Golf 4 1.9tdi 99г.
- Гуменото покритие в салона се лющи- водна шкура и спрей за пластмаса
- Пластмасовите щипки на ел.стклата се чупят - подменят се с алуминиеви такива
- Пластмасовите водачи в релсите на предните седалки, разбиват се и седалката започва да тропа в релсата - подменят се с нови.
- Скърцащите тампони на предната щанга - подменят се с нови, имаха някакъв канал или издатина по-средата
- Стоп машинката дефектира - подменя се с нова
- Тройника на охладителната с-ма протича - подменя се с нов
- Хидравличния обтегач на пистовия ремък и той здаде багажа при мен.
Шумен дизел, скърцащи елементи по-таблото, ала-бала ...
Най честите дефекти
-
- Мнения: 1518
- Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чипровци
Re: Най честите дефекти
Моя магистър ме дразни най-много с това, че страшно много му дрънчът пластмасите отзат, понеже е комби и се чуват доста. Проблем имах с ръчката на предната врата и това им е определено слабо място на тези Пасати. Друго което съм сменял са консумативи и нормално като за стара кола и менте части понякога се набутвах и по два пъти, ама карай, нали сме в България!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Най честите дефекти
изронване на изолацията и късане на проводниците в маншоните на вратите. В маншона на капака е бял кахър,поради възможността да се сложи силиконов гъвкав проводник в участъка на прегъване със запаси от 2 те страни,докато при вратите заради куплунзите е невъзможно, а ваденето на перата мисия невъзможна.
- breakforce
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: Най честите дефекти
Външните дръжки на пасат 2 определено се трошат много.
Re: Най честите дефекти
Golf 3/AAM/1996/Clima
Положителни страни:
Германците го наричат Der Ewige (вечния) тоя дефорсиран нискокомпресионен мотор.
И се убедих лично.
10 километра без водна помпа и масло благодарение на един хубостник,вследствие което двигателя работи като току що слязъл от поточната линия.
Признателен съм му,и му дължа уважение (на двигателя,не на хубостника ) !
Другото което лично на мен ми харесва е красивия и forever aктуален дизайн на автомобила,особено версията с 3 врати.Проста и вечна красота ! Стига да не се тунингова или осира с китайските стъкларии.
Недостатъци на първо четене:
Висок разход ! Висок разход! Висок разход !
Поне за мен,среден разход от 11/100 е огромен,тъй като са свикнал на доста по нисък такъв !
Следват :
1.Компа не се разбира добре с газовата (пренебрежимо)
2.Седалката леко потраква и се усеща луфта в релсичките при завой (пренебрежимо)
3.Досадно и подтискащо скърцане в купето от всевъзможни източници (преглъща се)
4.Лабавички спирачки (пренебрежимо)
Засега толкова.
Колата е от Германия,на реални ,доказани с документи 148000 километра,изключително запазена,юбилейно издание.
Положителни страни:
Германците го наричат Der Ewige (вечния) тоя дефорсиран нискокомпресионен мотор.
И се убедих лично.
10 километра без водна помпа и масло благодарение на един хубостник,вследствие което двигателя работи като току що слязъл от поточната линия.
Признателен съм му,и му дължа уважение (на двигателя,не на хубостника ) !
Другото което лично на мен ми харесва е красивия и forever aктуален дизайн на автомобила,особено версията с 3 врати.Проста и вечна красота ! Стига да не се тунингова или осира с китайските стъкларии.
Недостатъци на първо четене:
Висок разход ! Висок разход! Висок разход !
Поне за мен,среден разход от 11/100 е огромен,тъй като са свикнал на доста по нисък такъв !
Следват :
1.Компа не се разбира добре с газовата (пренебрежимо)
2.Седалката леко потраква и се усеща луфта в релсичките при завой (пренебрежимо)
3.Досадно и подтискащо скърцане в купето от всевъзможни източници (преглъща се)
4.Лабавички спирачки (пренебрежимо)
Засега толкова.
Колата е от Германия,на реални ,доказани с документи 148000 километра,изключително запазена,юбилейно издание.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Най честите дефекти
Не разбирам как може да се изтъкват като недостатъци разни неща, причинени от немарливостта на собственика.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Най честите дефекти
Passat B3 1.8 RP 90hp
1.Датчика за налягането на маслото.
2.Трудно включва първа и трудно изключва задна.
3.Дръжките, на вратите. При мен го имаше 1 единствен път и вече го нямам.
4.Лесно чупливи предни брони и централни конзоли, да не забравим и врътките за парното.
5.Досадното скърцане при отваряне на багажника (При седаните)
За друго не се сещам.
1.Датчика за налягането на маслото.
2.Трудно включва първа и трудно изключва задна.
3.Дръжките, на вратите. При мен го имаше 1 единствен път и вече го нямам.
4.Лесно чупливи предни брони и централни конзоли, да не забравим и врътките за парното.
5.Досадното скърцане при отваряне на багажника (При седаните)
За друго не се сещам.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Най честите дефекти
На пасат б3, не дефект, а по скоро структурен недостатък, когато си миеш предното стъкло в движение, ако е отворен прозореца си миеш и очите.
Re: Най честите дефекти
.
Последна промяна от даката07д на Нед 07 дек 2014 1:50, променено общо 3 пъти.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Най честите дефекти
Johnsword написа:5.Досадното скърцане при отваряне на багажника (При седаните)
Ами смажи си пантите бре и няма да има скърцане, същото се отнася за вратите .
Това не е дефект. Има спрей бяла грес -идеален за целта.
Това го има и на доста по- нови автомобили от различни марки..
Re: Най честите дефекти
При мен скърцат корите.Всичките.Не панти а кори ! Как да ги смазвам и от къде да почна ? Няма оправия,не се и опитвам.Спасението е радиото или каране по хубав асфалт.Второто е все по рядко срещано явление,така че остава първото.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Най честите дефекти
Имаме два голфа - на единия му скърцат корите, на другия - не, макар вече да е на 22г. Какъв е изводът за теб? За мен е, че си мрънкач, който го мързи да си постегне 20-годишния кош.
Re: Най честите дефекти
Мършавия,твойте изводи са последното нещо в света от което бих се заинтересовал.
Спести си ги ако обичаш за себе си,и не им давай да стават публично достояние.
Ако обичаш,не се опитвай да ми правиш личностни характеристики в публичното пространство.
Спести си ги ако обичаш за себе си,и не им давай да стават публично достояние.
Ако обичаш,не се опитвай да ми правиш личностни характеристики в публичното пространство.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Най честите дефекти
Ако не искаш коментари относно това, което пишеш, аз се сещам за два варианта - да не пишаш или да си направиш собствен форум/сайт, който да модерираш както ти изнася.
Ти може да се убеждаваш колкото искаш, че е на 150к км колата ти, но повечето хора сме виждали коли на 150к и те нямат описаните от теб недостатъци.Росен2 написа:...
Поне за мен,среден разход от 11/100 е огромен,тъй като са свикнал на доста по нисък такъв !неграмотно
Следват :
1.Компа не се разбира добре с газовата (пренебрежимо)лош избор на газаджия/газова
2.Седалката леко потраква и се усеща луфта в релсичките при завой (пренебрежимо)водачите са стотинки бройката - лоша поддръжка
3.Досадно и подтискащо скърцане в купето от всевъзможни източници (преглъща се)отново лоша поддръжка
4.Лабавички спирачки (пренебрежимо)и още веднъж - лоша поддръжка, този път клоняща към опасна немарливост - поне аз така формулирам нехайството относно спирачките
Засега толкова.
Колата е от Германия,на реални ,доказани с документи 148000 километра,изключително запазена,юбилейно издание.
Re: Най честите дефекти
Изключително неубедителен си .Дефектите които съм цитирал са характерни за модела,от тях не се оплаквам само аз.
Аз съм карал доста други коли,по стари дори,при които горенаписаното не беше присъщо.Там обичайните дефекти бяха други.
Сега моля те не се опитвай да ми кажеш,че след като съм купил колата,трябва да си сменя газовата,да разглобявам всички кори и да пълня с пяна,дунапрен и какви ли не боклуци,да свалям седалки,да хвърлям нови накладки и да слагам други и така нататък в този ред на мисли.
Не съм от типа хора - всичкоможещ Българин,гаражен майстор.
Нито имам време за такива неща,нито пък опит да разпарчетосвам и да правя нещо което никога не ще може да бъде оправено.
Аз съм карал доста други коли,по стари дори,при които горенаписаното не беше присъщо.Там обичайните дефекти бяха други.
Сега моля те не се опитвай да ми кажеш,че след като съм купил колата,трябва да си сменя газовата,да разглобявам всички кори и да пълня с пяна,дунапрен и какви ли не боклуци,да свалям седалки,да хвърлям нови накладки и да слагам други и така нататък в този ред на мисли.
Не съм от типа хора - всичкоможещ Българин,гаражен майстор.
Нито имам време за такива неща,нито пък опит да разпарчетосвам и да правя нещо което никога не ще може да бъде оправено.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrugiaBliznak и 186 госта