До сега имаше Трайко Китанчев, че човек като вземе да се похвали и то вземе че не стане работата...
И така - дойде му времето да кажа най-накрая:
Благодаря Боби!
Преди месец Боби (Буркан) пусна една тема за продажбата на едно Т3 Синхро. Отидох веднага, погледах, погледах и .... капарирах. Разбрахме се с човека да ме изчака един месец с парите, защото.... мъкаааа.. Ни го карах, ни го и гледах много-много, защото това ми е мечта от ... абе и аз не знам от кога.
Месеца лека-полека се източи и вчера цъфнах като майска роза пред
Нетърпение не е точната дума, която може да предаде чувството напиращо в някой желаещ да се отърве от една камара хартий в джоба и да седне зад волана на новата ръжда.
Който е купувал кола знае това чувство.
Бричката нямаше ни преглед, ни гражданска, ни гърнета както ще се види на една от снимките по-долу, та за туй в употреба влезна здравото въженце и след състоялата се размяна на хартий срещу ключове и документи поехме директно към майстора. Вече пред сервиза, на спокойствие можех да разгледам бившата линейка и да видя от торбата с .... какво съм извадил.
На първо четене си пише Синхро
Да, само синхровците имали капачка за резервоар на туй място били казали хората
Е това ме зарадва много
Естествено не можах да го подкарам в действие, но след време ще го бъде и него.
Широк волан с две много симпатични копченца под радиото
Кюмбе
Прилични кори на вратите в светъл тон - хич не обичам черни салони да ме прощават любителите им, всяка Жигула на времето го имаше...
Два акумулатора
Салона с гърне, рамка под мотора, седалки, шкафове...
Тук ми стана интересно, ама нямаше време да пъхам мултицет
Второ парно и тотална липса на задна седалка - някой някъде някога нещо си е приватизирал или изхвърлил като ненужно....
Мотор, скорости, кардан и други...
Преден диф и всякакви други някакви
От дясно
От ляво
Централно от долу
Степенката
И от близо
И от вън
Гумите са с добър грайфер, ама 14-ки
Ясно е, че ще има смяна живот и здраве на цолажа
И за последно от горе
Липсват бурканите мамка му, ама нищо!
Двигателя е 2,1 бензин, воден боксер, който като я подкарам ще видим дали ще остава или ще се слага някой турбо нафта. Имам наличен 1,6 турбо, ама мерака ми е за 1,9 турбо, но това както казах ще го мислим след време.
При дърпането през цяла София и последващото каране по поляната пред майстора нямам забележки към окачването. Лостовата система на скоростите явно е клеясала и иска почистване, и смазване с подходящите материали.
За цялостния реставрационен процес ще се допитвам до корифеите в областта и ще приемам на драго сърце съвети всякакви.
Отново изказвам благодарности на Боби за споделената информация, благодарение на когото се сдобих с возилото.
Т3 Syncro
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Т3 Syncro
Стига с тези благодарности, че почвам да се изчервявам!! Честито да ти е!! Много добре изглежда поне отвън, а и отвътре. Желая ти много хубави моменти с него и да изореш планините!
П.С. Както виждам резервната гума е отпред, а не като при другите в багажника. Това си е екстра.
П.С. Както виждам резервната гума е отпред, а не като при другите в багажника. Това си е екстра.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Т3 Syncro
Честито.....Със здраве да си го караш.Успех с реставрацията и нека да има повече снимков материал за да плакнем очите.
- jamie1
- Мнения: 542
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
- Автомобил: Chevrolet Aveo LT
- Двигател: DOHC
- Местоположение: Сливен
Re: Т3 Syncro
Честито и от мен.Записвам се да следя темата ти,защото ми е интересен крайния резултат след като завършиш бусчето.
- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: Т3 Syncro
Честито Венка,ще следя темата и на края.....едно кръгче .
- samo_pechka
- Мнения: 8401
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Т3 Syncro
Честито и от мен записвам се и аз за темата просто обожавам Т3 Синкро-то
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Т3 Syncro
Честито, колко коня е тоя боксер мотор? Няма ли да стане с гас?
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Т3 Syncro
Честито и успешна реставрация ти пожелавам, и дано се засечем на някоя гора някога!
- triplesss
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново-Лясковец
Re: Т3 Syncro
Честито!
Хубаво е бусчето.Чакаме снимки от по нататъчната работа по буса.
Хубаво е бусчето.Чакаме снимки от по нататъчната работа по буса.
- jorko.b67
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
- Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Т3 Syncro
Честито и от мен !
Със здраве да го караш !!!
Един съвет/напомняне - ако все още се води линейка , а искаш да се води пътнически провери дали не е нужно да се минава на пререгистрация в талона (или както там се води)...
Успех !
Със здраве да го караш !!!
Един съвет/напомняне - ако все още се води линейка , а искаш да се води пътнически провери дали не е нужно да се минава на пререгистрация в талона (или както там се води)...
Успех !
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Т3 Syncro
Честито,лесно да го стегнеш и много да го яздиш.
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Т3 Syncro
BURKAN написа:Стига с тези благодарности, че почвам да се изчервявам!!
Ми те са си съвсем заслужени
Абе от вън не е върха на сладоледа, ама лека полека ще стане... А па от вътре идеята е да стане кемпер май... И е тогава ще има:BURKAN написа:Честито да ти е!! Много добре изглежда поне отвън, а и отвътре. Желая ти много хубави моменти с него и да изореш планините!
Дръж се земьо! Ще ги покоряваме планините с преспиване.
Е това не го знаех, ама па то и аз съм си начинаещ у тоя занаят де.BURKAN написа:П.С. Както виждам резервната гума е отпред, а не като при другите в багажника. Това си е екстра.
valsanik написа:Честито.....Със здраве да си го караш.Успех с реставрацията и нека да има повече снимков материал за да плакнем очите.
Благодаря, за снимките - да, ще снимам всяко нещо за архива, па и за свой кеф. Сега ме е яд, че не го направих подробно това упражнение навремето като си правих кемпера, ама то човек се учи до като е жив.
jamie1 написа:Честито и от мен.Записвам се да следя темата ти,защото ми е интересен крайния резултат след като завършиш бусчето.
Благодаря, абе още не ми е много ясно какво искам да стане, ама почва да ми се изяснява лека полека
chato написа:Честито Венка,ще следя темата и на края.....едно кръгче .
Много ти благодаря, знаеш - винаги!
samo_pechka написа:Честито и от мен записвам се и аз за темата просто обожавам Т3 Синкро-то
Благодаря, знаеш ли - май и аз така. Имам целия комплект до си направя Т4-ката синкро, ама това по ме кефи!
blade84 написа:Честито, колко коня е тоя боксер мотор? Няма ли да стане с гас?
Благодаря, нямам представа все още какви са техническите данни на колата, а по въпроса с газта - да, може да стане, ама па мен нещо по ме влече към нафтата
BUS1988 написа:Честито и успешна реставрация ти пожелавам, и дано се засечем на някоя гора някога!
Благодаря ти Теми, това ще е задължително, защото от как съм го видял твоя бус, все за нещо такова си мисля и е на вече има поставено едно добро начало
triplesss написа:Честито!
Хубаво е бусчето.Чакаме снимки от по нататъчната работа по буса.
Благодаря, бавно ще стават нещата, защото всичко иска лев, а по някога и много лев
jorko.b67 написа:Честито и от мен !
Със здраве да го караш !!!
Един съвет/напомняне - ако все още се води линейка , а искаш да се води пътнически провери дали не е нужно да се минава на пререгистрация в талона (или както там се води)...
Успех !
Благодаря, води се товарен с 3 + 1 места и тепърва ще видя кое ще е най удачното решение при пререгистрацията.
taran написа:Честито,лесно да го стегнеш и много да го яздиш.
Благодаря, дай боже всекиму!
Вчера отново скочих до буса да разгледам едно друго, да пийнем по бира с майстора и да направя някой фотос, който да споделя с вас според поетите обещания.
Този път отворих и капака на мотора та най-после го видях тоя дето се крие там.
Освен него, там намерих и кюмбето
Имаше и нещо странно зад алтернатора, ама нямаше време да го разглеждам подробно, щото бая странни неща има по цялата кола
Такава е гледката като го отвориш изотзадзе
Има разни копчетий из салона които ми мязат да са за вентилатора и плафона
Още някакви, които май са за кюмбето
Плафона е комплект с вентилатор, като го завъртиш и дупката се затваря
Луминисцентна лампа от дясно
И от ляво
Ципове на тавана
Руководство употребьй
Някакъв колан останал от липсващата седалка
Долапче за багажи някакви
Имало е нещо на задната врата, може би дръжка
Преграда с отваряемо стъкло, която ще бъде махната
Ето я гледана и от пред
Дръжката над пътника до шофьора е с лампа
Това са "ония" копчета едното от които е с две позиции
Тук има още някакво копче, което може би е за вентилатора на тавана
Волумето на мах с копчето на задното парно
Още някакво копче с емблемата на Бош
За сега толкова, тези дни ще се подготвяме за пререгистрация в КАТ и после ще се развихрим да вадим ненужнотийте от салона.
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Т3 Syncro
Днес бе един добър ден за българската демокрация! След няколко часа труд степенката проработи като нова и страшната шумотевица която вдигаше липсата на гърнета вече е в миналото.
Е го и снимковия материал
степенката прибрана в нормално състояние
в процес на отваряне
отворена и готова за употреба
провеждане на моментален тест
тук вече ще се слагат гърнетата
нанасяне на финалните щтрихи
Вече готов го подложихме на тест да издърпа един бус закотвен до средата на гумите от 2005-та на една поляна
Е, успя както се вижда и то със замах
Определено се вижда разликата в проходимостта между двата рейса
Е го и снимковия материал
степенката прибрана в нормално състояние
в процес на отваряне
отворена и готова за употреба
провеждане на моментален тест
тук вече ще се слагат гърнетата
нанасяне на финалните щтрихи
Вече готов го подложихме на тест да издърпа един бус закотвен до средата на гумите от 2005-та на една поляна
Е, успя както се вижда и то със замах
Определено се вижда разликата в проходимостта между двата рейса
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Т3 Syncro
В днешното си издание, списание "Бусове на поляната"
помоли виден столичен фотограф да участва в разкриването на една тайна, а именно как тази червена неподхождаща на цялостния интериор седалка
се превръща във вярно, малко понацапана от употреба, но напълно отговаряща на заводските интериорни решения такава.
След проведеното гласуване се стигна до кворум и бе взето единодушното решение, и другата да последва светлия пример на първата!
От своето предаване, известен телевизонен водещ зададе въпрос към главните участници за типа и марката на употребяваните свещи в бензиновия двигател 2,1 с водно охлаждане.
Тъй като те все още не могат да дадат точен отговор, бе разрешено ползването на жокер "обади се на приятел" или "попитай публиката", за което се изказват предварителни благодарности на отзовалите се!
помоли виден столичен фотограф да участва в разкриването на една тайна, а именно как тази червена неподхождаща на цялостния интериор седалка
се превръща във вярно, малко понацапана от употреба, но напълно отговаряща на заводските интериорни решения такава.
След проведеното гласуване се стигна до кворум и бе взето единодушното решение, и другата да последва светлия пример на първата!
От своето предаване, известен телевизонен водещ зададе въпрос към главните участници за типа и марката на употребяваните свещи в бензиновия двигател 2,1 с водно охлаждане.
Тъй като те все още не могат да дадат точен отговор, бе разрешено ползването на жокер "обади се на приятел" или "попитай публиката", за което се изказват предварителни благодарности на отзовалите се!
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта