Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
vasyko
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 12 юни 2013 20:47
Автомобил:
Двигател:

Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот vasyko » Чет 20 юни 2013 20:14


IMG_0366.JPG (2) (720x960).jpg
и сина му
IMG_0365.JPG (2) (720x960).jpg
Ето го и бате Стоил стоеики на жегата
IMG_0362.JPG (2) (720x960).jpg
Качване на нова задна седалка заради немците които така и не дадоха техно теста-за сега.Буса отново замина за Велинград.Имаме надежда за другата сряда.
jpg[/attachment]
Прикачени файлове
IMG_0363.JPG (2) (720x960).jpg
IMG_0364.JPG (2) (720x960).jpg
Даже и гумите не им харесаха та се наложи Стоил да измисли по- малечки




vasyko
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 12 юни 2013 20:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот vasyko » Чет 20 юни 2013 20:53


IMG_0383.JPG (2) (720x960).jpg
IMG_0382.JPG (2) (720x960).jpg
IMG_0378.JPG (2) (720x960).jpg
IMG_0374.JPG (2) (720x960).jpg
Принца с нови гуми
IMG_0380.JPG (2) (720x960).jpg
Бате Валко- без него и приятеля му бяхме за никъде. Поклон Човече.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3021
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот PACH » Чет 20 юни 2013 21:11


Много добро решение да го регистрираш пътнически, в последствие си спестяваш много ядове :)


vasyko
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 12 юни 2013 20:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот vasyko » Чет 20 юни 2013 21:13


PACH написа:Много добро решение да го регистрираш пътнически, в последствие си спестяваш много ядове :)

Да- така е.дано да стане.До края на другата седмица ако е рекъл Господ- ще бъде софиянец.Поклон и пред Бате Стоил и неговия Син.

Последна промяна от vasyko на Чет 20 юни 2013 21:24, променено общо 2 пъти.


vasyko
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 12 юни 2013 20:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот vasyko » Чет 20 юни 2013 21:18


IMG_0371.JPG (2) (720x960).jpg
И добавяне на нови по-голями паразити--225/75/16
IMG_0367.JPG (2) (720x960).jpg
Махане на малките паразити


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1162
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот valsanik » Сря 15 яну 2014 0:20


Добър вечер фенове :beer
АМАН ОТ МАЙСТОРИ. :banghead
Позволявам си да пиша в тази тема със съгласието на Васко, собственика на синхрото.
Та....за какво става въпрос.
Както знаете....когато си го взе буса , претърпя неприятност със спукан маркуч по охлаждането. Голям зор видя, докато го прибере до София.
Както и да е.....Преди да го регистрираме се наложи да го закара в един "сервиз". Въпреки , че му казах да ме изчака, аз да му го оправя.
Та момците...... свалиха мотора и констатираха прегряване.....Това добре и нормално. съответно са взели необходимите мерки. Като шлайф на главата, смяна на клапани, гумички, твърдят ,че са вкарали цял комплект на "Виктор Рейнц в мотора..... :11
Та, след всичките тези "ремонти" буса изкара има -няма 500(петстотин)км.И взе да надува системата.
Отидохме на рекламация и познайте......"майсторите" казаха че проблема е защото я няма електрическата рециркулациона помпа. :screwy А сега де......за пръв път чувам, че надуване на системата се дължи на липсата на тази помпа. За сравнение....Синята Хала, която е 83г също няма такава помпа, а никога не ми е правила проблеми.
Както и да е....след известен брой време на престой в двора на сервиза....преди три дни ходихме да го вземем. И го прибрахме в моя гараж.Като се наложи да свалим гъбата( понеже е бил линейка има вентилатор за охлаждане на задната част на купето) на покрива.Както и теглича за да може да се затворят вратите на гаража.
WP_20140114_009.jpg
Вчера и днес времето беше хубаво и пристъпих към разглобяване на мотора.Тук се натъкнах на следния проблем.....превъртя ми едната гайка на шпилките на генерацията, та се наложи да сваля всичко комплексно....колектор, турбо, тръби и гърне...тъй като гърнето и тръбата са неразделни..т.е. заварени
WP_20140114_004.jpg
.
Леко по леко,бавно и методично нещата падаха от двигателя докато накрая не дойде времето да свалим самата глава.
WP_20140112_001.jpg
WP_20140114_007.jpg
WP_20140114_010.jpg


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1162
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот valsanik » Сря 15 яну 2014 0:35


Накрая се откри проблема.......има нараняване на 4-ти цилиндър.....
WP_20140114_011.jpg

Както и по гарнитурата.....която обаче се оказа ,че не е "Виктор Рейнц"..а Глейзер или Глесер....нещо такова за 18-20лв в магазина. Пак да припомня, че платихме комплект "Виктор Рейнц" на стойност около 250лв.
WP_20140114_014.jpg

Иначе главата е ремонтирана и си личи. Нови клапани, вероятно и гумички....
WP_20140114_013.jpg
WP_20140114_012.jpg

Сега главата е в сервиз....ще я наварят и пак ще се шлайфа.
За сега съм се спрял( по съвет на Ванката) на гарнитура "Елринг" или на къстъм метална....Но това като вземем главата.
Това е за сега.
Готвим синхрото за синхро сбирката в Гърция и се надявам да съм готов до тогава.


Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 391
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Контакти:

Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот musuibie » Сря 15 яну 2014 8:06


Идете и им я увийте тая гарнитура около вратовете на тия лумпени лъжливи


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1162
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот valsanik » Чет 16 яну 2014 19:58


Здраво на бандата :beer
Има и добри новини.....днес взехме главата от ремонт
WP_20140116_001.jpg
WP_20140116_002.jpg

След известно колебание...решихме да вземем гарнитура "Елринг" както и нова гумена гарнитура за капака на клапаните също "Елринг". И като сме тръгнали да правим нещата както трябва.....купихме и нови болтове за главата....само че "Виктор Реинц" само че тях ще снимам утре.
WP_20140116_004.jpg

Излезе един интересен казус.....
На снимките ,където сочи пръстът, според мен би трябвало да има дупка......На блока я има....на главата я има......но на гарнитурата я няма. Първоначално мислехме, че това е причината за проблема.....но се оказа , че и на новата гарнитура я няма. Направихме рекламация......сравнихме с "Виктор Рейнц"...същата работа. Извадихме още други марки гарнитури за 1.7д и 1.6тд. Резултата....дупката я няма.
WP_20140116_005.jpg
WP_20140116_006.jpg

Тази вечер се допитах до Иво....и той ми разясни защо е така...Просто по този начин се кара да циркулира антифриза през определени участъци. Съветът му.......да слагам смело, но да спазвам начина и редът за стягане. Тенкс за съвета брат :beer Благодаря и за други ценни съвети които ми даде Ванката :beer Ще имам да ви черпя и двамата.
Ако някой има обяснение за липсващата дупка....нека го сподели...повече умове и съвети....толкова по добре и намаляване на лутането.


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 668
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот BUS1988 » Чет 16 яну 2014 22:35


Браво Валка, с темпото с което напредваш, ще се видиме в Солун!


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1162
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот valsanik » Пет 17 яну 2014 10:40


Това е идеята. Че нещо много се заседях в София.


Потребителски аватар
geodj
Мнения: 165
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
Автомобил: Vw T3 Doka
Двигател: ADZ
Местоположение: Sofia

Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот geodj » Пет 17 яну 2014 19:19


Вальо, а пребори ли се с ТЮФаджиите?


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3021
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот PACH » Пет 17 яну 2014 19:43


Пребори се, сега остава да смени заглавието на темата ;)


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1162
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот valsanik » Пет 17 яну 2014 23:45


Ааа, темата официално не е моя. На Васето си е , ама той нещо май се отказа да пише. Иначе....ТЮФ го преборихме....сега остава да преборим работите на "майсторите".
Тия дни като е хубаво времето ще го събера. И ще го :beer (полеем) както се казва.


Ivailo G. Ivanov
Мнения: 185
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Devnq

Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите

Мнениеот Ivailo G. Ivanov » Съб 18 яну 2014 17:23


Здравейте , предварително се извинявам ако мнението ми е некомпетентно , но си мисля ,да не би да има разлика между главите на чистия дизел и турбо дизела . Разлика в отворите , дори и в блока. Прилагам снимки на 1.7д чист дизел но с повече отвори , примерно така си мисля като заготовка за турбина.
Прикачени файлове
Picture 055.jpg
Picture 056.jpg



Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост