Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Пон 03 дек 2012 14:10


През изминалата седмица облепих целия бус с битумна изолация и се чудя върху нея какво да сложа. Има микропореста гума с дебелина 16 мм. но е доста парички, другите варианти са стиропор или фибран. Монтирах ламинат на пода, а днес най-накрая приключих и с декоративните лайсни, който бяха голям "филм" :)

Изображение

Изображение

Под ламината подложих 3мм изолация XPS.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

На лицето между двете предни седалки също поставих ламинат.

Изображение

Освежих страничните колонки с нова кожа в по-тъмно сиво.

Изображение

Колебаех се дали да сложа лайсна под мултиванския панел, в крайна сметка сложих, така ми изглежда някак си по-завършено.

Изображение

Изображение

Следва обличане с нова кожа на задната седалка. Много ме дразни скъсаната и изцапана кожа на колонките и около прозорците, чудя се дали да не сменя и нея, проблема е че няма точно същия цвят :(




Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот BUS1988 » Пон 03 дек 2012 15:13


Ванка защо не си махнал ламарината между двете предни седалки така че да има коридор и да не трябва да я прескачаш всеки път? Каква е идеята?
Иначе мнооого добре се получава! Браво, май ще вървя по твойте стъпки и аз...


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Пон 03 дек 2012 16:53


BUS1988 написа:Ванка защо не си махнал ламарината между двете предни седалки така че да има коридор и да не трябва да я прескачаш всеки път? Каква е идеята?
Иначе мнооого добре се получава! Браво, май ще вървя по твойте стъпки и аз...


Нарочно Теми, това ще е задната стена на нещо като кутия/органайзер, която ще свършва зад ръчната спирачка.В нея ще мога да си слагам разни джунджурий, като фенерче, сгъваем трион, нож, бутилки и т.н. Мисля че 30 см. няма да са проблем да се прескачат.


Потребителски аватар
batchi
Мнения: 290
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот batchi » Пон 03 дек 2012 19:57


Браво със ламината е станало много добре и лесно за подръжка,
На панела със масичката в горния краи сложи ли лаисната ,да не го оставиш с нитове :beat_butt2 :beer
Изображение


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Вто 04 дек 2012 0:51


batchi написа:Браво със ламината е станало много добре и лесно за подръжка,
На панела със масичката в горния краи сложи ли лаисната ,да не го оставиш с нитове


Благодаря, за съжаление оригиналната лайсна е някъде в гаража на Темис, ще трябва да измпровизирам с някоя подобна. Дай снимка как се закрепя в оригинал и каква е формата на лайсната ?


Потребителски аватар
Ivaile
Мнения: 552
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
Автомобил: Touran
Двигател: BSE 2008
Местоположение: Пловдив

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот Ivaile » Вто 04 дек 2012 11:46


Дали, ако не се намери оригиналната лайстна, тя не може да се замени с подобна от магазин за мебелен обков? :?:
Скоро поставях ламинат и останах изумен от разнообразните по профил, цвят и структура видове АЛУМИНИЕВИ лайстни!


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот KingoftheROAD » Вто 04 дек 2012 12:20


PACH написа: ...Много ме дразни скъсаната и изцапана кожа на колонките и около прозорците, чудя се дали да не сменя и нея, проблема е че няма точно същия цвят :(


А не може ли кожата да се боядиса с някаква подходяща боя?


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот BUS1988 » Вто 04 дек 2012 14:02


PACH написа:
batchi написа:Браво със ламината е станало много добре и лесно за подръжка,
На панела със масичката в горния краи сложи ли лаисната ,да не го оставиш с нитове


Благодаря, за съжаление оригиналната лайсна е някъде в гаража на Темис, ще трябва да измпровизирам с някоя подобна. Дай снимка как се закрепя в оригинал и каква е формата на лайсната ?


Добре че ме подсетихте, лайсната е намерена Ванка и е твоя ако я искаш.
Иначе ето снимки ако решиш да импровизираш:

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Вто 04 дек 2012 17:03


BUS1988 написа:Добре че ме подсетихте, лайсната е намерена Ванка и е твоя ако я искаш.
Иначе ето снимки ако решиш да импровизираш:


Теми, ако идваш към България, пусни ми я по Еконт ? :)


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот BUS1988 » Вто 04 дек 2012 18:44


PACH написа:
BUS1988 написа:Добре че ме подсетихте, лайсната е намерена Ванка и е твоя ако я искаш.
Иначе ето снимки ако решиш да импровизираш:


Теми, ако идваш към България, пусни ми я по Еконт ? :)


O.K. най вероятно Коледа ще бъда в България.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Нед 09 дек 2012 22:34


Буса не е готов, но се наложи да го пусна спешно в движение за озвучаването на едно офроуд състезание в събота, всички много му се радваха и гледаха с ей такива очи :shock
Прикачени файлове
Bus 2.jpg
Bus 1.jpg
Bus 3.jpg


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Нед 30 дек 2012 19:59


Интересна оферта за Syncro Doka,

VW Transporter sinxro
бус / минибус, пътнически, употребяван Цена по договаряне

ivo - 0895159647
Монтана

Телефон
Година Януари 1988
Пробег 123 км
Гориво Бензин
Скорости Ръчни

Мощност 100 к.с.
Кубатура 2000 см3
Брой врати 2/3 врати
Цвят Зелен
Особености и Екстри
Сигурност: 4x4
Брой места: 4
Нови гуми Malatesta Cobra
Цена 3500 лв.
Прикачени файлове
6724683o.jpg
6724682o.jpg
6724681o.jpg
6724680o.jpg
6724679o.jpg
6724678o.jpg
6724677o.jpg


geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот geodj » Пон 31 дек 2012 10:47


Добър екземпляр и на добра цена.
Гледам, че има лепенка на форума. Мен много ме кефят тези фургончета отзад. Бих си монтирал едно такова, ако се намери.
PS: Днес цената вече не е добра scare .


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Пон 13 яну 2014 20:57


Използвах хубавото време днес, за да започна първата стъпка към подобряването на спирачките. Закупих серво от BMW E30 и се захванах.

Servo BMW.jpg


P1240815.jpg


Тук се вижда разликата между двете уши. Демонтираме оригиналното ухо и го прехвърляме на новото серво.

P1240816.jpg


Двете оси имат различна резба и се налага с медчик 10х1.5 да се направи нова резба в оригиналното ухо.

P1240817.jpg


Следващото което ми направи впечатление е че на БМВ сервото, оста е по-дълга със сантиметър. Не е фатално но реших да я скъся както е в оригинала.

P1240818.jpg


P1240819.jpg


Новото серво вече на местото си.

P1240820.jpg


Препоръчвам да стегнете първо долните болтове на стойката с педалите към купето, защото мястото е малко и често се ползва жокер "мамата"

P1240821.jpg


Изполвах момента че таблото е демонтирано и направих профилактика на двете "коронки" на масите. Демонтаж, зачистване, намазване с масло и монтаж. Освен тях поднових всички крушки и почистих прахта, която се е натрупала.

P1240823.jpg


Докато бях на вълна крушки, прескочих до Ауто+ да проверя дали ще намеря от модела с който се осветяват копчетата за парното и запалката. Другия модел с който се осветява таблото е лесен за намиране. Та за мой късмет намерих едно пликче с десет крушки, които са били заредени преди повече от десет години и от тогава никой не ги е потърсил. Направих бърз пазарлък и ги купих всичките, че всичките ми бусове имат нужда от тях.

P1240825.jpg


Утре ще демонтирам изпускателния колектор, който има пукнатини в заварките. Закърпвам го временно и след Гърция преработвам двигателя в м-тди с оригинален колектор и турбо от 1.6ТД. За пореден път се убеждавам че заводските части и концепции са най-добри.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Сря 12 фев 2014 23:10


Отново е време да се включа с новости по проекта. Преди срещата в Гърция направих ъпгрейт на предните спирачки с по-големи вентилирани дискове 296мм, след седмица започвам и смяната на барабаните с дискове, всичко е подготвено и отлежава в гаража. Както знаете миналата седмица бях на гости на Валката и докато си говорихме се сетих за една стара оферта на бусче което проверих преди 4 години, но тогава собственика категорично отказа да го продаде, защото щял да го прави. Заговорихме се за палатки с домакина и реших да звънна и да проверя до къде е стигнала реставрацията. За мой късмет телефона на съпругата беше актуален и след кратко представяне тя се сети за мен. Оказа се че преди няколко месеца е починал съпругът и буса през декември са му платени данъците и е бракуван. Когато се прибирах от Гърция минах през Сливен да го огледам и се споразумяхме на цена която ме устройваше. Днес закачих една платформа и газ за града на войводите в компанията на Петър Калудов, който скучаеше и го взех за компания. Ето и снимките :th_up

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И двете предни седалки са въртящи:

Изображение

Цялото оборудване е налично, котлоните са перфектни, хладилника е без забележка.

Изображение

Изображение

Изображение

Задната седалка е с нова тапицерия.

Изображение

Изображение

Оригинална Westfalia табуретка :eek

Изображение

Изображение

Изображение

Палатката е за смяна, както и гумените уплътнения.

Изображение

След огледа и фотосесията смених предна лява гума и подготвих буса за качване.

Изображение

Изображение

Изображение

Голямо въртене падна, задно дясно колело беше леко залепнало.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Вече прибран в "базата"

Изображение

Изображение

Изображение

Следва прехвърляне на цялото оборудване от вестфалията в синхрото и превръщането му в семеен кемпер.
Двигателя 2000cc. въздухар, с изрядни документи и след профилактика и лек тунинг ще бъде монтиран на другия проект Т1 :mhihi



Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта