Мерене на компресия - начини.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Genesis
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 12 сеп 2004 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Genesis » Вто 19 юли 2005 9:18


Топлия мотор има по-малка компресия от студения.




Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 19 юли 2005 10:05


Genesis написа:Топлия мотор има по-малка компресия от студения.
Що ми се струва че е точно обратното :roll:


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Сря 20 юли 2005 16:23


popeye написа:разлика между топъл и студен мотор почти няма(0.1), а когато се мери не се върти с ключа на стартер а се подава директен + на стартера. така се избягва риска от смяна на комутатор и т.н.


Не и ако двигателя ти не е в час.

Моя студен - 11.5
Топъл - 16 (масло из цилиндрите)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 20 юли 2005 16:29


Jerom написа:
Genesis написа:Топлия мотор има по-малка компресия от студения.
Що ми се струва че е точно обратното :roll:


Грешиш Jerom :wink:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 20 юли 2005 17:24


Кво ще кажете да си съберем парички и да си купим едно компресомерче...Ей така за клубния сервиз :roll:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 20 юли 2005 18:34


Jerom написа:Кво ще кажете да си съберем парички и да си купим едно компресомерче...Ей така за клубния сервиз :roll:

Ми то има бре... ти кога си ходил при ваското да ти мери компресията, а? a boi de hmmmm :dummy:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 20 юли 2005 20:48


:oops: Опаааа :oops: ами... щото гледам,че се се говори за сервизи и аз като питах и ми кзахте да я провера в сервиза дето съм си правил колата :roll: та за тва..реших че няма :D


Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот StreetThug16V » Чет 21 юли 2005 0:19


Е не е ли логично студения мотор да има повече компресия, щото маслото е по-гъсто като е студено?
Смисъл ако сегменти и други части по мотора са износени, би трябвало да изглежда на преебващия се купувач по-читава докато е студена.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 21 юли 2005 0:30


StreetThug16V написа:Е не е ли логично студения мотор да има повече компресия, щото маслото е по-гъсто като е студено?
Смисъл ако сегменти и други части по мотора са износени, би трябвало да изглежда на преебващия се купувач по-читава докато е студена.
Нали се сещаш,че като е студена сички чарковве са се свили и луфтовете са се увеличили а като е топла(двигатела е бачкал и е подкачил масло) компресията би трябвало да е по-голяма защото маслото уплътнява


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Сря 03 авг 2005 15:00


vaskoto1 написа:
kris11 написа: Oпааа т.3 води до пробив в комутатора.Бобината респективно крайният транзистор на комутатора остава без товар и резултата е пробит краен транзистор. - комутатор межди 40 и 60 лв ,тия от 40 лв за за почти еднократна употреба.

Преди да се върти стратера се прекъсва захранването към комутатора.


или се бодва една свещ в кабела и се дава на маса за да има товар... :idea:


Когато няма затворена верига товарът не е ли безкрайност? Поне така съм учил по електротехника, нищо, че не съм я взел още 8)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Залагам на топла

Мнениеот wili98 » Чет 04 авг 2005 11:05


Поне аз така съм мерил досега...
БТВ: при отворена верига съпротивлението е близко до безкрайност, по според електротехниката и закона на Ом, при съпротивление граничещо до безкрайност, би трябвало тока /демек товара/ да граничи към 0 :)

И внимателно, че с тоз ла некой електротерхник ша та гони да та бие :) :dummy:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 05 авг 2005 9:48


pipi_to написа:
vaskoto1 написа:
kris11 написа: Oпааа т.3 води до пробив в комутатора.Бобината респективно крайният транзистор на комутатора остава без товар и резултата е пробит краен транзистор. - комутатор межди 40 и 60 лв ,тия от 40 лв за за почти еднократна употреба.

Преди да се върти стратера се прекъсва захранването към комутатора.


или се бодва една свещ в кабела и се дава на маса за да има товар... :idea:


Когато няма затворена верига товарът не е ли безкрайност? Поне така съм учил по електротехника, нищо, че не съм я взел още 8)


Бобината има висока индуктивност и без товар крайният транзистор пробива въпреки , че е високоволтов , а в някои комутатори има и високоволтови защитни ценер диоди. Съветът ми както този на Ваското 1 е за да знаят повече хора и не се получават инфекции .
Но всеки има право на избор и решението си е негово.


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Мерене на компресия - начини.

Мнениеот evroto9 » Нед 11 окт 2015 0:13


Колеги моя голф е помпа-дюза и искам да му измеря компресията,трябвали да свалям дюза да я измеря,не може ли само да се свали свещта и така да я измеря?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19555
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Мерене на компресия - начини.

Мнениеот radotom » Нед 11 окт 2015 13:52


:eek Баси археолога! :surrender

:mhihi :mhihi :mhihi

По въпроса - Да, може! Зависи какъв накрайник за компресомера имаш.
Аз моя AFN го мерих през свещите.
И нещо, което, гледам, не е засегнато в темата - не е от толкова съществено значение каква е абсолютната стойност, която отчетете.
Важното е стойностите на отделните цилиндри да са еднакви или поне достатъчно близки.


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Мерене на компресия - начини.

Мнениеот evroto9 » Нед 11 окт 2015 14:01


Колега това ще стане ли

http://www.ebay.de/itm/311125094855?_trksid=p2060353.m1438.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Трябва да я измеря защото колата се прецака а съм във чужбина
размера на свещта е M10x1x25



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 171 госта