В момента е Нед 18 ное 2018 12:07
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00




Създай нова тема  Отговори  [ 35 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Сря 04 мар 2015 19:54 
Извън линия
Bus Master
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Мнения: 3021
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Какво ново в гаража... :mrgreen
Стана традиция всяка нова година да започвам с нови придобивки, спазих традицията и в гаража вече имам два нови буса :eek
Дока с 4 врати и синхро, което ще стане кемпер. Надявам се да успя за събора в Сърбия.


Прикачени файлове:
Photo0261.jpg
Photo0261.jpg [ 55.1 KиБ | Видяна 1402 пъти ]
Photo0258.jpg
Photo0258.jpg [ 51.04 KиБ | Видяна 1402 пъти ]
Photo0257.jpg
Photo0257.jpg [ 53.19 KиБ | Видяна 1400 пъти ]
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Сря 04 мар 2015 21:40 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
Мнения: 260
Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
Двигател: 1.9 TD 1989
Местоположение: Sofia
Честито Ванка, за продължената традиция. Сега вече се натрупаха доста проекти и много кратки срокове, за изпълнението им... схемата е Pimp my ride :mhihi Евала за ентусиазма :th_up чакам с нетърпение развитието на темата! :beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Сря 04 мар 2015 21:57 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Мнения: 668
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Честито Ванка, ще следя с интерес развитието на проектите :exclaim


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Сря 04 мар 2015 22:34 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Мнения: 556
Автомобил: vw
Двигател: със вътрешно горене
Местоположение: в средата на България
:eek :th_up :arrow


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Чет 05 мар 2015 19:03 
Извън линия
Вечен БАН

Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Мнения: 723
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia
Велик си!! От къде ги изкопаваш?? Дока с 4 врати!! Браво! Успех! :beer :beer :drunk


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Чет 05 мар 2015 19:11 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
Мнения: 141
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново-Лясковец
Браво Ванка, доката е супер. Синхро ли ще става и тя?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Чет 05 мар 2015 20:06 
Извън линия
Bus Master
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Мнения: 3021
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Борка, преди година ми избяга ама сега пак дойде при мен :)
Доката ще си остане оригинал с леко "напудряне", все пак това ще е ежедневния ми автомобил.
Още не бях я закупил и приготвих джантите, които купих миналата година на разпродажбата по време на балканската бус среща в Румъния. Обух ги с подходящи гуми и скоро ще ги видим монтирани :th_up

Изображение

Изображение

След като прибрах доката в Бургас, първата ми работа беше да махна двигателя 2.1 MV 95 к.с. и да подготвя буса за новия мотор 1.9 ТДИ AFN 110 к.с. който чака в гаража. За съжаление предишния собственик не е бил добър стопанин и за една година експоатация само е карал и не е правил никакви ремонти освен най-належащите, за да е в движение буса :thumb_down След демонтажа на боксера подменихме цялото окачване на буса, шарнири, горни носачи, селенови втулки, кормилни шанги с накрайници, спирачни апарати, спирачни цилиндърчета на задните спирачки, спирачни тръбички, нови жила за ръчната, нови накладки, ремонт на хидравличната рейка (майстора каза че трябва да помисля за друга рейка, тази едвам я е закрепил), смяна на кормилната кутия, която също имаше луфтове. Рециклиране на карето на рейката и т.н.

Изображение

Изображение

Задните амортисьори бяха в трагично състояние, изтървали, изгнили, снимките говорят достатъчно. Горните болтове бяха "заварени за втулките на тампоните и се наложи да режем с флекса, после заваряне на гайка на остатъка от болта и развиване с "мамата"

Изображение

Изображение

Ауспуха е от пистов мотор, само с него съм поне 15 к.с отгоре :mhihi

Изображение

Новите амове Каяба, оригинално старо производство.

Изображение

Изображение

Новите задни накладки, цилиндърчета, жила и тръбички.

Изображение

Изображение

Изображение

На това място зад кормилната рейка има сериозна ръжда, която ще почистя на пясъкоструйка, за да си спестя бъдещи проблеми с корозията.

Изображение

Изображение

Двигателя:

Изображение

Изображение

Изображение

След почистването, следва монтиране на новия двигател, смяна на резервоара с дизелов, подмяна на панелите на задните калници и страничните капаци, както и отстраняване на другите тенекиджийски проблеми. Следва минаване на Технотест и регистрация с новия двигател.
За проекта търся: левия правоъгълен фар, моя е пукнат, предна лява врата (червена), 5-степенна скоростна кутия от 2.1 боксер AAP или друга подобна с диференциал 4.57, хидравлична рейка, пластмасови брони, нож за предната, хубав ауспух от 1.6ТД


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Чет 05 мар 2015 22:38 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
Мнения: 260
Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
Двигател: 1.9 TD 1989
Местоположение: Sofia
:th_up :th_up :th_up


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Пон 09 мар 2015 20:59 
Извън линия
Bus Master
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Мнения: 3021
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Снощи поработих до късно и днес реших да не си давам много зор. Мото на деня "колектори". Препоръчвам при смяна на мотор или някакъв по-основен ремонт, когато е демонтиран изпускателния колектор да го шлайфате, защото с годините от температурните разширения чугуна се измята и не приляга добре към главата. Ето как излглежда след тази операция:

Изображение

При всмукателния колектор ситуацията е малко по-сложна, когато монтираме 1.9D, TD, TDI. Снимка на оригиналния колектор от 1.6 TD с гарнитура от 1.9, разликата е очевадна и поради тази причина се налага лека модификация, за да нямаме загуби.

Изображение

Ползваме колектор от AFN, който е по-подходящ от 1Z, на фреза направих отвор:

Изображение

В ляво колектора на AFN, в дясно е оригиналния бусов колектор.

Изображение

Изображение

Ползваме фланчето от бусовия колектор и го заваряваме над новия отвор. В горната част затваряме оригиналния отвор и получаваме колектор за 1.9, който е точно копие на бусовия и запазваме цялата система в оригинал.

Изображение

Изображение

Изображение

Поръчах и панели за задните калници, не съм очарован от качеството нооо това е положението.

Изображение

Изображение

Утре борба с турбото, разглобяване, завъртане на охлювите, преработка на една от тапите на блока с тръбичка, в която ще изтича водата от охлаждането на турбото.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Сря 15 апр 2015 20:03 
Извън линия
Bus Master
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Мнения: 3021
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
След няколкоседмично чакане за хубаво време и ред, днес почистихме на пясък цялата долна част на доката, включително и подкалниците. Утре пръскам цинга и след това епоскиден грунд.


Прикачени файлове:
Photo0358.jpg
Photo0358.jpg [ 54.91 KиБ | Видяна 1067 пъти ]
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Пет 02 окт 2015 21:37 
Извън линия
Bus Master
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Мнения: 3021
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Дойде време отново да добавя малко инфо за проекта, който остана на заден план заради оранжевото синхро.
Та след почистването с пясъкоструйка отдолу, пръснах последователно цялото дъно с 3 кг. цинга, 3 литра епоксиден грунд, 3 литра полиуретанова боя и 4 литра течен парафин във всички кухини и отвори. Така обработена, доката ще изкара доста години :mrgreen

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Използвах че всичко е демонтирано и реших да сменя задните носачи, които бяха доста корозирали и с разбити тампони.

Изображение

Естествено смених тампоните с оригинални Лемфьордер.

Изображение

Изображение

Задължително трябва да имате конусовиден дорник, иначе ще се скъса периферията на тампона.

Изображение

Изображение

Смених тампоните на предните носачи, но съм пропуснал да снимам. Естествено, сложихме и нови амове отпред.

Изображение

Изображение

Нови накладки и спирачни маркучи.

Изображение

Понеже имах готов тестван двигател 1.7ТД, реших за сега да го ползвам, а по-нататък ще го сменя с тди.

Изображение

Изображение

Изображение

Тръбите на хидравликата бяха много зле и ми изпработиха маркучи, с които си спестявам бъдещи проблеми с корозията.

Изображение

Казанчето за чистачките е с по-голям обем и две помпички, заради пръскалките на фаровете.

Изображение

Изображение

Изображение

Преместих и акумулатора в моторния отсек, където е в оригинал при дизела. Голям филм беше свалянето на стойката от донора без да я повредя.

Изображение

Изображение

Остана да намеря подходящ кабел за масата от акумулатора и съм готов да паля, понеделник се надявам да го подкарам и да ходя на Технотест :th_up


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Вто 06 окт 2015 10:47 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Мнения: 3573
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993
Местоположение: Равно поле
Винаги ми е било кеф да ти чета темите :11


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Вто 06 окт 2015 11:27 
Извън линия
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Мнения: 16997
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
И аз следя с интерес :redface


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Вто 06 окт 2015 20:35 
Извън линия

Регистриран на: Нед 23 яну 2005 19:26
Мнения: 199
Автомобил: transporter 3 doka
Двигател: ky 1987
Местоположение: варна
Ще лети с този мотор....


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW T3 Doka Syncro, започна се... Публикувано: Вто 06 окт 2015 20:50 
Извън линия
Bus Master
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Мнения: 3021
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Два дни само каръщина, от стоенето ГНП-то е блокирало и подава яко газ, пушилки и т.н. Ще се дава на майстор да го отвори, профилактира и смени гарнитурите. Резервоара и той ми прави проблеми, явно въпреки почистването са останали боклуци и задъниха тръбичката, от която засмуква нафта гнп-то. Надух с компресор и нищо, ще сменям резервоара. Турбината се оказа че изпуска масло, ще я сменя. Отделно и предната помпа на съединителя не работи, като натисна педала и задната реагира с 5-6мм а е чисто нова, утре и нея ще сменям. Само ядове с този проект и започва да ми писва, накрая ще си купя една Т4 мултиван и спирам с проектите.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 35 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design