T3 Caravelle Syncro
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: T3 Caravelle Syncro
Сложи си едни релета на фаровете и хубави крушки,с ксенончето ще те сърби д... и не се знае тия срещу теб как са с нервите.
- jorko.b67
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
- Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 Caravelle Syncro
След като сменихме свещите , реших , че е време да се направи една центровка на двигателя - нов акумулатор , нови свещи , сменени масла , филтри и ремъци , а да не работи като хората - не си е работа.
По препоръка на Жори , отидох при майстор , с който той ме свърза....
Вкарахме буса в халето , човека си взе уредите и вдигнахме капака....
Резултат - от тогава буса работи "като нов" - сутрин пали без НИКАКВО напрежение , дето се казва "от 1/4 оборот" , обогатител (или смукач) не ползвам , движи се по-тихо и някак "мазно" , не пуши , набира и се движи по съвсем различен начин - направо си е като лека кола...))))
Пу , да не му е уруки !!!
Ако някой иска да ползва услугите му - нека ми пише на ЛС - ще му дам координатите.
p.s. Между другото , майстора също е горд собственик на Т3 - занимава се и с дизелови , и с бензинови мотори.
По препоръка на Жори , отидох при майстор , с който той ме свърза....
Вкарахме буса в халето , човека си взе уредите и вдигнахме капака....
Резултат - от тогава буса работи "като нов" - сутрин пали без НИКАКВО напрежение , дето се казва "от 1/4 оборот" , обогатител (или смукач) не ползвам , движи се по-тихо и някак "мазно" , не пуши , набира и се движи по съвсем различен начин - направо си е като лека кола...))))
Пу , да не му е уруки !!!
Ако някой иска да ползва услугите му - нека ми пише на ЛС - ще му дам координатите.
p.s. Между другото , майстора също е горд собственик на Т3 - занимава се и с дизелови , и с бензинови мотори.
- jorko.b67
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
- Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 Caravelle Syncro
Не мога да намеря подходящата тема , затова пиша в моята.
В интернет намерих този клип https://www.youtube.com/watch?v=GoUgdOz_kps
Става въпрос - как да премахнем малки драскотини по пластмасови кори по колите (повечето такива пластмаси има в т4 , т5 и в мултивановските т3 ).
Дано да е от полза ....
В интернет намерих този клип https://www.youtube.com/watch?v=GoUgdOz_kps
Става въпрос - как да премахнем малки драскотини по пластмасови кори по колите (повечето такива пластмаси има в т4 , т5 и в мултивановските т3 ).
Дано да е от полза ....
- jorko.b67
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
- Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 Caravelle Syncro
Преди около седмица буса започна да ми създава проблеми с ел. инсталацията. Сутрин пали , работи нормално. Спирам някъде и гася - след това - все едно , че съм му махнал акумулатора. Някой ми подава ток (едва ли не дистанционно) и пак заработва. По време на движение , таблото започва да свети по-слабо и радиото се изключва. След малко се оправя....
Дълго не го търпях - онзи ден намерих майстор по жиците в нашия квартал и му го оставих за пълна ревизия на цялата система.
Диагноза : ремонт на алтернатора и подмяна на + клема на акумулатора.
Резултат : смяна на блока на алтернатора , смяна на релето му , смяна на + клема - сега всичко си работи нормално , даже майстора е поправил диода на таблото за зареждането (купих буса в неработещо състояние).
В същото време си поръчах по интернет и електронен волтметър (и за буса , и за КИА-та) , включващ се в гнездото на запалката. При запален двигател показва 13,6V - 14,2V. Мисля , че е в нормата.
Хубавото е , че и фаровете вече светят по-нормално..)))
За сега съм доволен от майстора !
Бях споменал , че в едно магазинче ми смениха крушките за парното с диоди - и тях ги сложих и разликата е очевадна !
Дълго не го търпях - онзи ден намерих майстор по жиците в нашия квартал и му го оставих за пълна ревизия на цялата система.
Диагноза : ремонт на алтернатора и подмяна на + клема на акумулатора.
Резултат : смяна на блока на алтернатора , смяна на релето му , смяна на + клема - сега всичко си работи нормално , даже майстора е поправил диода на таблото за зареждането (купих буса в неработещо състояние).
В същото време си поръчах по интернет и електронен волтметър (и за буса , и за КИА-та) , включващ се в гнездото на запалката. При запален двигател показва 13,6V - 14,2V. Мисля , че е в нормата.
Хубавото е , че и фаровете вече светят по-нормално..)))
За сега съм доволен от майстора !
Бях споменал , че в едно магазинче ми смениха крушките за парното с диоди - и тях ги сложих и разликата е очевадна !
Последна промяна от jorko.b67 на Чет 22 яну 2015 3:14, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пет 14 май 2010 12:26
- Автомобил: T3 Transporter 81 Caravelle 89
- Двигател: 1600D-Dead
- Местоположение: Ruse
- Контакти:
Re: T3 Caravelle Syncro
Дай снимки да видим как се е получило :) а за губенето на тоците щях да кажа да провериш масата от купе към ДВГ-то да не ти прави проблеми :)
Може каравелето да не е в движение все още но осветление има!
Само дето моето не са купешки крушки а си го правих с диодна лента.
Може каравелето да не е в движение все още но осветление има!
Само дето моето не са купешки крушки а си го правих с диодна лента.
- jorko.b67
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
- Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 Caravelle Syncro
При мен всички крушки по таблото са заменени с диоди в магазина , за който писах в предишните си постове.
Ето какво се получи - според мен е не лошо и си е достатъчно. Само на големия панел за отоплението малко ми слабее силата , но и това ще го оправим..)
Това си е таблото - общ вид на max
Задното парно
Ето вече как си светят фаровете - до джипа отпред има около 6-8 метра.
Това е волтметъра в запалката
Съжалявам за качеството на снимките - до колкото успях ги "ремонтирах"...)))
Ето какво се получи - според мен е не лошо и си е достатъчно. Само на големия панел за отоплението малко ми слабее силата , но и това ще го оправим..)
Това си е таблото - общ вид на max
Задното парно
Ето вече как си светят фаровете - до джипа отпред има около 6-8 метра.
Това е волтметъра в запалката
Съжалявам за качеството на снимките - до колкото успях ги "ремонтирах"...)))
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: T3 Caravelle Syncro
Браво, супер сте се справили :-) иначе мисля, че волтметъра е хубаво да не е в запалката, защото губиш запалката. Иначе при мен волтметъра е под бутона за аварийните
- jorko.b67
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
- Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 Caravelle Syncro
И аз съм на същото мнение Андро , че запалката трябва да си е "запалка".
Имам старата запалка , която си е изправна , но нямам толкова голяма бургия , за да си направя нова дупка в таблото за нея. Иначе съм й намерил място - до обогатителя. Дано от вътре да не й пречи нищо.
Ако някой в София има подходящата бургия и иска да помогне като ми услужи с нея - да ми пише , или да ми се обади по телефоните.
0899 88 67 55
0892 46 65 95
Вчера ходих да гледам един комплект предни , единични седалки с по 2 подлакътника от Крайслер (Войаджър) , но си трябва сериозно преправяне по окачването . Тъй като нямам условията за преправянето им се отказах да ги взема. Ако някой го интересува - обявата е в София - гледах я в продавалника.
От каква марка и модел МПС са подходящи за подмяна на Т3 - евентуално с лека корекция ? Естествено и да са удобни...
Имам старата запалка , която си е изправна , но нямам толкова голяма бургия , за да си направя нова дупка в таблото за нея. Иначе съм й намерил място - до обогатителя. Дано от вътре да не й пречи нищо.
Ако някой в София има подходящата бургия и иска да помогне като ми услужи с нея - да ми пише , или да ми се обади по телефоните.
0899 88 67 55
0892 46 65 95
Вчера ходих да гледам един комплект предни , единични седалки с по 2 подлакътника от Крайслер (Войаджър) , но си трябва сериозно преправяне по окачването . Тъй като нямам условията за преправянето им се отказах да ги взема. Ако някой го интересува - обявата е в София - гледах я в продавалника.
От каква марка и модел МПС са подходящи за подмяна на Т3 - евентуално с лека корекция ? Естествено и да са удобни...
Последна промяна от jorko.b67 на Пет 23 яну 2015 14:25, променено общо 1 път.
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: T3 Caravelle Syncro
Най-добре, си купи разклонител за запалки и си го монтирай на таблото, ще гледам тея дни, да ти покажа как и къде.
Понеже винаги има, особено на къмпинг какво да включиш в разклонителя. Било то хладилна чанта, GSM, телевизорче и т.н.
Понеже винаги има, особено на къмпинг какво да включиш в разклонителя. Било то хладилна чанта, GSM, телевизорче и т.н.
- jorko.b67
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
- Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 Caravelle Syncro
Ок , благодаря !
Ако имаш път към моя офис (знаеш къде е) , звънни ми предварително да не съм излязъл някъде и ще се видим.
Ако имаш път към моя офис (знаеш къде е) , звънни ми предварително да не съм излязъл някъде и ще се видим.
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пет 14 май 2010 12:26
- Автомобил: T3 Transporter 81 Caravelle 89
- Двигател: 1600D-Dead
- Местоположение: Ruse
- Контакти:
Re: T3 Caravelle Syncro
супер е станало!Волтметъра от олх-са ли го взе и аз мисля да си взема. А за качеството на живо си е друго аз си играх няколко часа с паялника и лентички докато измисля как прекарам кабелчетата и как да ги навържа диодите за да ми хареса резултата.Колко ти излязоха като сума всички диоди?
- jorko.b67
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
- Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 Caravelle Syncro
Ами на таблото са 3 бр. и 2 на отоплението - общо 5 бр. С диодите и преправянето , всичко ми излезе 15 лв - по 3 лв на бройка.
А волтмеръчетата ги поръчах в ОЛХ - там си избрах една от обявите - то се оказа някакъв сайт за интернет търговия. По 6,50 лв бройката - аз си поръчах 3 и общо (с доставката) ми излезе 22,90лв до офис на Еконт.
А волтмеръчетата ги поръчах в ОЛХ - там си избрах една от обявите - то се оказа някакъв сайт за интернет търговия. По 6,50 лв бройката - аз си поръчах 3 и общо (с доставката) ми излезе 22,90лв до офис на Еконт.
- jorko.b67
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
- Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 Caravelle Syncro
Още малко допълнения....
Заради закупения наскоро волтметър се наложи поставянето на втора запалка. Аз избрах мястото , а Жори направи отвора с подходящия за случая инструмент....
http://jorkob67.snimka.bg/tuning/vetrobrani-i-voltmet-r.853547
За съжаление не успях да се справя с преоразмеряването на снимките , та затова ги пускам по този начин...
Докато чакам да се постопли времето за ремонта на ламарините , си поръчах от един сайт ветробрани. Немски (със сертификат) , има ги в три цвята (най-тъмното - като моите , прозрачно-безцветни и леко опушени). Цена на комплекта 61.50 лв. Имаше и полски (10лв по-евтини) , но за тази разлика , реших да са немските...
Чудех се дали да ги сложа след ремонта , но след 2 минути размисъл - вече са си на мястото...))
Поставянето им е традиционно.Прилепват перфектно , не тропат и не се изваждат.
Доволен съм от покупката !
Като стана въпрос за ремонта на ламарините - бих бил благодарен , ако вече миналите през този филм , споделят какви химии е препоръчително да се вземат за ремонта и обработката на купето от вътре и отвън , и какви количества ще са достатъчни.
С удоволствие ще приема и съвети , относно марката на хубава боя и лак. До колкото разбрах боите се делели основно на 3 категории (като качество и цена) :
- бои "за продажба" на кола на старо - изкарвали от няколко месеца до около 1 година - към тях не проявявам интерес
- бои "среден клас" - изкарвали до няколко години
- бои от висок клас - металици , с перлен ефект , преливащи цветове и т.н.
Благодаря предварително !
Заради закупения наскоро волтметър се наложи поставянето на втора запалка. Аз избрах мястото , а Жори направи отвора с подходящия за случая инструмент....
http://jorkob67.snimka.bg/tuning/vetrobrani-i-voltmet-r.853547
За съжаление не успях да се справя с преоразмеряването на снимките , та затова ги пускам по този начин...
Докато чакам да се постопли времето за ремонта на ламарините , си поръчах от един сайт ветробрани. Немски (със сертификат) , има ги в три цвята (най-тъмното - като моите , прозрачно-безцветни и леко опушени). Цена на комплекта 61.50 лв. Имаше и полски (10лв по-евтини) , но за тази разлика , реших да са немските...
Чудех се дали да ги сложа след ремонта , но след 2 минути размисъл - вече са си на мястото...))
Поставянето им е традиционно.Прилепват перфектно , не тропат и не се изваждат.
Доволен съм от покупката !
Като стана въпрос за ремонта на ламарините - бих бил благодарен , ако вече миналите през този филм , споделят какви химии е препоръчително да се вземат за ремонта и обработката на купето от вътре и отвън , и какви количества ще са достатъчни.
С удоволствие ще приема и съвети , относно марката на хубава боя и лак. До колкото разбрах боите се делели основно на 3 категории (като качество и цена) :
- бои "за продажба" на кола на старо - изкарвали от няколко месеца до около 1 година - към тях не проявявам интерес
- бои "среден клас" - изкарвали до няколко години
- бои от висок клас - металици , с перлен ефект , преливащи цветове и т.н.
Благодаря предварително !
- jorko.b67
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 16 дек 2010 23:16
- Автомобил: Caravelle 1.6TD Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 Caravelle Syncro
Намерих чертежи с размерите на вътрешните панелите на Т3.
На който му предстои подобен ремонт ще са му от полза , пък и само за обща култура - също...)
Файл №1 -
1а - панел на плъзгащата се врата
1б - панел срещу плъзгащата се врата
Файл №2 -
2а - предни врати - линейни размери
2б - предни врати - радиални размери
Файл №3 - задна врата(на багажника) - линейни и радиални размери
Файл №4 - размери на панелите в багажника
На който му предстои подобен ремонт ще са му от полза , пък и само за обща култура - също...)
Файл №1 -
1а - панел на плъзгащата се врата
1б - панел срещу плъзгащата се врата
Файл №2 -
2а - предни врати - линейни размери
2б - предни врати - радиални размери
Файл №3 - задна врата(на багажника) - линейни и радиални размери
Файл №4 - размери на панелите в багажника
- Прикачени файлове
-
- Дверные карты (задняя).pdf
- (34.28 KиБ) Свален 209 пъти
-
- Дверные карты (водительская, пассажирская дверь).pdf
- (72.82 KиБ) Свален 224 пъти
-
- Салонные карты (сдвижная, салон).pdf
- (38.05 KиБ) Свален 281 пъти
- vin_d
- Мнения: 272
- Регистриран на: Пет 08 яну 2010 17:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище o0 W 0o
Re: T3 Caravelle Syncro
Мн.малко са темите който съм изчел от край до край и това е 1 от тях.Честито,арно фургонче си си зел колега кефи ме,преди 1 месец гледах Топ Гиър май беше ,зеха ено обикновено бусче и го рециклираха малко пригодиха за спане,пеене.... и го шътнаха на някой,както и да е,но страхотно стана вътре като обзавеждане екстри ...... и се зарибих мн.и аз да имам такоз. Да си ода на ски,море с фемилито без да се притеснявам де да легам де да се мия де да пия,това е идеалното решение.Знам за колегите от форума с таквиз бусове,но с това предаване направо ме хвана крастата,друго е да го видиш на филм,а пък ако се кача на такъв нема да сляза сигурно.За сеа само гледам из продавалниците,но ако някой има за бартер съм за,имам голф 3 комби синхро 4х4 с клима аер бег и др.екстри.
Пак към тв.вагонче готино е,готината маска 4х4 и блокажи страоотно и на добри пари си го зел. Точното това търса и аз.
Успехи
Пак към тв.вагонче готино е,готината маска 4х4 и блокажи страоотно и на добри пари си го зел. Точното това търса и аз.
Успехи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта