да направиш няколко стартове с няколко такива коли за да се види реално колко върви тази кола.

А и вярвай ми пробвал съм VR6 и върви повече от АБФ, макар и не много.

VR6 само със всумукател на Шрик се отпушва страшно много, има много коне в тоя мотор, които спят и само трябва да бъдат събудени.


и аз мисля така.. но за всеки влак .. нали знаеш ? :wink:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 15 сеп 2007 22:13


Абе, ако го нямаше тъпия акциз доста хора бихме бръмчали на VR6-ци :wink: той е единствената пречка.

Пък и флегматичността на АБФ-фа в ниските обороти се лекува перфектно само с един чип + махане на катализатор. :lol: и колата си става бръмчилка от всякъде, аз лично съм много доволен и препоръчвам на който се чуди дали да си взима АБФ да не му мисли определено е най-удачния вариант, ако човек иска по-пъргаво голфче.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта