Дневниците на буса. Том I

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 391
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Контакти:

Re: Дневниците на буса. Том I

Мнениеот musuibie » Вто 30 яну 2018 16:21


Мога да предоставя мостра оригинал, за да си направиш твое.




Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1075
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Дневниците на буса. Том I

Мнениеот DA@KA » Вто 06 фев 2018 8:34


me4ou написа:@psihoza: поръчах го, ама още чакам...

Да ви се похваля с какво се сдобих:



Мисля да я направя мобилна - само закачаш комин и газ и пускаш, а като е топло направо ще стои в мазето. Някой има ли идеи от какво и как да й направя кожух?

Не се вижда снимката колега.


Потребителски аватар
me4ou
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 17 апр 2010 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дневниците на буса. Том I

Мнениеот me4ou » Нед 18 фев 2018 10:19


С най-голяма радост мога да споделя, че смяната на маслото на скоростите имаше перфектен резултат! Вчера направих едно кратко кръгче с буса, нарочно влизах в завои с газ и т.н. и от чукането/тропането/проблема няма и следа! Надеждата ми е положението да се задържи така занапред. Маслото, което сипах е Mobil1 - 80W90, обикновено за скорости, без добавки за шперове и т.н. Кутията е много по-добра - по-тиха, влизат по-лесно скоростите и няма ядове! Благодаря още веднъж на Ванката(PACH) :bowdown , че ми напомни за този важен момент. Явно отдавна му е било време!
При проблем в скоростите винаги първо - СМЯНА НА МАСЛО! :Mr Green Fun :Mr Green Fun


keymaker
Мнения: 807
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Дневниците на буса. Том I

Мнениеот keymaker » Нед 04 мар 2018 7:02


Кофтито сега е ,че ще си без LSD ,ако дифа е с тая сгода по добре сипи правилното масло.


Потребителски аватар
me4ou
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 17 апр 2010 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дневниците на буса. Том I

Мнениеот me4ou » Пон 05 мар 2018 9:19


Още не съм го тествал дали и колко работи. А и след толкова време прекарано със скапаното масло, нищо чудно да LSD-то да е приключило курса. Важното е, че кутията е здрава, без течове и може да се разчита на нея. До сега само чаках да роди.


Потребителски аватар
me4ou
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 17 апр 2010 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дневниците на буса. Том I

Мнениеот me4ou » Съб 15 сеп 2018 13:51


Момци имам нужда от малко съдействие.
Напролет сложих един автърмаркет оборотмер ужким оригинален на VDO. Взех го втора ръка, т.е. му нямам 100% вяра. След известна доза четене разбрах, че на всички бусове с "новата" маслена система идва сигнал на таблото за оборотите директо от минуса на бобината, от къде взима сигнал и фабричния оборотмер за Т3.
Когато буса е студен, всичко е наред - оборотмера си седи на празен ход ~1000 оборота, форсира се и т.н. Но като загрее буса и уреда се побърква. Ако двигателя е под 2000 оборота отива в джаза. Като стигна до 2000 и нагоред пак си показва нормално. Пътувайки от морето до София по магистралата си работеше постоянно. Мислех, че може да е заради лошо захранване или нещо, но след като почистих всички контакти, до него си ситгнат над 13 волта във всички режими. Понятие си нямам от принципа на работа на тези уреди, а нямам и друг да пробвам. Някой има ли идея?




Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост