Как е по-правилно да се мери компресията. От разлини места чувам различни начини.
Аз го знам по следния начин:
1. При студена кола
2. За дизел/бензин сваля се дюзата/свещта и на нейно място се навърта накрайника на компресомера.
3. Въртиш ключа да направи няколко оборота и това е.
Забележка: За дизел се откача кабела от клапанчето на ГНП, и не се пипа педала на газта. За бензин се прекъсва подаването на ток към свещите и педала на газта се натиска до край.
На едно място гледах следното.
1. Мери се на топъл двигател.
2. Сваля се дюзата/свещта слага се компресомера и се пали колата да работи.???????
Ето това тука малко ме обърка.
На друго място пък обясняват че трябвало да се свалят всички дюзи/свещи с изключение на мястото на което мериме.
Каква е истината.
Мерене на компресия - начини.
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
SSivanov написа:на мен ми я замериха като:
1. на загрял мотор
2. сваля се свеща
3. сваля се кабела то дистрибуторната капачка до бобината.
4. слага се компресомера на мястото на свеща и се върти на стартер с пълна газ.
Oпааа т.3 води до пробив в комутатора.Бобината респективно крайният транзистор на комутатора остава без товар и резултата е пробит краен транзистор. - комутатор межди 40 и 60 лв ,тия от 40 лв за за почти еднократна употреба.
Преди да се върти стратера се прекъсва захранването към комутатора.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
kris11 написа: Oпааа т.3 води до пробив в комутатора.Бобината респективно крайният транзистор на комутатора остава без товар и резултата е пробит краен транзистор. - комутатор межди 40 и 60 лв ,тия от 40 лв за за почти еднократна употреба.
Преди да се върти стратера се прекъсва захранването към комутатора.
или се бодва една свещ в кабела и се дава на маса за да има товар...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
vaskoto1 написа:kris11 написа: Oпааа т.3 води до пробив в комутатора.Бобината респективно крайният транзистор на комутатора остава без товар и резултата е пробит краен транзистор. - комутатор межди 40 и 60 лв ,тия от 40 лв за за почти еднократна употреба.
Преди да се върти стратера се прекъсва захранването към комутатора.
или се бодва една свещ в кабела и се дава на маса за да има товар...
Да така е.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта