През изминалата седмица облепих целия бус с битумна изолация и се чудя върху нея какво да сложа. Има микропореста гума с дебелина 16 мм. но е доста парички, другите варианти са стиропор или фибран. Монтирах ламинат на пода, а днес най-накрая приключих и с декоративните лайсни, който бяха голям "филм"
Под ламината подложих 3мм изолация XPS.
На лицето между двете предни седалки също поставих ламинат.
Освежих страничните колонки с нова кожа в по-тъмно сиво.
Колебаех се дали да сложа лайсна под мултиванския панел, в крайна сметка сложих, така ми изглежда някак си по-завършено.
Следва обличане с нова кожа на задната седалка. Много ме дразни скъсаната и изцапана кожа на колонките и около прозорците, чудя се дали да не сменя и нея, проблема е че няма точно същия цвят
Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Ванка защо не си махнал ламарината между двете предни седалки така че да има коридор и да не трябва да я прескачаш всеки път? Каква е идеята?
Иначе мнооого добре се получава! Браво, май ще вървя по твойте стъпки и аз...
Иначе мнооого добре се получава! Браво, май ще вървя по твойте стъпки и аз...
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
BUS1988 написа:Ванка защо не си махнал ламарината между двете предни седалки така че да има коридор и да не трябва да я прескачаш всеки път? Каква е идеята?
Иначе мнооого добре се получава! Браво, май ще вървя по твойте стъпки и аз...
Нарочно Теми, това ще е задната стена на нещо като кутия/органайзер, която ще свършва зад ръчната спирачка.В нея ще мога да си слагам разни джунджурий, като фенерче, сгъваем трион, нож, бутилки и т.н. Мисля че 30 см. няма да са проблем да се прескачат.
- batchi
- Мнения: 290
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Браво със ламината е станало много добре и лесно за подръжка,
На панела със масичката в горния краи сложи ли лаисната ,да не го оставиш с нитове
На панела със масичката в горния краи сложи ли лаисната ,да не го оставиш с нитове
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
batchi написа:Браво със ламината е станало много добре и лесно за подръжка,
На панела със масичката в горния краи сложи ли лаисната ,да не го оставиш с нитове
Благодаря, за съжаление оригиналната лайсна е някъде в гаража на Темис, ще трябва да измпровизирам с някоя подобна. Дай снимка как се закрепя в оригинал и каква е формата на лайсната ?
- Ivaile
- Мнения: 552
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Дали, ако не се намери оригиналната лайстна, тя не може да се замени с подобна от магазин за мебелен обков?
Скоро поставях ламинат и останах изумен от разнообразните по профил, цвят и структура видове АЛУМИНИЕВИ лайстни!
Скоро поставях ламинат и останах изумен от разнообразните по профил, цвят и структура видове АЛУМИНИЕВИ лайстни!
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
PACH написа: ...Много ме дразни скъсаната и изцапана кожа на колонките и около прозорците, чудя се дали да не сменя и нея, проблема е че няма точно същия цвят
А не може ли кожата да се боядиса с някаква подходяща боя?
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
PACH написа:batchi написа:Браво със ламината е станало много добре и лесно за подръжка,
На панела със масичката в горния краи сложи ли лаисната ,да не го оставиш с нитове
Благодаря, за съжаление оригиналната лайсна е някъде в гаража на Темис, ще трябва да измпровизирам с някоя подобна. Дай снимка как се закрепя в оригинал и каква е формата на лайсната ?
Добре че ме подсетихте, лайсната е намерена Ванка и е твоя ако я искаш.
Иначе ето снимки ако решиш да импровизираш:
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
BUS1988 написа:Добре че ме подсетихте, лайсната е намерена Ванка и е твоя ако я искаш.
Иначе ето снимки ако решиш да импровизираш:
Теми, ако идваш към България, пусни ми я по Еконт ?
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
PACH написа:BUS1988 написа:Добре че ме подсетихте, лайсната е намерена Ванка и е твоя ако я искаш.
Иначе ето снимки ако решиш да импровизираш:
Теми, ако идваш към България, пусни ми я по Еконт ?
O.K. най вероятно Коледа ще бъда в България.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Буса не е готов, но се наложи да го пусна спешно в движение за озвучаването на едно офроуд състезание в събота, всички много му се радваха и гледаха с ей такива очи
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Интересна оферта за Syncro Doka,
VW Transporter sinxro
бус / минибус, пътнически, употребяван Цена по договаряне
ivo - 0895159647
Монтана
Телефон
Година Януари 1988
Пробег 123 км
Гориво Бензин
Скорости Ръчни
Мощност 100 к.с.
Кубатура 2000 см3
Брой врати 2/3 врати
Цвят Зелен
Особености и Екстри
Сигурност: 4x4
Брой места: 4
Нови гуми Malatesta Cobra
Цена 3500 лв.
VW Transporter sinxro
бус / минибус, пътнически, употребяван Цена по договаряне
ivo - 0895159647
Монтана
Телефон
Година Януари 1988
Пробег 123 км
Гориво Бензин
Скорости Ръчни
Мощност 100 к.с.
Кубатура 2000 см3
Брой врати 2/3 врати
Цвят Зелен
Особености и Екстри
Сигурност: 4x4
Брой места: 4
Нови гуми Malatesta Cobra
Цена 3500 лв.
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
- Автомобил: Vw ID3
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Добър екземпляр и на добра цена.
Гледам, че има лепенка на форума. Мен много ме кефят тези фургончета отзад. Бих си монтирал едно такова, ако се намери.
PS: Днес цената вече не е добра .
Гледам, че има лепенка на форума. Мен много ме кефят тези фургончета отзад. Бих си монтирал едно такова, ако се намери.
PS: Днес цената вече не е добра .
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Използвах хубавото време днес, за да започна първата стъпка към подобряването на спирачките. Закупих серво от BMW E30 и се захванах.
Тук се вижда разликата между двете уши. Демонтираме оригиналното ухо и го прехвърляме на новото серво.
Двете оси имат различна резба и се налага с медчик 10х1.5 да се направи нова резба в оригиналното ухо.
Следващото което ми направи впечатление е че на БМВ сервото, оста е по-дълга със сантиметър. Не е фатално но реших да я скъся както е в оригинала.
Новото серво вече на местото си.
Препоръчвам да стегнете първо долните болтове на стойката с педалите към купето, защото мястото е малко и често се ползва жокер "мамата"
Изполвах момента че таблото е демонтирано и направих профилактика на двете "коронки" на масите. Демонтаж, зачистване, намазване с масло и монтаж. Освен тях поднових всички крушки и почистих прахта, която се е натрупала.
Докато бях на вълна крушки, прескочих до Ауто+ да проверя дали ще намеря от модела с който се осветяват копчетата за парното и запалката. Другия модел с който се осветява таблото е лесен за намиране. Та за мой късмет намерих едно пликче с десет крушки, които са били заредени преди повече от десет години и от тогава никой не ги е потърсил. Направих бърз пазарлък и ги купих всичките, че всичките ми бусове имат нужда от тях.
Утре ще демонтирам изпускателния колектор, който има пукнатини в заварките. Закърпвам го временно и след Гърция преработвам двигателя в м-тди с оригинален колектор и турбо от 1.6ТД. За пореден път се убеждавам че заводските части и концепции са най-добри.
Тук се вижда разликата между двете уши. Демонтираме оригиналното ухо и го прехвърляме на новото серво.
Двете оси имат различна резба и се налага с медчик 10х1.5 да се направи нова резба в оригиналното ухо.
Следващото което ми направи впечатление е че на БМВ сервото, оста е по-дълга със сантиметър. Не е фатално но реших да я скъся както е в оригинала.
Новото серво вече на местото си.
Препоръчвам да стегнете първо долните болтове на стойката с педалите към купето, защото мястото е малко и често се ползва жокер "мамата"
Изполвах момента че таблото е демонтирано и направих профилактика на двете "коронки" на масите. Демонтаж, зачистване, намазване с масло и монтаж. Освен тях поднових всички крушки и почистих прахта, която се е натрупала.
Докато бях на вълна крушки, прескочих до Ауто+ да проверя дали ще намеря от модела с който се осветяват копчетата за парното и запалката. Другия модел с който се осветява таблото е лесен за намиране. Та за мой късмет намерих едно пликче с десет крушки, които са били заредени преди повече от десет години и от тогава никой не ги е потърсил. Направих бърз пазарлък и ги купих всичките, че всичките ми бусове имат нужда от тях.
Утре ще демонтирам изпускателния колектор, който има пукнатини в заварките. Закърпвам го временно и след Гърция преработвам двигателя в м-тди с оригинален колектор и турбо от 1.6ТД. За пореден път се убеждавам че заводските части и концепции са най-добри.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Отново е време да се включа с новости по проекта. Преди срещата в Гърция направих ъпгрейт на предните спирачки с по-големи вентилирани дискове 296мм, след седмица започвам и смяната на барабаните с дискове, всичко е подготвено и отлежава в гаража. Както знаете миналата седмица бях на гости на Валката и докато си говорихме се сетих за една стара оферта на бусче което проверих преди 4 години, но тогава собственика категорично отказа да го продаде, защото щял да го прави. Заговорихме се за палатки с домакина и реших да звънна и да проверя до къде е стигнала реставрацията. За мой късмет телефона на съпругата беше актуален и след кратко представяне тя се сети за мен. Оказа се че преди няколко месеца е починал съпругът и буса през декември са му платени данъците и е бракуван. Когато се прибирах от Гърция минах през Сливен да го огледам и се споразумяхме на цена която ме устройваше. Днес закачих една платформа и газ за града на войводите в компанията на Петър Калудов, който скучаеше и го взех за компания. Ето и снимките
И двете предни седалки са въртящи:
Цялото оборудване е налично, котлоните са перфектни, хладилника е без забележка.
Задната седалка е с нова тапицерия.
Оригинална Westfalia табуретка
Палатката е за смяна, както и гумените уплътнения.
След огледа и фотосесията смених предна лява гума и подготвих буса за качване.
Голямо въртене падна, задно дясно колело беше леко залепнало.
Вече прибран в "базата"
Следва прехвърляне на цялото оборудване от вестфалията в синхрото и превръщането му в семеен кемпер.
Двигателя 2000cc. въздухар, с изрядни документи и след профилактика и лек тунинг ще бъде монтиран на другия проект Т1
И двете предни седалки са въртящи:
Цялото оборудване е налично, котлоните са перфектни, хладилника е без забележка.
Задната седалка е с нова тапицерия.
Оригинална Westfalia табуретка
Палатката е за смяна, както и гумените уплътнения.
След огледа и фотосесията смених предна лява гума и подготвих буса за качване.
Голямо въртене падна, задно дясно колело беше леко залепнало.
Вече прибран в "базата"
Следва прехвърляне на цялото оборудване от вестфалията в синхрото и превръщането му в семеен кемпер.
Двигателя 2000cc. въздухар, с изрядни документи и след профилактика и лек тунинг ще бъде монтиран на другия проект Т1
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта