Проект:VW Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот BUS1988 » Съб 18 окт 2014 20:44


Мда, за същия материал говорим с Ванката.
Има го в най различни дебелини, аз съм сложил и на пода под Ламината от него.




Потребителски аватар
mesiata666
Мнения: 260
Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
Двигател: 1.9 TD 1989
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот mesiata666 » Пон 20 окт 2014 15:50


Охо! Честит хладилник Валка (защо не се похвали вчера бе, а трябва от вестниците да разбирам, че си имаш хладилник? :icon_lol ), час по-скоро да го монтираш и много мръвки да пренесеш с него! :a045


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот valsanik » Сря 22 окт 2014 18:27


От днес вече отново съм 4х4 :biggrin Както знаете , бях свалил кардана защото имаше разбито каре....Бях го закупил по рано, но покрай работата по другия бус нямах време да го направя.И така, днес смених кръстачката.Както и предполагах.....баланс не се наложи, по простата причина ,че новото каре е със същите размери. А,те са ф27/70. Карето струва 30лв.Ето и няколко снимки.
WP_20141017_001.jpg
WP_20141017_003.jpg
Пълен комплект.....зегерки и гресьорка.
А ето и причината за смяната му....
WP_20141017_006.jpg
WP_20141017_008.jpg

Сега очакваме по спокойно снега :mhihi


Потребителски аватар
chato
R.I.P
Мнения: 318
Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
Автомобил: VW bus T3
Двигател: 1.6D CS 1981
Местоположение: sofia

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот chato » Сря 22 окт 2014 20:34


Не се пра'и,в Австралия няма сняг :mhihi .


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот valsanik » Сря 22 окт 2014 21:16


Там няма, ама буса остава тука и ще се ползва :beer


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот DA@KA » Чет 23 окт 2014 7:14


valsanik написа:Там няма, ама буса остава тука и ще се ползва :beer

Синовете му точат лиги,само да видят че самолета излита. :mhihi "Свободата Санчо" :mhihi


Потребителски аватар
chato
R.I.P
Мнения: 318
Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
Автомобил: VW bus T3
Двигател: 1.6D CS 1981
Местоположение: sofia

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот chato » Чет 23 окт 2014 19:56


valsanik написа:Там няма, ама буса остава тука и ще се ползва :beer


Когааа.
Дай да ти пазя ключовете :lock .


Потребителски аватар
mesiata666
Мнения: 260
Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
Двигател: 1.9 TD 1989
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот mesiata666 » Пон 27 окт 2014 17:47


chato написа:
valsanik написа:Там няма, ама буса остава тука и ще се ползва :beer


Когааа.
Дай да ти пазя ключовете :lock .


ъъъъ, нареди се на опашката, преди теб чака, цяла купчинка народ! :icon_lol :icon_lol :icon_lol


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот valsanik » Пет 10 юли 2015 19:45


Малко профилактика правих днес АС.....Смяна на маслото в двигателя.....като използвах случая да сменя и датчика за ниското налягане на маслото....Смених и маслото в скоростите и в предният диф, като използвах случая да сложа и една добавка на STP за скоростни кутии и диференциали...Оказа се ,че по лостовият механизъм почти нямаше грес по маншончетата....е, вече има и се подобри превключването на скоростите. Сега моделирам мрежи против комари....снимки по късно....Така че ,почти сме готови за бус срещата....


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот valsanik » Пон 24 авг 2015 20:40


Вчера се заиграх с таблото...Резултат лед осветление с CMD диоди....

Изображение

на останалата подсветка на таблото също сложих диоди.


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот valsanik » Вто 20 окт 2015 22:23


Тенкю Ванка..... :biggrin Днес и аз се зарових в задното парно....тъй като и на мене ми работеше само трета степен на моторчето.След проба с мултицета,и проба с едно кабелче,установих че нещата са точно както е описал Ванката. Първоначално взех от мостов кабел 2кв жицата, но ми се видя много дебела. После взех 1.5 кв, но пък ...много тънка. Накрая, взех под внимание коментара на Гари....отскочих до кварталното магазинче за електроника и си взех въпросния терно бушон за 1.20лв плюс две клемички за колони и го направих. Ето малко снимки за да видите нагледно как станаха нещата.

Премахва се изгорелия термо бушон...

Изображение

Новия термо бушон....

Изображение

Двете клемички..

Изображение

Вече готово за монтиране...

Изображение

И така вече се радвам на три степени на задното парно.
Остава да разглобя и предното парно, и дано да е същия проблем или да се размина само с раздвижване на моторчето, както при Ванката.


marinxols
Мнения: 135
Регистриран на: Съб 15 май 2010 8:19
Автомобил: T3 1.9TD+OUTLANDER2did
Двигател: 90+2007
Местоположение: dobrich

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот marinxols » Сря 04 ное 2015 17:02


най вероятно ще е от там и аз го играх тоя филм


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот valsanik » Вто 01 дек 2015 17:32


Здраво на компанията,(както казва Влади Въргала). Тия дни синхрото се беше укротило в бокса. Причината....Вследствие на корозия, една тръба беше изгнила и протече антифриза. Тези които карат боксери , и по специално моделите MV и DJ, знаят кои тръби най често корозират, за останалите ще поясня след малко. Та въпросната тръба е от термостата до водната помпа. Понеже минава точно над ауспуховите тръби, варианта да се сложи гумен маркуч се изключва.Демек...требе си да е тръба. Та, след констатация на теча, завъртях тук таме телефони и си намерих тръба....Относно цената на тъбата......не ми се коментира. Само ще кажа че някои си мислят "ден година храни". По гадното е че ми се обяви една цена, а на място цената скочи като винетка.Ама нали съм на зор....я взех.По късно ще поговорим отново за този "Някой".И така,с тъбата под мишница, обратно в бокса и почнах да я сменям. И тук първа греда. Въпросната тръба ,от термостата е с Г-образен гумен маркуч, а от към водната помпа е с две 8мм болтчета с вътрешен шестограм. И точно той превъртя. Набивах следващ номер шестограм...е не става и не става. Накрая с една бойна отвертка и чук...Първият болт(горният),след 7.8 подчукване се разви, но долният.......ах долният болт, неговата ма..а, що бой изяде,е не ще и не ще. Накрая го го хванах с "гарги" клещи и он се предаде.А, забравих да ви кажа, след като започнах да чукам по първият болт, тръбата хептем се предаде и протече здраво...Та един вид от там изпразних инсталацията.

Изображение

Изображение

Изображение

Както и да е....Смених тръбата и налях отново антифриза но.......втора греда... Започна да тече от дясната страна....По точно от гредата дето държи боксера....Явно от някъде другаде се стича и по цялата греда и капе на земята.
След дълго умуване.....предположих(а то и така се оказа), теча е от тръбата от водната помпа към дясната глава.Но за да може да се извади тръбата се наложи да сваля хидравличната помпа, както и алтернотара и стойката за него.
Самата тръба се състои от две части със фланчета....едното фланче е на водната помпа, другото е на дясната глава. М/у тях има около 8см. гумено съединение.

Изображение

Това е направено така , за да може да се свали тръбичката без да се сваля коляновата шайба. След като я свалих....се видяха две хубави дупчици....
Почнах да търся такава тръбичка но..трета греда... Няма я като резерва част.
И тук вече се намесва Жори в цялата драма. Човека взе нещата присърце, и завари тръбичката. Първо я изчисти до здраво и сложи ламаринка(VW-геска, останала от неговото синхро. Така че , може да се брои че всичко е автентично :mhihi ). Та, завари тръбичката, запили, пак завари...накрая я боядиса със основа, и черна боя....абе,стана си като заводска. За това му казвам....Едно голямо ТЕНКС, Жори.

Изображение

Изображение

Изображение

И тъй като валеше, не ставаше да се метна в гаража...отидох до онзи човек с тръбата(щото му дължех още 20лв за тръбата), пък и исках да взема още една тръбичка(от масленият кулер до термостата). Та отидох, обясних за какво иде реч...,отидохме до един двигател хвърлен на земята и завит с някакви парцали и една ламарина.....Тръбичката беше там....но корозирала може би на два дни след моята...и при въпрос за цената.....Щях да падна.....обяви се цена от 25лв за нея :screwy ..Съответно не се съгласих и му казах че ще му дам 10лв(което също е много)....Не му се продавало за 10лв....Тръгнах си.....На вратата, виждайки как си отиват 10лв( но пък алчността не спи),ми каза" Ей не можахме да се срещнем по средата" :screwy
Вече твърдо заявявам, че повече няма да пазарувам части от него защото се оказа че, тръбата дето ми я продаде за 50лв, може да се намери(само че с поръчка) за 25лв неръждавейкова и около 15лв обикновенната.
И така, днес беше хубаво време и накрая сглобих всичко и запалих буса. За сега няма теч и мога да кажа че съм хепи.Пак ще се возим от високо... :biggrin


Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот avtohit77 » Вто 01 дек 2015 20:05


Идиота го знаем кой е :banghead Майната му :th_up :beer :beer :beer :beer


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19662
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект: Caravelle C16 Allrad или Синхрото на Valsanik

Мнениеот Vlad777 » Вто 01 дек 2015 21:31


Баси тръбите :screwy



Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта