Synchro T3 проект

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Synchro T3 проект

Мнениеот avtohit77 » Пет 11 мар 2016 20:53


Заварка на пружина :gruebel :a045




MESER
Мнения: 98
Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
Двигател: AAB
Местоположение: Казанлък

Re: Synchro T3 проект

Мнениеот MESER » Съб 12 мар 2016 9:22


Андро свали размерите на пружините! Дължина на пружината, брой навивки (това мога да го видя и от снимката), диаметър на телта, външен диаметър на пружината ( диаметри ) защото крайните навивки са с по-малък диаметър. Ще се опитам да ти сметна силата на пружината и да направя чертеж евентуално за запитване цена от завода в Крън. Свали размерите и на обикновената пружина за да видим разликата в силите която се получава. Единствено може да има грешка при тези намалявания на диаметрите в края и изменението на силата. Тези неща са необходими при направата им иначе става варианта с пружините които си пробвал.
Някой ако знае допустимото натоварване и допустимото свиване на тези пружини ще е от голяма полза.


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Synchro T3 проект

Мнениеот BUS1988 » Съб 12 мар 2016 13:55


Андро, и аз съм със счупени пружини и подложки, така че ако стигнеш до вариант поръчка на забода свиркай да се присъединя и аз на поръчката :smile


Потребителски аватар
mesiata666
Мнения: 260
Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
Двигател: 1.9 TD 1989
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Synchro T3 проект

Мнениеот mesiata666 » Пон 14 мар 2016 11:12


Да и аз съм съгласен, че заваряването на пружините, не е най-добрия вариант, но пак е по-добър вариант от едногодишно каране със счупени пружини :screwy , но аз пак казвам, че това ми е крайния вариант. Преди завода в Крън, мисля да пробвам друг вариант с други пружини, от друг модел кола с идентични пружини, но с една навивка по-дълги и малко по-тесни от оригиналните, като се сменяват и леглата на пружините. Пак не е най-добрия вариант, но ще видим... Иначе вариант е да изпратя с куриер до Крън, остатъците от оригиналните пружини и там да ги изкопират 1/1, ако са толкова добри :neutral


Потребителски аватар
mesiata666
Мнения: 260
Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
Двигател: 1.9 TD 1989
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Synchro T3 проект

Мнениеот mesiata666 » Чет 17 мар 2016 13:18


Здравейте колеги и приятели, има новости по проекта :th_up и бързам да ги споделя с Вас! Спирачните дискове, апарати и накладки, вече са монтирани :11 и понеже много от Вас се интересуват, а и ще бъде полезно за бъдещите поколения - ето малко информация за частите, парт номерата и цени:
ПРЕДНИ ДИСКОВЕ:
дебелина [mm]: 28
диаметър [mm]: 295
височина [mm]: 54,5
вид на спирачния диск: вентилиран, дебелина на спирачния диск [mm]: 28, минимална дебелина [mm]: 25,4, преработка: високовъглеродна, брой на дупките: 5, центриращ диаметър [mm]: 67

OE номер Марка
24897 E AP
24.0128-0141.1 ATE
24.0218-0141.1 ATE
0986479038 BOSCH
BS8502 BRECO
09.9362.14 BREMBO
562212J JURID
DF4261 LUCAS ELECTRICAL
211 421 07 12 MERCEDES-BENZ
211 421 08 12 MERCEDES-BENZ
2114210712 MERCEDES-BENZ
54151 PAGID
98200115101 TEXTAR
400.3618.00 ZIMMERMANN
400361900 ZIMMERMANN 85лв. бр.
12873654_10153981090133794_883326744_o.jpg

12380918_10153981090013794_1235194284_o.jpg


ЗАДНИ ДИСКОВЕ:
вид на спирачния диск: плътен; диаметър [mm]: 268; дебелина на спирачния диск [mm]: 10; минимална дебелина [mm]: 8; центриращ диаметър [mm]: 68; височина [mm]: 45,8; брой на дупките: 5; мярка на резбата: 16,8; кръг на дупките-? [mm]: 112
OE номер Марка
16298 A.B.S.
AC2251D ACDELCO
14634 AP
DSK710 APEC BRAKING
24011002231 ATE
410223 ATE
562057B BENDIX
562057BC BENDIX
0986478421 BOSCH
0986479863 BOSCH
1582954 BRADI
DI955646 BRAKE ENGINEERING
08693510 BREMBO
08693511 BREMBO
142240 CAR
HPD240 CAR
BG3026 DELPHI
14162 FEBI BILSTEIN
DDF847 FERODO
DDF8471 FERODO
DDF847C1 FERODO
FBD1200 FIRST LINE
1001094 FORD
1023605 FORD
1044570 FORD
1045995 FORD
1137985 FORD
1137986 FORD
1526694 FORD
95VWX2A315A1D FORD
95VWX2A315AD FORD
95VWX2A315AE FORD
95WX2A315AB FORD
BS4627 FTE
6027774 GIRLING
8DD355104491 HELLA
8DD355104501 HELLA
562057J JURID
562057JC JURID
2285502 LEMFORDER
F1581P LPR
353615829540 MAGNETI MARELLI
15829 MAPCO
230404 METELLI
14634 METZGER
645300 METZGER
1155231000 MEYLE
1155231000PD MEYLE
D1204 MGA
MDC1018 MINTEX
NBD858 NATIONAL
202546 NK
312546 NK
424245 OBTEC A/S
53964 PAGID
53964PRO PAGID
140636 PEX
140636N PEX
57680 QH BENELUX
BDC4627 QUINTON HAZELL
BSF4627 QUINTON HAZELL
645300 REMSA
645300 ROADHOUSE
BRR370710 RUVILLE
7M0615601B SEAT
7M0615601C SEAT
7MO615601C SEAT
7095 SEBRO
30914162 SWAG
92074300 TEXTAR
92074303 TEXTAR
98200074301 TEXTAR
812010146 TRISCAN
812010146C TRISCAN
186624 VALEO
7M0615601A VW
7M0615601B VW
7M0615601C VW
7MO615601A VW
P645300 WOKING
600321000 ZIMMERMANN
600321020 ZIMMERMANN
ЦЕНА ЗА бр 48 лв
12674874_10153981090433794_1206719336_o.jpg

12421975_10153981089448794_1054485788_o.jpg

12294999_10153981090868794_240689512_o.jpg


ПРЕДНИ НАКЛАДКИ:
OE номер Марка
13046070762 ATE
0986424236 BOSCH
0986494003 BOSCH
986424236 BOSCH
21848 00 701 00 BRECK
LP978 DELPHI
FDB1055 FERODO
FSL1055 FERODO
TAR1055 FERODO
1001095 FORD
1027703 FORD
1031843 FORD
95VW2K021AA FORD
05P612 LPR
647981 ROULUNDS RUBBER
7M0698151 SEAT
7MO698151 SEAT
2184802 TEXTAR
2184819705 TEXTAR
GDB1204 TRW
7M0698151 VW
7M0698151A VW
7M0698151B VW
7MO698151 VW
7MO698151A VW
ограничение за производител: ATE

контактен датчик за износване: не е подготвен за предупредителен датчик за износване

височина [mm]: 74,2

дължина [mm]: 156,4

дебелина [mm]: 20,3

страна на монтаж: предна ос
116лв комплекта

ЗАДНИ НАКЛАДКИ:
ограничение за производител: TRW

контактен датчик за износване: не е за подготвен за предупредителен датчик за износване

височина [mm]: 52,9

дължина [mm]: 87

дебелина [mm]: 15

страна на монтаж: задна ос
OE номер Марка
13046029372 ATE
1H0698451 AUDI
1H0698451A AUDI
1H0698451E AUDI
1H0698451F AUDI
8E0698451B AUDI
8E0698451L AUDI
0986466683 BOSCH
986466683 BOSCH
20961 00 704 00 BRECK
LP0571 DELPHI
LP571 DELPHI
FDB541 FERODO
FDS541 FERODO
FSL541 FERODO
TAR541 FERODO
05P294 LPR
425056 PEUGEOT
425108 PEUGEOT
465381 ROULUNDS RUBBER
1H0698451E SEAT
1H0698451F SEAT
1H098451C SEAT
1HO698451F SEAT
8E0698451L SEAT
1H0698451E SKODA
2355401 TEXTAR
GDB823 TRW
161698451D VW
191698451 VW
191698451B VW
191698451C VW
191698451D VW
1H0690451 VW
1H0690451A VW
1H0698451 VW
1H0698451A VW
1H0698451B VW
1H0698451C VW
1H0698451E VW
1H0698451F VW
1H0698451G VW
1HO698451B VW
1HO698451F VW

42 лв комплект


Потребителски аватар
mesiata666
Мнения: 260
Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
Двигател: 1.9 TD 1989
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Synchro T3 проект

Мнениеот mesiata666 » Чет 17 мар 2016 14:07


Също така, вече синхрото е с новите задни пружини, но още е в тестова фаза, затова повече инфо, когато е напълно готово, но все пак малко снимки:
разтоянието между гумата и калника отпред
12443381_10153981089733794_716101640_o.jpg

разтоянието между гумата и калника отзад
12722587_10153981089523794_431329341_o.jpg

12528803_10153980681178794_1741579882_o.jpg

общ изглед отзад ляво/дясно
12874350_10153980681323794_1714740101_o.jpg

12499545_10153980681128794_515107605_o.jpg

всички прилики с пернишки москвич от средата на 80-те и 90-те е напълно случайна и неуместна :mhihi
все още трябва да се тества натоварен, да не вземе да клекне прекалено много, возията и т.н. но когато всичко е готово, ще Ви уведомя за резултатите и по-нататъшните действия/решения


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Synchro T3 проект

Мнениеот Sstefaan84 » Чет 17 мар 2016 17:31


Супер става!


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Synchro T3 проект

Мнениеот BUS1988 » Чет 17 мар 2016 19:16


Супер Андро, но нищо не си споделил за оранжевата шапка :icon_lol


Потребителски аватар
triplesss
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново-Лясковец

Re: Synchro T3 проект

Мнениеот triplesss » Чет 17 мар 2016 19:31


Тези задни пружини не знам от какво са, но добре се е получило. Надявам се след тестовете да споделиш от какво са, за да се ъпгрейднем и ние.
Гледам обаче, че май и задните амортисьори са ти заминали, трябва да намерим алтернатива и на тях, че от обикновена Т3 идват къси.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Synchro T3 проект

Мнениеот PACH » Чет 17 мар 2016 20:34


triplesss написа:Тези задни пружини не знам от какво са, но добре се е получило. Надявам се след тестовете да споделиш от какво са, за да се ъпгрейднем и ние.
Гледам обаче, че май и задните амортисьори са ти заминали, трябва да намерим алтернатива и на тях, че от обикновена Т3 идват къси.


Сменя се долната планка на носача:

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
mesiata666
Мнения: 260
Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
Двигател: 1.9 TD 1989
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Synchro T3 проект

Мнениеот mesiata666 » Пет 18 мар 2016 10:49


BUS1988 написа:Супер Андро, но нищо не си споделил за оранжевата шапка :icon_lol

Нищо не съм споделил Теми, защото няма нищо за споделяне. Оранжевата шапка не е моя, просто ми ползват буса за "закачалка" за "шапки", но кой бяга от 200лв за "гардеробна"? :mhihi

triplesss написа:Тези задни пружини не знам от какво са, но добре се е получило. Надявам се след тестовете да споделиш от какво са, за да се ъпгрейднем и ние.
Гледам обаче, че май и задните амортисьори са ти заминали, трябва да намерим алтернатива и на тях, че от обикновена Т3 идват къси.


Нарочно още не споделям от какво са пружините, за да не Ви давам напразни надежди. Но в момента, в който тестваме пружините и установим, че вършат работа, веднага ще споделя модел, цена и начин на поставяне :th_up
Относно амортисьорите - здрави са, но понеже буса е живял в Австрийски условия, ръждата е изяла "шапката" и гледката е ужасна :redface но малко по-натам ще ги сменим и тях. Ако не се намерят подходящите размери, ще действаме, като Ванката, с допълнителни планки :gruebel

Sstefaan84 написа:Супер става!

Благодаря! :beer


Потребителски аватар
triplesss
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново-Лясковец

Re: Synchro T3 проект

Мнениеот triplesss » Пет 18 мар 2016 19:12


Сменя се долната планка на носача:

Ванка, знам го този вариант, но не съм фен на заварките и бих го направил в краен случай.
По скоро си мисля нещо като на снимките, за да може да се възстанови оригиналния вид при нужда.
6346411965_633e05d8e1_z.jpg
6301364699_184ca685e0_z.jpg


Потребителски аватар
mesiata666
Мнения: 260
Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
Двигател: 1.9 TD 1989
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Synchro T3 проект

Мнениеот mesiata666 » Пон 21 мар 2016 10:47


triplesss написа:
Сменя се долната планка на носача:

По скоро си мисля нещо като на снимките, за да може да се възстанови оригиналния вид при нужда.


Този вариант, който си показал, ми се вижда малко несигурен, освен ако няма в горната част на планката още един болт. Защото ако няма може да се извърти планката, след като е хваната само в долната част. Наистина е малка вероятността, но не е напълно изключена... :a045



Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта