Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот BUS1988 » Нед 07 мар 2010 19:09


PACH написа:Защо не си поръчаш и двете пластини за ск.кутия които подобрават смазването.Така и така ще я разглобяваш, направи всичко :)
Кутията ти кой модел е, какъв и е индекса ?
Покажи снимка на този слайдър да го видим и от къде може да се поръча.Имам малко време преди да сглобя кутията, да действам докато е време ;)


Двете пластини ги имам от Henning и ще се сложат - без тях не може.
Кутията е AHF 4+G.
Слайдерът е купен от WEDDLE INDUSTRIES - CALIFORNIA и струва 100$, но трябва да добавиш още за куриера и обмитяването. Точно тази част се счупва и кутията остава заключена на 3та или 4та скорост.
Не мога да ти го покажа на снимка защото още го нямам, би трябвало да пристигне след 2-3 седмици.
Също така поръчих на същия и всичките синхронизатори.




Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Чет 11 мар 2010 23:22


В неделя ходих до Варна и ето го двигателя,В крайна сметка се спрях на 1.9 TDI 110 к.с. от Ауди А4.Разглобен е за пълна проверка и профилактика.Повече за него след няколко дни:

Изображение

Изображение

Изображение

чера дядо Коледа ме изненада с една пратка от Германия, какво ли има вътре...Малко благинки за проекта, едно кашонче 1500+ евро
Изображение

Изображение

Изображение

Предни и задни амове, декуплер комплект, Хеви Дюти амове за задния капак, нова опашка за ск.кутия за подсилен 228 мм. съединител от Т4, пластини за подобряване на смазването на ск.кутия. и муфа, която замества виското в предния мост.

Изображение

Ето и как работи декуплера:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Този детайл се закрепя на вала на ск.кутия и чрез него се зацепва предния мост:

Изображение

Изображение

Ето ги и отражателните пластини за подобряване на смазването:

Изображение

Изображение

В ляво е оригиналната опашка в дясно е новата:

Изображение

Изображение

Днес даже стигна време да монтирам едната пластина:

Изображение

Изображение

Изображение

Утре следва сглобяване на ск. кутия mhihi


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот BUS1988 » Пет 12 мар 2010 7:43


PACH написа:В неделя ходих до Варна и ето го двигателя,В крайна сметка се спрях на 1.9 TDI 110 к.с. от Ауди А4.


Честит новият двигател! Знае ли се на колко км е?


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Пет 12 мар 2010 18:22


BUS1988 написа:
PACH написа:В неделя ходих до Варна и ето го двигателя,В крайна сметка се спрях на 1.9 TDI 110 к.с. от Ауди А4.


Честит новият двигател! Знае ли се на колко км е?


Много, коляновия вал е на 1-ви ремонт, цилиндри и бутала са стандарт, но мисля че са сменяни.Ще подменя основни, биелни и на паразитния вал лагери, нови сигменти, всички семерини и опръстени, челосване на изпускателния колектор, маховик от 1Z, съединител 228мм, маслен охладител с изнесен отпред радиатор, кулер по поръчка с размерите на Берн Ягер, компа ще е в купето под задната седалка, още се чудя дали ще има проблем (да отчита грешки) ако ги няма датчиците на педалите на съединителя и спирачките, а също така и ако не получава сигнал за скоростта (нали нашия километраж е аналогов)?!


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот BUS1988 » Пет 12 мар 2010 21:23


PACH написа:кулер по поръчка с размерите на Берн Ягер

Пиши нещо повече за кулера че същия филм ми се предстой да гледам и аз скоро!
Air-Air ли ще бъде или Water-Air?
При мене вече предият диференциал е сглобен и заедно с подновените предни полуоски монтиран на място вече!


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Пет 12 мар 2010 22:06


BUS1988 написа:
PACH написа:кулер по поръчка с размерите на Берн Ягер

Пиши нещо повече за кулера че същия филм ми се предстой да гледам и аз скоро!
Air-Air ли ще бъде или Water-Air?
При мене вече предият диференциал е сглобен и заедно с подновените предни полуоски монтиран на място вече!


Мисля да не усложнявам прекалено нещата и ще го оставя с въздушно охлаждане.Какво им имаше напредните ти плоуски че ги смени ?Моя преден мост утре ще му мия карантиите и в понеделник сглобяване.С какви тампони ще монтираш двигателя ?


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот BUS1988 » Съб 13 мар 2010 9:37


PACH написа:Какво им имаше напредните ти плоуски че ги смени ?Моя преден мост утре ще му мия карантиите и в понеделник сглобяване.С какви тампони ще монтираш двигателя ?


Грешно се изразих, те не са подменени,просто разглобени, изчистени и отново сглобени и като нови вече!
Не съм мислил още за тампоните, нешо специално ли трябва?
Иначе купил съм от Syncro Services AFN engine mount


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Съб 13 мар 2010 10:59


BUS1988 написа:
PACH написа:Какво им имаше напредните ти плоуски че ги смени ?Моя преден мост утре ще му мия карантиите и в понеделник сглобяване.С какви тампони ще монтираш двигателя ?


Грешно се изразих, те не са подменени,просто разглобени, изчистени и отново сглобени и като нови вече!
Не съм мислил още за тампоните, нешо специално ли трябва?
Иначе купил съм от Syncro Services AFN engine mount


Ами препоръчва се ползването на хидравлични тампони от Мерцедес, значително намаляват предаването на вибрации към купето.Довечера като се прибера ще кача снимки на разни "подобрения" при окачването на двигателя.Ако не те затруднявам направи малко снимки на твоята опора с размери, може да откраднем идеята от германеца :mrgreen:


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот rusty » Пон 15 мар 2010 13:48


Моят маслен радиатор беше от дясно до скоростите, така спестяваш хидравли4ни марку4и напред и ефекта е същият. Интеркулера на паджеро е с вентилатор и влиза то4но от в лявата страна на въздуховода. Успех!


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Пон 15 мар 2010 16:57


rusty написа:Моят маслен радиатор беше от дясно до скоростите, така спестяваш хидравли4ни марку4и напред и ефекта е същият. Интеркулера на паджеро е с вентилатор и влиза точно от лявата страна на въздуховода. Успех!


Благодаря за конкретното инфо, днес събрахме и предния мост, снимките довечера.
Да ти се намира хидравлична рейка от бус или да знаеш някакво преработване на друга ?

Ето и снимковия доклад за свършеното от последните дни:

И така, ск.кутия и предния диф вече са сглобени.Ето снимки от операцията:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Виското и неговия заместител:

Изображение

Изображение

Малко части за предния мост :mrgreen:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Днес измих главата, голяма борба беше с напластената мръсотия в смукателните колектори.Свалих клапаните и я занесох да и сменят водачите (които са ремонтен размер) и да ги напаснат според клапаните, сменяме и гумичките на клапаните и ги напасваме към леглата им.Главата е права и няма нужда от шлайф, само изпускателния колектор ще го челосаме, защото има лека дъговидна деформация и не приляга добре към главата.Поръчал съм комплект основни и биелни лагери с аксиални платини 1-ви ремонт, подменям и лагерите на паразитния вал, сегментите и всички семерини и опръстени.Нови болтове за главата и ремонтна гарнитура от най-дебелите, защото главата е била шлайфана.За сега толкова, чакам биелните лагери и към четвъртък-петък започваме сглобяване на двигателя.


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот rusty » Пон 15 мар 2010 18:42


Нямам но провери в ЕТКА за номера дали не съвпада с тази от Голф 1. Рейката се сменя заедно с носа4ите, ина4е радиуса на завой се промена, става по голям.


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот BUS1988 » Пон 15 мар 2010 20:46


PACH написа:Ако не те затруднявам направи малко снимки на твоята опора с размери, може да откраднем идеята от германеца :mrgreen:

Ето малко снимки макар че мисля че ще ти е трудно да го копираш без да го имаш на ръцете:

Изображение

Изображение

Ето и малко размери:

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
batchi
Мнения: 290
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот batchi » Пон 15 мар 2010 23:16


ето още един модел опора
Изображение
Изображение
хидравлична реика в България трудно ще намериш,аз моита е взех от ebay.de
сега е слагам,но ще видим какво ще се получи
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот PACH » Пон 15 мар 2010 23:52


batchi написа:ето още един модел опора
Изображение
Изображение
хидравлична реика в България трудно ще намериш,аз моита е взех от ebay.de
сега е слагам,но ще видим какво ще се получи
Изображение
Изображение


Днес ми попадна една рейка с номер 1J1 422 105 излиза че е от Голф-4.По размери е много близка, само дето има един малък проблем, завърташ на ляво и завиваш на дясно :)
Ако се измисли някакъв "обръщач" на движението (примерно две зъбчатки в корпус), може и да се напасне.Утре ще измеря какъв е хода на рейката, за да разберем дали ще завива еднакво с оригиналната.

Изображение

Изображение

Тук се вижда защо движението е обратно.На бусовата червеяка е отгоре а на другата отдоло:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Разликата в дължината ще се корегира с малко намалени кормилни шанги.Ха сега кажете, как да обърнем движението ;)


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4

Мнениеот 6669 » Вто 16 мар 2010 0:14


С този обратен ход, рейката да не е от някоя кола с десен волан ? :)



Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта