Най честите дефекти
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
batmilko написа:ей, стига с тези дефекти, човек като я чете тая тема остава с впечатлението, че няма нищо здраво по фолксвагените
Naprotiv, ima mnooooog zdravi 4asti zatui gi karame vse oshte...
Hora, a be shto naistina oba4e taka stava s drujkite?
Predna vrata otdqsno se otvarq super trudno!
Misleh da kupuvam cqlata drujka, ama oshte ne sum stignal.
Moje li da se popravi ili!??!
izzo написа:Hora, a be shto naistina oba4e taka stava s drujkite?
Predna vrata otdqsno se otvarq super trudno!
Misleh da kupuvam cqlata drujka, ama oshte ne sum stignal.
Moje li da se popravi ili!??!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=3082
- VR666
- Мнения: 325
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Ботевград
Аз между Лагуна 1,8 90 к.с. 95г. вс. екстри, диг. табло и т.н.
и Венто 1,8 75 к.с., 93г. с ел.люк, ел. фарове и хидравлика,
познайте коя избрах.
Ми, семейния механик каза: Рено-никога! a boi de a boi de
Пък човека си разбира от работата.
Ако не държах чак толкова на външният вид на колата,
можеше да мина само с около 500 лв. разходи за година,
в това число масла, филтри, гуми и минето-застраховки.
(Без тунджата естествено )
и Венто 1,8 75 к.с., 93г. с ел.люк, ел. фарове и хидравлика,
познайте коя избрах.
Ми, семейния механик каза: Рено-никога! a boi de a boi de
Пък човека си разбира от работата.
Ако не държах чак толкова на външният вид на колата,
можеше да мина само с около 500 лв. разходи за година,
в това число масла, филтри, гуми и минето-застраховки.
(Без тунджата естествено )
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Моите майстори пък не понасят опел, като ги питаш защо правят такава физиономия и казват "Мани, мани, това не са коли нямат едно здраво нещо".Пробвайте да говорите с някой механик или майстор на коли, това им е болна тема, мразят да говорят за Опели
(нека поясня, че става дума за коли на над 10 години, нека никой не се обижда, вскчко ново е хубаво)
(нека поясня, че става дума за коли на над 10 години, нека никой не се обижда, вскчко ново е хубаво)
- Passat_vr6
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 17 фев 2005 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
5 год. на Jetta 2:
-Тампони на носачите - плоските - всяка пролет ги сменям заедно с шарнитите, защото се късат. Писна ми!!!
-Тече радиатора
-Скъса ми се ухото на магарето под двигателя. Това в което се държи носача. Еб*хти проблема!!! Голям късмет, че с малка скорост.
-Трудно вкл. първа и втора. Оправи се след регулиране. Сега няма проблеми.
-Pierburg 2E2 - Голяма трагедия!!! Стабилизирах нещата като изкл. 3-точковия модул, Термоклапана и Ел. клапан. Пневматичния привод на въздушната клапа на смукача поправих сам с мембрана от Лада 5-ца, по описание в руски сайтове. Който го вълнува да пише ЛС. Термоампулата работи на границата на допустимото. Костваше ми много нерви да се оправя с това ЧУДО. Купих си втори карбуратор и ги борих на почивки ) С единия карам, по другия копам
-Карета - вътрешни и външни. Единият път с вътрешното каре почваше да тресе, та да подскача скоростната кутия и да тресе цялата кола. Спирам, тръгвам, няма проблем. Следващия ден пак така. Случи се и на дълъг път. Трудно го хванах какво е точно. Няколко пъти ходих до сервиза. Отивам и то се оправи на 50 м. преди сервиза.
-Дръжки
-Отопление на задното стъкло
-Бенз. помпа
-Алтернатор
-Зацапан шалтер - не вкл. стартера
-Уреда за температурата на таблото
-Тече масло от главата и това си е!!! На всички е така, ако някой твърди противното да иде да се застреля!!!
-Семеринг на коляновия вал - течеше масло
+Няма грам ръжда
+Не ме е оставяла на път
+Нисък разход - средно 9.2 на газ и то предимно на градско (статистиката е за 5 год.)
+Абе много бега тая кола беее... преди 5 години като нямаше толкова много нови коли, на магистралата само големите мерджани и баварци ме минаваха и то трудно ))
+Евтини части
+Огромен, направо необятен багажник. Дори с газова бутилка има място за поне 2 трупа ))
-Тампони на носачите - плоските - всяка пролет ги сменям заедно с шарнитите, защото се късат. Писна ми!!!
-Тече радиатора
-Скъса ми се ухото на магарето под двигателя. Това в което се държи носача. Еб*хти проблема!!! Голям късмет, че с малка скорост.
-Трудно вкл. първа и втора. Оправи се след регулиране. Сега няма проблеми.
-Pierburg 2E2 - Голяма трагедия!!! Стабилизирах нещата като изкл. 3-точковия модул, Термоклапана и Ел. клапан. Пневматичния привод на въздушната клапа на смукача поправих сам с мембрана от Лада 5-ца, по описание в руски сайтове. Който го вълнува да пише ЛС. Термоампулата работи на границата на допустимото. Костваше ми много нерви да се оправя с това ЧУДО. Купих си втори карбуратор и ги борих на почивки ) С единия карам, по другия копам
-Карета - вътрешни и външни. Единият път с вътрешното каре почваше да тресе, та да подскача скоростната кутия и да тресе цялата кола. Спирам, тръгвам, няма проблем. Следващия ден пак така. Случи се и на дълъг път. Трудно го хванах какво е точно. Няколко пъти ходих до сервиза. Отивам и то се оправи на 50 м. преди сервиза.
-Дръжки
-Отопление на задното стъкло
-Бенз. помпа
-Алтернатор
-Зацапан шалтер - не вкл. стартера
-Уреда за температурата на таблото
-Тече масло от главата и това си е!!! На всички е така, ако някой твърди противното да иде да се застреля!!!
-Семеринг на коляновия вал - течеше масло
+Няма грам ръжда
+Не ме е оставяла на път
+Нисък разход - средно 9.2 на газ и то предимно на градско (статистиката е за 5 год.)
+Абе много бега тая кола беее... преди 5 години като нямаше толкова много нови коли, на магистралата само големите мерджани и баварци ме минаваха и то трудно ))
+Евтини части
+Огромен, направо необятен багажник. Дори с газова бутилка има място за поне 2 трупа ))
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
На 13.03.2006 ГОЛФА второ поколение 1.6 ТД 1V прави три години на родна земя-равносметката е следната-сменен лагер на задна лява главина/дойде си разбит от Немачко /смених си задвижващия ремък още при купуването барабар с ролката,филтри и масла не ги броя за ремонти,преди два месеца смених и ремъка на алтернатора,миналата седмица смених четирите подгревни свещи,а миналия месец -нов акумулатор,че стария се оказа 44 амп.часа : Друго нема-всичко си работи-дори и моторчетата на фаровете-да чукам на дърво!Гостите във форума да споделят-здрави ли са Голфовете или не!Ама сега като се замисля 46000 за три години не са много все пак! Drive
- Memo
- Мнения: 351
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Отскоро имам Г3, но за сега съм със следните наблюдения:
1. Жабката на първата седмица се прецака, вече забравих че имам такава.
2. След смяна на ангренажа се появиха проблеми, взе да скърца.
3. Много мека газ и прекалено плавно се изнася на първа, ускорява здраво чак на трета.
4. Много чупливи стопове Не си обяснявам как ги спрасках и двата без дори да докосна бронята :
Проблеми с ел. инсталацията до сега никакви, всичко е 6 точки, и задните стъкла са си ок. Скоростите влизат наистина с повечко сила, но то така е по-яко според мен. Пък и ако исках нежност щях да си взема френска кола
1. Жабката на първата седмица се прецака, вече забравих че имам такава.
2. След смяна на ангренажа се появиха проблеми, взе да скърца.
3. Много мека газ и прекалено плавно се изнася на първа, ускорява здраво чак на трета.
4. Много чупливи стопове Не си обяснявам как ги спрасках и двата без дори да докосна бронята :
Проблеми с ел. инсталацията до сега никакви, всичко е 6 точки, и задните стъкла са си ок. Скоростите влизат наистина с повечко сила, но то така е по-яко според мен. Пък и ако исках нежност щях да си взема френска кола
- Memo
- Мнения: 351
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Даскале, ние го говорихме проблема в една тема, изпилиха главата на водната помпа и уж спря въпреки че пак се появи леко пристъргване, ама вече не му обръщам внимание.
Някой има ли идея въпросът с ускорението как може да се реши? Нямам идея какъв е моторът, 75 коня е но модификацията не знам как да я разбера.
П.С. Сори ако това е малко офтопик
Някой има ли идея въпросът с ускорението как може да се реши? Нямам идея какъв е моторът, 75 коня е но модификацията не знам как да я разбера.
П.С. Сори ако това е малко офтопик
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта