Най честите дефекти

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Нед 11 дек 2005 20:52


Memo написа:Скоростите влизат наистина с повечко сила, но то така е по-яко според мен. :lol:


хич не ме кефи да влизат трудно,чак някой път на сфетофар не моа да тръгна да му е...м...
кажете къде могат да ми регулират скоростите???




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5444
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: 1.9 TDI 2002
Местоположение: Перник

Мнениеот Даскала™ » Нед 11 дек 2005 20:56


Майна,мотора ти е 90% 1.6 и 10% 1.8!Майсторе,а викат ли рррррррррррррр като ги включваш?


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1653
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Нед 11 дек 2005 20:58


Тва да не е Икарус


Потребителски аватар
Memo
Мнения: 351
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Memo » Нед 11 дек 2005 21:59


Даскале, аз знам че е 1.6 , ти кво ме направи :) Мислех че ме питаш за трите букви дето така и не разбрах какво значат като чета из форума.


Потребителски аватар
s3
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 06 юни 2005 14:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s3 » Пон 12 дек 2005 10:13


zemon_Golf3_C4711PB написа:за голф 3 ел.пакета им е много скапан

Абсолютно съгласен - втори ел. прозорец ми се разваля ...поне 4-5 крушки съм сменил за 5-6 месеца. Ама нека горят, не ми пука сменят се лесно. Преди Голф-а имах една Фиеста (не го пожелавам на никого) и нали знаете "Всичко му смених и пак не пали - 100% вярно" - предпочитам да сменям лампички.


danakoplatec
Мнения: 122
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот danakoplatec » Пон 12 дек 2005 11:59


аре и от мен ел.проблеми колко искаш почти всичките изброени досега за пасата тампони, лагери радиаторчета абе кво се сетиш а има и други неща за смяна ама чакам дами кажат кога да ги сменям,и така ама вече не знам кво мое да се счупи много добре си я познавам само да не беха ел проблемите обаче да се знае това не ме прави по малко удовлетворен че карам пасат


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пон 12 дек 2005 12:58


в да се включа и аз.от 98-ма карам голф2 първо дизел сега бензин(и двете двувратки).обобщавам
1.дръжките на вратите
2.алтернатора на дизела
3.тракане на пластмасите на таблото
4.смеиш ли веднъж оргиналните задни лагери-сменяш ги на 30 хил.
5.кората на багажника тропка
при добра потдръжка и добри консумативи си мисля че колата е страшно здрава


Потребителски аватар
kotse_botse
Спортист - антипияница
Мнения: 2123
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kotse_botse » Пон 12 дек 2005 14:56


Аз съм с Голф 3, ама май имам проблемите на хората с пасатите :-)
Хидравликата вие като завъртя волана към края и първата ми влиза малко трудничко (не е проблем и не хърка, просто иска малко по- мъжката да я вкараш от време на време).


CBR_
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 14 окт 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Най честите дефекти

Мнениеот CBR_ » Нед 17 мар 2013 21:39


колеги гледам тук всеки пише от какво е недоволен :c020 чакайте и аз да се включа!ГОЛФ 4 1,9 дизел 2002г.страшно неприятно вибриране на копчето на ръчната спирачка.Когато я взех нищо не скърцаше по таблото,а сега пластмасите до климатроника и дивидито скърцат при резонанс,и при ниски обороти таблото точно до предното стъкло чука на пластмаса! :thumb_down Много е кофти и дразнещо :twisted но за 11 годишна кола...неможе да е перфектна


Kombayner
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 21 апр 2013 16:58
Автомобил: Passat 3 1.8 J
Двигател: 9.1988
Местоположение: Бургас

Re: Най честите дефекти

Мнениеот Kombayner » Нед 21 апр 2013 17:51


И при мен първа скорост се включва трудно,но реших проблема така-включвам/при натиснат съединител/на втора и леко бутам лоста напред за първа-влиза като масло
и отпускам съединителя.Така съм автоматизирал цялата операция,че става за секунда :mhihi .А големия ми проблем е,че като загрява,вдига постепенно оборотите да
1600-1700 .Имам Пасат 3,1.8 пълна инжекция.Четох за тези високи обороти във форума,но за пълна инжекция нищо не срещнах.


Потребителски аватар
kris11
Мнения: 11834
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Най честите дефекти

Мнениеот kris11 » Нед 21 апр 2013 18:21


Браво бре некрофили. Чудя се как изровихте тема от 2005 г :screwy :screwy :screwy


CBR_
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 14 окт 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Най честите дефекти

Мнениеот CBR_ » Пон 22 апр 2013 8:38


колега какво значение има от коя година е темата,те проблемите са едни и същи дали ще е от 92,2002 или 2005 година проблемите са едни за всички! но няма значение щом сме полезни един на друг :smile


Потребителски аватар
bobocamaro
Мнения: 7674
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Най честите дефекти

Мнениеот bobocamaro » Пон 22 апр 2013 9:55


Ми да добавиме новите екстри,
Маховик за пассат б6 2007-ма, ако не бъркам
Колеги, намерих маховик LUK за 925 лева (след отстъпката).


gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Най честите дефекти

Мнениеот gamble » Вто 23 апр 2013 12:38


Че маховика не е някакъв дефект. Просто внесените тука коли са на над 200 хил.км. и самата част си има кажи речи толкова живот (зависи от карането де). Сменяш го един път и... толкова :mhihi Ако навъртищ още 200 хилки пак сменяш и така :icon_lol


Потребителски аватар
qm_parket
Мнения: 406
Регистриран на: Пет 04 фев 2011 17:42
Автомобил: Nissan Navara 2.5Dci
Двигател: D40
Местоположение: Варна

Re: Най честите дефекти

Мнениеот qm_parket » Пет 27 сеп 2013 9:39


Имам New Beetle - дефектите са:
- жабка - счупен механизъм на затваряне/заключване - на мен лично ми го оправиха като ми смениха механизмът с такъв с амортисьори (от Пасат);
- проблем със стъклоповдигачи - засега аз нямам такъв проблем (да чукам на дърво), моите само се затварят по-бавно при угасена кола;
- проблем с пластмасите - за съжаление при New Beetle е пестено от материали за интериор и самите пластмаси са с ниско качество (както при самото им производство, така и при монтажа им в купето).
За други проблеми с този модел аз не знам.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта