Проект:VW Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel +Passat B5
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот pepi3196 » Пет 08 авг 2014 7:34


valsanik написа:Голямо тенкс на всички :beer Ще се черпим......има някаква вибрация като вдигне 40км....но ще я борим като се върна от Варна. Иначе то видях в действие.....След КАТ отидох да върна на Пепи задната седалка и го вкарахме в нивата зад къщата му.....Той го караше и меткаше само кал настрани....Наистина синхрото е голяма машина.....Там от където мина в калта....аз със Мултито още да съм се окопал....... :mhihi



Хубав чернозем с коловози и доволно количество вода, :Mr Green Fun
Страхотна машинка,влезе и излезе все едно бях спрял на асфалт :bowdown
Вече знам,искам СИНХРОООООООО :mrgreen




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3026
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот BuGmaN » Съб 09 авг 2014 0:10


BUS1988 написа: хърчи много, около 17 на 100 при пътуване с 110, и около 12-14 с 90.
Иначе звука е найстина убийствен!

Този разход, наистина е неразумен, но не и реален, толкова харчат "задавени" боксерови мотори, когато е настроен правилно и разходът и звукът наистина са невероятни и няма "печка", дето да му се пречка - пък, пипнат ли е..., да не говорим... :bowdown




Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот Yaro » Съб 09 авг 2014 8:33


BuGmaN написа:
BUS1988 написа: хърчи много, около 17 на 100 при пътуване с 110, и около 12-14 с 90.
Иначе звука е найстина убийствен!

Този разход, наистина е неразумен, но не и реален, толкова харчат "задавени" боксерови мотори, когато е настроен правилно и разходът и звукът наистина са невероятни и няма "печка", дето да му се пречка - пък, пипнат ли е..., да не говорим... :bowdown

Не забравяй килограмите на буса и тези на автомобилите, за които ти си мислиш.
То и AFN (1.9tdi) монтиран щатно в кой да е автомобил на VAG харчи с 50% по-малко от колкото качен на бус.




Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1146
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот valsanik » Вто 12 авг 2014 20:16


Относно двигателя......няма да е дълго с MV-то....Пусто нафтичка ме влече. М-TDI...това е концепцията....Но още има време.... :biggrin отдавна не съм качвал снимки,та затова разказа продължава
Някой хора взеха присърце нещата и почистиха ръждите от калниците.....
WP_20140803_012.jpg
Има разлика , нали :beer Преди:
WP_20140802_023.jpg
И след:
WP_20140803_013.jpg

Днес се захванах с централното заключване....Като си взех буса, предна дясна врата не работеше машинката...Та днес я свалих и се откри следната гледка...
WP_20140812_001.jpg
WP_20140812_002.jpg
Ръжда и клеясване.....а моторчето беше блокирало. С малко WD-40, контакт спрей, и шкурцица почистих и раздвижих моторчето и контакторите.




Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1146
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот valsanik » Вто 12 авг 2014 20:27


После почистих ей тази шиничка,
WP_20140812_003.jpg
която обръща движението на моторчето..както и контакторите.
WP_20140812_005.jpg
И установих че липсват две малки пружинки.
WP_20140812_004.jpg
За щастие имах подходящи.Рузултата.... работещо централно заключване на всички врати.
Привечер, като се позахлади малко, започнах да прехвърлям мултиванското оборудване в синхрото.
WP_20140812_006.jpg
WP_20140812_007.jpg
Ще е временно там, докато Мултито се прави. После идеята ми е да си намеря(направя) шкафове като на оранжевото синхро...Но това ще става лека по лека.
Това е за сега...Своевременно ще ъпдейтвам темата... :beer




BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот BURKAN » Сря 13 авг 2014 17:42


Евала бат Валка! Благородно ти завиждам и ти се радвам! Господ да ти дава здраве и да се кефите семейно! И аз чакам синхрото да изкочи от някъде, ама требе доста пара за читаво.




Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1146
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот valsanik » Сря 13 авг 2014 21:19


Айде на менте мултивана... :mhihi
WP_20140813_001.jpg
WP_20140813_002.jpg
WP_20140813_003.jpg
Масата за сега няма да я слагам, защото чакам тези дни оферта за оборудване РЕЙМО....Хладилник, котлони, мивка, шкафове,легло.....И направо да го правя кемперче...




Потребителски аватар
chato
R.I.P
Мнения: 318
Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
Автомобил: VW bus T3
Двигател: 1.6D CS 1981
Местоположение: sofia

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот chato » Чет 14 авг 2014 20:31


valsanik написа:Масата за сега няма да я слагам, защото чакам тези дни оферта за оборудване РЕЙМО....Хладилник, котлони, мивка, шкафове,легло.....И направо да го правя кемперче...


Ха дано :mhihi :th_up .




Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1267
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот avtohit77 » Чет 14 авг 2014 22:15


:th_up




Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 666
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот BUS1988 » Съб 16 авг 2014 22:00


Много ти се радвам Валка за твоя мерак!
Добра идея да го направиш кемперче. Моя съвет е помисли и за таванна палатка обаче, съвсем различно ще стане.




Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1146
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот valsanik » Нед 17 авг 2014 8:08


Мислил съм Теми....но за сега не изкача. а пък искам и палатката да е Вестфалия. Щото Реймото и надигнато в задния край и няма да може да влиза в гаража. :beer




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3026
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот BuGmaN » Сря 20 авг 2014 1:09


Yaro написа:
BuGmaN написа:
BUS1988 написа: хърчи много, около 17 на 100 при пътуване с 110, и около 12-14 с 90.
Иначе звука е найстина убийствен!

Този разход, наистина е неразумен, но не и реален, толкова харчат "задавени" боксерови мотори, когато е настроен правилно и разходът и звукът наистина са невероятни и няма "печка", дето да му се пречка - пък, пипнат ли е..., да не говорим... :bowdown

Не забравяй килограмите на буса и тези на автомобилите, за които ти си мислиш.
То и AFN (1.9tdi) монтиран щатно в кой да е автомобил на VAG харчи с 50% по-малко от колкото качен на бус.

Имам в предвид килограмите, естествено, а и не само тях! Е при Т2 са малко по-малко, но товариносимостта е повече, така, че, нуждите от мощност се смятат като при Т3!
Бус-стажът ми е, вече, поне 5-годишен, не си мисли, че карам само костенурки... :icon_razz
И именно, тезата ме е да не се слагат автомобилни двигателчета на бусовете. При Т3 (D)резултатите са ясни и категорични, но при Т4 нещата се подабряват... Та, нека се учим от историята и не задръстваме, ненужно пътищата и не хабим излишно горивата... :c020




Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1146
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот valsanik » Пет 05 сеп 2014 16:26


Малка заигравка с рацерите по пътищата.. :mhihi
WP_20140829_002.jpg
Благодарение на Андро и Коко Лазаров :beer




Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 380
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Контакти:

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот musuibie » Пет 05 сеп 2014 20:33


Много ме кефи возилото! Направо думи нямам... :bowdown :bowdown :bowdown




ghefa
Мнения: 199
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 19:26
Автомобил: transporter 3 doka
Двигател: ky 1987
Местоположение: варна
Контакти:

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот ghefa » Нед 07 сеп 2014 0:52


Имах честта да го покарам из софийското равно поле и съм очарован как вози!





Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта