Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот Zerga3GT » Нед 23 фев 2014 21:05


Виждал съм бусове с допълнителен номер на прикачен багажник (предимно маршрутки). Не е невъзможно.




Потребителски аватар
chato
R.I.P
Мнения: 318
Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
Автомобил: VW bus T3
Двигател: 1.6D CS 1981
Местоположение: sofia

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот chato » Пон 24 фев 2014 20:15


Ми то никой не казва,че е невъзможно,ама е збранено.


Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Местоположение: У нас
Контакти:

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот musuibie » Нед 09 мар 2014 19:24


Абе трябва да има някакво разумно решение, защото като сложиш багаж и номера вече не се вижда, а е това вече наистина ще е проблем, ама па мога и някъде на капака евентуално да го преместя, та да има визуален контакт с властта.
Тия дни за наша обща радост - на буса и на мене, се оказа, че се е пръкнала още една придобивка за него.
3.JPG
2.JPG
1.JPG

Една мултиванска масичка барабар със стойката очаква да заеме своето място в стройните редици на придобивките :biggrin


Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот avtohit77 » Нед 09 мар 2014 21:27


Маса от Т4 Мултиван поне и панела за него да беше взел.


Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Местоположение: У нас
Контакти:

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот musuibie » Пет 14 мар 2014 7:40


avtohit77 написа:Маса от Т4 Мултиван поне и панела за него да беше взел.

Ми 1000 лева му искаха на салона целия и не даваха само този панел отделно, а пък масичката я имаше дублаж, та успях да намажа :biggrin


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот valsanik » Пет 14 мар 2014 8:53


Няма как панел от Т4 да се сложи на Т3.....Т3-то е по дълго.


Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Местоположение: У нас
Контакти:

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот musuibie » Съб 12 апр 2014 23:48


Нещо не ми харесваше как катерим баирите с това 1,7д и си викам: Айде на майстор - некоя центровчица да пипне, някое филтърче да смени... Оставих му оня ден колата и днес отидох да пием по бира с него. Влизам - гледам покачили сме се на черешата
Изображение
Поглеждам наоколо - гърнето с кривките свалени
Изображение
колектора и генерацията също свалил майстора
Изображение
Промуших се от долу покрай резервоара за мръсната вода, та да погледна и аз какво пък толкоз има интересно под тия коли, че майсторите все там си седят
Изображение
Гледам новости някакви се появили
Изображение
Минах от другата страна - и от там пак същата нова гледка
Изображение
Приближих се - като истинско изглежда
Изображение
Хъм... майстора се е заел на сериозно със задачата


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот valsanik » Нед 13 апр 2014 9:55


Сега остава да си намериш и ТД ГНП...че с това дето си няма да се получат нещата....Също и разпръсквачите трябва да са с по големи БАР-ове....Провери в Аутодата какво налягане го дават за ТД-то.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот PACH » Нед 13 апр 2014 12:50


valsanik написа:Сега остава да си намериш и ТД ГНП...че с това дето си няма да се получат нещата....Също и разпръсквачите трябва да са с по големи БАР-ове....Провери в Аутодата какво налягане го дават за ТД-то.


Задължително смяна на дюзи или натягане на 155 бара. ГНП-то е ясно. Търси изпускателни тръби и гърне от ТД, че с тези ще се спъне много.


ghefa
Мнения: 199
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 19:26
Автомобил: transporter 3 doka
Двигател: ky 1987
Местоположение: варна
Контакти:

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот ghefa » Нед 13 апр 2014 14:36


колеги има ли голяма разлика като сложите турбина?
моя и той е 1,7 , как да разбера дали има пръскалки за да мога да сложа турбина?
от какъв мотор слагате турбина и помпа?


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот PACH » Нед 13 апр 2014 19:27


ghefa написа:колеги има ли голяма разлика като сложите турбина?
моя и той е 1,7 , как да разбера дали има пръскалки за да мога да сложа турбина?
от какъв мотор слагате турбина и помпа?


Сваляш картера и виждаш дали има пръскалки, след това ти трябва от 1.6ТД: турбо, дюзи, ГНП, изпускателе и всмукателен колектор, стойката на масления охладител с тръбичката за маслото до турбото, въздушен филтър с всички въздуховоди, ауспух с кривката.


ghefa
Мнения: 199
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 19:26
Автомобил: transporter 3 doka
Двигател: ky 1987
Местоположение: варна
Контакти:

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот ghefa » Вто 15 апр 2014 21:20


колеги едвам се сдържах и днес купих турбо с колектора и дюзи от 1,6 тд
напазарих ги от един прятел така , че състоянието им е добро.
сега остава помпа и време
колега подкара ли го твоя бус с турбото вече?
при мен липсва и допжлнителната водна помпа с инсталацията.
някой да помага ако има!


Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Местоположение: У нас
Контакти:

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот musuibie » Съб 26 апр 2014 20:35


След около две седмици майсторене най-накрая подкарах турбото на кемпера. Нещата се проточиха толкова дълго заради необходимостта да се преправи едно друго по турбото и по окачването му. Самото турбо е Garrett T3 от Голф 2 GTD и е по-голямо от повечето слагани в бусовете. Самата му конфигурация също е по различна - в смисъл студената и топлата част са монтирани под различен ъгъл спрямо основното тяло, което наложи разглобявабяне и сглобяване по подходящия начин. От Голфа бяха взети още маслената помпа, която е с малко по-голям дебит от стандартната бусова заради турбината, ГНП-то и дюзите. Колектора и генерацията от Голфа не стават защото са с централно захващане на турбината, което пък пречи за монтажа на носещата греда и лапата, и за това взех такива от бус. На двете снимки ясно се вижда разликата в захвата.
5 Novi chasti.JPG

3 stoika generacia.JPG
Към допълнително закупените части прибавяме прикрепящата турбото конзола, маркуча за отичане на маслото, кутията на въздушния филтър и тръбата към него с гумените маншони от двата и края.
2 markuch.JPG

Днес за последно монтирахме и изпускателната тръба от турбото до гърнето.
Резултата: Осезателна разлика с преди, като обаче има още какво да се желае!


Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Местоположение: У нас
Контакти:

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот musuibie » Пет 05 сеп 2014 20:29


Такааа, след няколко месеца каране на 1.7 ТД, реших да сменя мотора с един наличен 1.9ТДИ 1Z. Механичната част е вече кажи речи ОК, но ми се появи драма с окабеляването, защото от жици нищичко не разбирам. А тук жици и компютри дал бог...
Та въпроса ми е има ли някой, който да може да помогне в случая?


Ivailo G. Ivanov
Мнения: 200
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Devnq

Re: Барабар Петко с мъжете...VW T3 Carthago

Мнениеот Ivailo G. Ivanov » Пон 08 сеп 2014 17:23


Здравей , по темата , аз също съм любител , но успях да очепкам снопа и да дам нужните дължини според кое как съм монтирал. Ей това много пи помогна http://pics.tdiclub.com/members/eugolf4/diags/WD-CoolantHeaterElements-MY98-ENG.pdf ако имаш въпроси по схемата или кое е нужно и кое не ще се опитам да помогна. Утре ако устане време ще потърся цялата схема тази свършва на 9 страница .



Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта