VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот pepi3196 » Сря 08 авг 2012 21:49


geodj написа:Това от какъв дизел е, ако може и снимка.scare


От 1,6ТД става перфект :beer
Ако искаш конусен филтър,ще ти подаря един. :drunk




geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот geodj » Сря 08 авг 2012 21:57


Благодаря за отговора. :beer

PS: Какви документи са ми необходими за двигателя, за да го регистрирам?


tenekedjiata1963
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 12 авг 2012 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот tenekedjiata1963 » Сря 15 авг 2012 20:20


Колега, смени ли скоростите ? (сьотношение дизел-бензин 1-1.5)


geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот geodj » Пон 20 авг 2012 21:44


В петък всичко беше готово и буса запали. Електричаря се беше справил много добре, всичко по таблото си работи - температура, масло, оборотомер и т.н. Двигателя обаче не работи добре въпреки, че компютъра не показва грешки. Предположих, че смуче въздух от някъде, понеже около моното останаха няколко маркуча, които не са свързани, а и няма въздушен филтър. Само да вметна, че филтъра от 1.6 тд не става, няма място за него. Т.к. в събота и неделя бях ангажиран, чак днес започнах да търся причината за неравномерната работа на двигателя.

Да, ама не. След като запалих мотора, лампата на маслото остана да мига и се чува някакъв зумер. В петък я палих поне 50 пъти и нямаше проблем. Палих още 3-4 пъти за по 5-10 секунди, но никаква промяна. Кабелите на 2-та датчека на масления филтър са си на място. Според мен не върти маслената помпа, понеже след няколкото заработвания на двигателя върху щеката за маслото нямаше видими следи от работил двигател.

Какво ще ме посъветвате? Как да установя причината и да я отстраня?


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот PACH » Пон 20 авг 2012 22:19


geodj написа:
Какво ще ме посъветвате? Как да установя причината и да я отстраня?


Като за начало навийте един механичен манометър и вижте налягането на маслото.За прекъсването ще трябва сами да се борите, с баене по телефона няма да стане ;)


geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот geodj » Пон 20 авг 2012 22:21


Имах предвид лампата, другото после.


geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот geodj » Вто 21 авг 2012 21:06


Днес не можах да намеря манометър, но според мен помпата не върти. Ползвах един метод описан от колегата valsanik. Като откача кабела на датчика лампата спира да свети, като го закача лампата първоначално свети постоянно, а после започва да мига. Не угасва при стартиране на двигателя. Повече от 5-6 секунди не посмях да го държа да работи. Отвих датчика, откачих лулата на бобината за да не запали и завъртях на стартер. Очаквах от мястото на датчика да изхвърли масло, но уви. Според мен това говори, че не върти маслената помпа. Има ли вероятност да е нещо друго? Сега се сещам, че филтъра ми е голфов, а не бусов, но няма логика да е от него.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот PACH » Вто 21 авг 2012 22:34


geodj написа: Сега се сещам, че филтъра ми е голфов, а не бусов, но няма логика да е от него.


Бусовия филтър има специални клапанчета, които не позволяват на маслото да се стича в картера, изрично ти казах да сложиш от големите ТД филтри. :banghead:


geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот geodj » Вто 21 авг 2012 22:37


Мислиш, че е от филтъра и ако го сменя нещата ще се оправят?


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот PACH » Вто 21 авг 2012 22:39


geodj написа:Мислиш, че е от филтъра и ако го сменя нещата ще се оправят?


Не знам дали ще се оправи, но започни от там.


geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот geodj » Вто 21 авг 2012 22:44


Съмнявам се да е от него, но ще пробвам.:beer


Потребителски аватар
MrDiesel
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 05 юни 2006 19:14
Автомобил: vw t3 Caravelle
Двигател: SUBARU EJ 25 DOHC
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот MrDiesel » Сря 22 авг 2012 6:31


Свали картера за по сигурно и свали маслената помпа,потопи я в съд с масло и върти на ръка докато не започне да хвърля масло отгоре.Или не е сглобена правилно или не може се обезвъздуши за да почне да хвърля.Дори съм чувал че ги пълнят с малко грес за да засмуче по-лесно.Ако е от масления филтър само първоначално ще свети докато напълни филтъра.Аз също смених масления филтър с голям и сега нямам проблеми с лампата.


geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот geodj » Сря 22 авг 2012 10:00


MrDiesel написа:Свали картера за по сигурно и свали маслената помпа,потопи я в съд с масло и върти на ръка докато не започне да хвърля масло отгоре.Или не е сглобена правилно или не може се обезвъздуши за да почне да хвърля.Дори съм чувал че ги пълнят с малко грес за да засмуче по-лесно.Ако е от масления филтър само първоначално ще свети докато напълни филтъра.Аз също смених масления филтър с голям и сега нямам проблеми с лампата.

Мисля довечера да сваля картера и помпата, за да видя какво е положението. Странното е, че след сглобяването мотора си заработи и лампата не светеше. Работил е поне 1 час на място и 20-тина километра са минати. Пален е поне 40-50 пъти през това време. И в понеделник като го запалих лампата не угасна.
Филтъра също ще го сменя, но не вярвам да е от него. Навремето на Жигата съм попадал на филтри без клапан и тогава лампата просто гаснеше по-късно, а тук не гасне въобще. Е вярно, че повече от 10-12 секунди не съм оставял двигателя да работи, но мисля, че това време е достатъчно да подкачи масло.


BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот BURKAN » Сря 22 авг 2012 11:44


Не го пали докато не оправиш маслената помпа, да не прецакаш двигаеля!


geodj
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw ID3
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация

Мнениеот geodj » Сря 22 авг 2012 12:03


Е повече няма. Вчера източих маслото и разхлабих болтовете на картера, но се стъмни. Довечера се надявам да успея да сваля картера и помпата.



Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта