VW T3 Doka Syncro, започна се...

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: VW T3 Doka Syncro, започна се...

Мнениеот BUS1988 » Сря 07 окт 2015 7:56


Ванка не се предавай.
Всичко ще се реши накрая и после само каране!




Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: VW T3 Doka Syncro, започна се...

Мнениеот avtohit77 » Сря 07 окт 2015 18:54


Никакво назад,кръгом и пак напред. :th_up


Потребителски аватар
mesiata666
Мнения: 260
Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
Двигател: 1.9 TD 1989
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: VW T3 Doka Syncro, започна се...

Мнениеот mesiata666 » Чет 08 окт 2015 11:56


Ванка, ти толкова много части смени по тая Дока, а сега някакви си ГНП, тръбичка, помпичка и турбо ли ще те откажат? Винаги има тежки моменти, затова не се отказвай! Каквото и да е, знай, че няма да е винаги така! :beer :th_up :love.vwclub


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW T3 Doka Syncro, започна се...

Мнениеот PACH » Пон 19 окт 2015 21:02


Проблемите с ГНП, резервоара, турбото и съединителя ги оправих. От там следващия проблем, изчезнаха ми фаровете, моторчето на парното и чистачките. Голямо ровене по инсталацията, смяна на ел.табло и нищо. Повиках помощ и след още час проверки по жиците, проблема се оказа повреда в клемореда. Само едната пластинка не правеше контакт и заради това е трудно за откриване. Смених го и нещата се оправиха. Другия проблем бяха ключалките на вратите, нито една не се отключваше с ключа за запалване. Добре че имам донор, от който свалих трите дръжки и ги монтирах, четвъртата се наложи да пренареждам пиновете. Същата операция направих и на задния капак на моторния отсек. Голям филм с разглобяването на патрона :banghead Естествено, смених и боша на запалването.
Следващото предизвикателство се оказа вентилатора на парното, който работи само на най-бързата степен, на 2 едвам едва върти и диагнозата беше ясна, затегнали втулки. И без това бях решил да свалям таблото за да изчукам ламарините над десния фар, речено сторено.

Изображение

Изображение

Изображение

Разцепването на кутията на парното на място е голям филм, препоръчвам да източите охладителната система и да работите по кутията на удобно място. Както предполагах втулките на мотора бяха клеясали, накиснах ги с WD-40, почуках оста на ротора напред-назад, пак накисване, омасляване и накрая резултата ми хареса. Сглобих всичко в обратния ред, залепените места ги захванах с малки винтове. Използвах момента че всичко е разглобено и направих основно почистване и издухване с компресор на въздуховодите и т.н. Направих и обичайната подмяна на сервото с по-голямо от BMW. Преди да монтирам таблото, залепих топло-изолация на предния панел отвътре.

Изображение

От там се преместих на задното парно, оказа се че и там работи само най-бързата степен. Проверих дали не затяга ротора, но проблема се оказа електрически. Направих замервания с мултицета и проблемната част се оказа в долната част на резистора, някакво термо-ключе е дало фира и прекъсва 1 и 2 степен. Решението е 10 см. тел от телоподаващото, намотаване, запояване и байпас на проблемния детайл. Не знам само, колко се загрява резистора и дали няма да се стопи калая, времето ще покаже.

Изображение


След този "ремонт" вентилатора заработи и на трите степени.

Изображение

От там се преместих на задните странични врати, лявата имаше леко подбито, което изчуках. Грундирах местата, които имаха нужда, поднових полиуретана и на двете врати.

Изображение

Основно почистване на ламарините, залепих битумна и топло изолация.

Изображение

Изображение

Още малко и съм готов за Технотест и КАТ.

Изображение

Изображение

Изображение

Смених всички крушки с нови (Hella). Митко ми изпрати читави стопове, мигачи и брони. Голям проблем с осветлението на задния номер, всичко е яко корозирало, ще търся читави ламаринки и фасунки от Дока.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW T3 Doka Syncro, започна се...

Мнениеот PACH » Чет 22 окт 2015 12:03


Вчера минах Технотест, днес входирах документите в ДАЙ, които ще ги изпратят в Министерство на транспорта в София, за да може и държавата да си вземе своята такса от 102 лв. След като ги одобрят и върнат ще минавам КАТ. Сутринта преди да завали успях да монтирам джантите, които отлежават вече две години в склада :mrgreen . Та два дни се движа с доката и...пак кусури за оправяне. Предните лагери взеха да се обаждат, единствено тях не бях сменил. Поръчах лагери, изрових от склада два диска от "едно време" оригинално Brembo и това ще е следващата стъпка.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Преди няколко дни снимах и този фен, който се занимава с изолации. Направил си е бусчето рекламно :th_up

Изображение



Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта