Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите
Много добро решение да го регистрираш пътнически, в последствие си спестяваш много ядове :)
Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите
PACH написа:Много добро решение да го регистрираш пътнически, в последствие си спестяваш много ядове :)
Да- така е.дано да стане.До края на другата седмица ако е рекъл Господ- ще бъде софиянец.Поклон и пред Бате Стоил и неговия Син.
Последна промяна от vasyko на Чет 20 юни 2013 21:24, променено общо 2 пъти.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите
Добър вечер фенове
АМАН ОТ МАЙСТОРИ.
Позволявам си да пиша в тази тема със съгласието на Васко, собственика на синхрото.
Та....за какво става въпрос.
Както знаете....когато си го взе буса , претърпя неприятност със спукан маркуч по охлаждането. Голям зор видя, докато го прибере до София.
Както и да е.....Преди да го регистрираме се наложи да го закара в един "сервиз". Въпреки , че му казах да ме изчака, аз да му го оправя.
Та момците...... свалиха мотора и констатираха прегряване.....Това добре и нормално. съответно са взели необходимите мерки. Като шлайф на главата, смяна на клапани, гумички, твърдят ,че са вкарали цял комплект на "Виктор Рейнц в мотора.....
Та, след всичките тези "ремонти" буса изкара има -няма 500(петстотин)км.И взе да надува системата.
Отидохме на рекламация и познайте......"майсторите" казаха че проблема е защото я няма електрическата рециркулациона помпа. А сега де......за пръв път чувам, че надуване на системата се дължи на липсата на тази помпа. За сравнение....Синята Хала, която е 83г също няма такава помпа, а никога не ми е правила проблеми.
Както и да е....след известен брой време на престой в двора на сервиза....преди три дни ходихме да го вземем. И го прибрахме в моя гараж.Като се наложи да свалим гъбата( понеже е бил линейка има вентилатор за охлаждане на задната част на купето) на покрива.Както и теглича за да може да се затворят вратите на гаража. Вчера и днес времето беше хубаво и пристъпих към разглобяване на мотора.Тук се натъкнах на следния проблем.....превъртя ми едната гайка на шпилките на генерацията, та се наложи да сваля всичко комплексно....колектор, турбо, тръби и гърне...тъй като гърнето и тръбата са неразделни..т.е. заварени .
Леко по леко,бавно и методично нещата падаха от двигателя докато накрая не дойде времето да свалим самата глава.
АМАН ОТ МАЙСТОРИ.
Позволявам си да пиша в тази тема със съгласието на Васко, собственика на синхрото.
Та....за какво става въпрос.
Както знаете....когато си го взе буса , претърпя неприятност със спукан маркуч по охлаждането. Голям зор видя, докато го прибере до София.
Както и да е.....Преди да го регистрираме се наложи да го закара в един "сервиз". Въпреки , че му казах да ме изчака, аз да му го оправя.
Та момците...... свалиха мотора и констатираха прегряване.....Това добре и нормално. съответно са взели необходимите мерки. Като шлайф на главата, смяна на клапани, гумички, твърдят ,че са вкарали цял комплект на "Виктор Рейнц в мотора.....
Та, след всичките тези "ремонти" буса изкара има -няма 500(петстотин)км.И взе да надува системата.
Отидохме на рекламация и познайте......"майсторите" казаха че проблема е защото я няма електрическата рециркулациона помпа. А сега де......за пръв път чувам, че надуване на системата се дължи на липсата на тази помпа. За сравнение....Синята Хала, която е 83г също няма такава помпа, а никога не ми е правила проблеми.
Както и да е....след известен брой време на престой в двора на сервиза....преди три дни ходихме да го вземем. И го прибрахме в моя гараж.Като се наложи да свалим гъбата( понеже е бил линейка има вентилатор за охлаждане на задната част на купето) на покрива.Както и теглича за да може да се затворят вратите на гаража. Вчера и днес времето беше хубаво и пристъпих към разглобяване на мотора.Тук се натъкнах на следния проблем.....превъртя ми едната гайка на шпилките на генерацията, та се наложи да сваля всичко комплексно....колектор, турбо, тръби и гърне...тъй като гърнето и тръбата са неразделни..т.е. заварени .
Леко по леко,бавно и методично нещата падаха от двигателя докато накрая не дойде времето да свалим самата глава.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите
Накрая се откри проблема.......има нараняване на 4-ти цилиндър.....
Както и по гарнитурата.....която обаче се оказа ,че не е "Виктор Рейнц"..а Глейзер или Глесер....нещо такова за 18-20лв в магазина. Пак да припомня, че платихме комплект "Виктор Рейнц" на стойност около 250лв.
Иначе главата е ремонтирана и си личи. Нови клапани, вероятно и гумички....
Сега главата е в сервиз....ще я наварят и пак ще се шлайфа.
За сега съм се спрял( по съвет на Ванката) на гарнитура "Елринг" или на къстъм метална....Но това като вземем главата.
Това е за сега.
Готвим синхрото за синхро сбирката в Гърция и се надявам да съм готов до тогава.
Както и по гарнитурата.....която обаче се оказа ,че не е "Виктор Рейнц"..а Глейзер или Глесер....нещо такова за 18-20лв в магазина. Пак да припомня, че платихме комплект "Виктор Рейнц" на стойност около 250лв.
Иначе главата е ремонтирана и си личи. Нови клапани, вероятно и гумички....
Сега главата е в сервиз....ще я наварят и пак ще се шлайфа.
За сега съм се спрял( по съвет на Ванката) на гарнитура "Елринг" или на къстъм метална....Но това като вземем главата.
Това е за сега.
Готвим синхрото за синхро сбирката в Гърция и се надявам да съм готов до тогава.
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите
Идете и им я увийте тая гарнитура около вратовете на тия лумпени лъжливи
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите
Здраво на бандата
Има и добри новини.....днес взехме главата от ремонт
След известно колебание...решихме да вземем гарнитура "Елринг" както и нова гумена гарнитура за капака на клапаните също "Елринг". И като сме тръгнали да правим нещата както трябва.....купихме и нови болтове за главата....само че "Виктор Реинц" само че тях ще снимам утре.
Излезе един интересен казус.....
На снимките ,където сочи пръстът, според мен би трябвало да има дупка......На блока я има....на главата я има......но на гарнитурата я няма. Първоначално мислехме, че това е причината за проблема.....но се оказа , че и на новата гарнитура я няма. Направихме рекламация......сравнихме с "Виктор Рейнц"...същата работа. Извадихме още други марки гарнитури за 1.7д и 1.6тд. Резултата....дупката я няма.
Тази вечер се допитах до Иво....и той ми разясни защо е така...Просто по този начин се кара да циркулира антифриза през определени участъци. Съветът му.......да слагам смело, но да спазвам начина и редът за стягане. Тенкс за съвета брат Благодаря и за други ценни съвети които ми даде Ванката Ще имам да ви черпя и двамата.
Ако някой има обяснение за липсващата дупка....нека го сподели...повече умове и съвети....толкова по добре и намаляване на лутането.
Има и добри новини.....днес взехме главата от ремонт
След известно колебание...решихме да вземем гарнитура "Елринг" както и нова гумена гарнитура за капака на клапаните също "Елринг". И като сме тръгнали да правим нещата както трябва.....купихме и нови болтове за главата....само че "Виктор Реинц" само че тях ще снимам утре.
Излезе един интересен казус.....
На снимките ,където сочи пръстът, според мен би трябвало да има дупка......На блока я има....на главата я има......но на гарнитурата я няма. Първоначално мислехме, че това е причината за проблема.....но се оказа , че и на новата гарнитура я няма. Направихме рекламация......сравнихме с "Виктор Рейнц"...същата работа. Извадихме още други марки гарнитури за 1.7д и 1.6тд. Резултата....дупката я няма.
Тази вечер се допитах до Иво....и той ми разясни защо е така...Просто по този начин се кара да циркулира антифриза през определени участъци. Съветът му.......да слагам смело, но да спазвам начина и редът за стягане. Тенкс за съвета брат Благодаря и за други ценни съвети които ми даде Ванката Ще имам да ви черпя и двамата.
Ако някой има обяснение за липсващата дупка....нека го сподели...повече умове и съвети....толкова по добре и намаляване на лутането.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите
Браво Валка, с темпото с което напредваш, ще се видиме в Солун!
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите
Това е идеята. Че нещо много се заседях в София.
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
- Автомобил: Vw ID3
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите
Вальо, а пребори ли се с ТЮФаджиите?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите
Пребори се, сега остава да смени заглавието на темата ;)
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите
Ааа, темата официално не е моя. На Васето си е , ама той нещо май се отказа да пише. Иначе....ТЮФ го преборихме....сега остава да преборим работите на "майсторите".
Тия дни като е хубаво времето ще го събера. И ще го (полеем) както се казва.
Тия дни като е хубаво времето ще го събера. И ще го (полеем) както се казва.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: Моята гордост в картинки или борбата с ТЮФаджиите
Здравейте , предварително се извинявам ако мнението ми е некомпетентно , но си мисля ,да не би да има разлика между главите на чистия дизел и турбо дизела . Разлика в отворите , дори и в блока. Прилагам снимки на 1.7д чист дизел но с повече отвори , примерно така си мисля като заготовка за турбина.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта