nylon написа:Така е така е...видях, грешката е моя. Но всмукателния няма ли да е от бус или и с автомобилния ще стане работата? И да развия следващия си въпрос: На бусовите турбо ГНП диафрагмата за boost-а са я направили хоризонтална, явно целта е да не опре в капака на ДВГ. Сега въпроса ми е, ако монтираш ГНП-то от лек ФВ - тя(диафрагмата) стърчи нагоре, е ще опре ли аджеба в капака? Също и към PACH: Когато си бил с AAZ имаше ли проблем с ГНП и разстоянието от диафрагмата до капака? Защото двигателя си го взел от лек автомобил.
И последно. Знам, че не му е тук мястото, но да използвам, ако може, тази трибуна: Регулируем ли е хода на педала на съединителя на нашите бусове? Аз стигнах до отговор НЕ, но не мога да си обясня защо е така.
От лек автомобил не става, опира и не се затваря капака.Да имах проблем с капака, реших го с голям чук и направих една хубава изпъкналост на капака, под която се събра помпата Да отговора за съединителя е "не се регулира", защо е така, може да попиташ инженерите от Фолксваген
А какво има за регулиране на съединителя, ако всичко ти е наред, няма нужда да се пипа.