В момента е Сря 21 ное 2018 20:41
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 28 мнения ]  Отиди на страница 1 2 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Реле със закъснение при изключване Публикувано: Пон 11 фев 2008 23:23 
Извън линия

Регистриран на: Пон 11 фев 2008 22:58
Мнения: 3
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
искам да модна колата с един ксенон, и ми трябва идея или вид реле, което при отпадане на напрежеието към него да задържи контакта още 5-10 сек.

някакви идеи?

мерси предварително


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Вто 12 фев 2008 0:29 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Мнения: 944
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
:shock
И за какво ти е тва чудо на техниката?


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Вто 12 фев 2008 0:36 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Мнения: 506
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Едно малко село край Плевен
Колко мощно да е релето и колко време да задържа?


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Вто 12 фев 2008 0:45 
Извън линия

Регистриран на: Пон 11 фев 2008 22:58
Мнения: 3
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
мощността не ме притеснява защото ще управлява бобината на друго реле 40А, през което ще захраня ксенона директно от акумулатора.

а това реленце да е от 5 секунди закъснение нагоре и ще ми позволи да предотвратя прекъсвания на ксенона при светлинен клаксон, при смяна къси дълги и ако задържа повече време - при излизане от колата ще осветява пътя за известно време :-Р


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Вто 12 фев 2008 1:43 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Мнения: 506
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Едно малко село край Плевен
5 лв. без електроника и не се влияе от смущения.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Вто 12 фев 2008 9:44 
Извън линия

Регистриран на: Пон 11 фев 2008 22:58
Мнения: 3
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
MamaMy написа:
5 лв. без електроника и не се влияе от смущения.


къде мога да го намеря това реле?
според мен без никаква електроника няма как да го накарам да не се изключи. кое ще го задържи иначе?


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Вто 19 фев 2008 9:51 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Мнения: 506
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Едно малко село край Плевен
Реленцето е с контакти 3А и намотка 1,7ком. Консумира толкова малко ток, че като му сложиш успоредно на краката един кондензатор 470 мф държи след отпадане на захранването около 5 секунди. Това всичкото се събира в кибритена кутия и ти остава място и за клечки. :D


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Вто 19 фев 2008 10:16 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Мнения: 7161
Автомобил: VW Passat B4
Двигател: ABS 94
Местоположение: Казанлък
Без електроника може ли да се направи да включва и изключва със закъснение. Примерно да включва след 5секунди а да изключва след10


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 21 фев 2008 0:18 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Мнения: 1582
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
само преди кондензатора турни един диод , за да не се окаже, че бобината на релето не е единственият консуматор :wink:
за winnwer25:
ако един полевак или MOS транзистор е електроника значи не може :lol: доста по-евтин е от релето, а консумацията му е в пъти по-малка ! Един R+С между G&S и "захранваш" през още един R. Товарното реле в дрейна :)


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 21 фев 2008 0:51 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Мнения: 7161
Автомобил: VW Passat B4
Двигател: ABS 94
Местоположение: Казанлък
Dobromirski написа:
само преди кондензатора турни един диод , за да не се окаже, че бобината на релето не е единственият консуматор :wink:
за winnwer25:
ако един полевак или MOS транзистор е електроника значи не може :lol: доста по-евтин е от релето, а консумацията му е в пъти по-малка ! Един R+С между G&S и "захранваш" през още един R. Товарното реле в дрейна :)

Може и да не е електроника, но не мога да си го направя сам. А за първия вариант - всякакво реле ли става, или точно определено?


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Съб 15 мар 2008 10:34 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Мнения: 7161
Автомобил: VW Passat B4
Двигател: ABS 94
Местоположение: Казанлък
MamaMy написа:
Реленцето е с контакти 3А и намотка 1,7ком. Консумира толкова малко ток, че като му сложиш успоредно на краката един кондензатор 470 мф държи след отпадане на захранването около 5 секунди. Това всичкото се събира в кибритена кутия и ти остава място и за клечки. :D

Някой може ли да ми разясни какво реле точно трябва да си купя за да се получи това с кондензатора. Ако сложа кондензатор на повече мф повече време ли ще задържа?


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Съб 15 мар 2008 21:32 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Мнения: 506
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Едно малко село край Плевен
Реленцето е малко черно за монтаж на платка. Купувах го от Радимекс и е с номер 842-1С-С/24VDC.
Колкото по-голям кондензатор сложиш, толкова се увеличава времето на задържане, но и размера.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Нед 16 мар 2008 10:32 
Извън линия

Регистриран на: Пет 08 фев 2008 17:17
Мнения: 171
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
реле с Флип-Флоп колега. Има ги с колкото сек искаш общо взето.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Нед 16 мар 2008 11:10 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Мнения: 7161
Автомобил: VW Passat B4
Двигател: ABS 94
Местоположение: Казанлък
MamaMy написа:
Реленцето е малко черно за монтаж на платка. Купувах го от Радимекс и е с номер 842-1С-С/24VDC.
Колкото по-голям кондензатор сложиш, толкова се увеличава времето на задържане, но и размера.

благодаря за пояснението. Аз пробвах с реле с намотка 400 ома и кондензатор 2200мф но задърва съвсем малко. А на това посоченото пише 24V на мене не ми ли трябва 12V


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пон 17 мар 2008 23:45 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Мнения: 506
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Едно малко село край Плевен
Работи си прекрасно на 12 волта. То при релетата това е ориентировъчно. Тока на сработване е важен. Това работи от 11 волта без грижи. Едно устиска и на 28,2 волта по погрешка :oops: .


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 28 мнения ]  Отиди на страница 1 2 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design