Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
me4ou
Мнения: 259
Регистриран на: Съб 17 апр 2010 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer

Мнениеот me4ou » Нед 18 сеп 2016 17:19


Привет, колеги!
Вярното бусче, което ни разходи това лято има нужда от малко внимание.
Има две-три неща, които на най-належащи затова ще започна с тях.
Моторът, както пише в заглавието е 2.1 MV 95к.с. с обикновена газова.
Първото, което съм решил да видя: Пали и работи на газ окей, но прави проблеми с празния ход понякога. Като карам примерно на 5-та със 80-90 (предполагам към 3000 оборота) и изключа от скорост гасне. Прави го когато е топъл, най-често преди да изправи съвсем стрелката. Обикновено успявам да го запаля пак на скорост, но често изключа ли пак загасва. На бензин няма такова нещо!
Някой имал ли е подобни проблеми и евентуално решения за тях? Набелязал съм моторчето за празния ход, не знам дали един спрей за карбуратори няма да му се отрази добре?




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer

Мнениеот stefan4o » Нед 18 сеп 2016 19:10


Относно проблемът с газовото и гасненето мисля, че мога да ти дам насоки. Можеш да потърсиш темата за уравновесяване на изпарителя. Някои газаджии "решават" проблема, като завъртат въздухопровода в посока обратна на движението на колата.


Потребителски аватар
p-sound
Мнения: 318
Регистриран на: Пет 02 апр 2010 23:16
Автомобил: VW T3 Caravelle
Двигател: MV 1990
Местоположение: varna

Re: Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer

Мнениеот p-sound » Нед 18 сеп 2016 22:32


Не само,и за изпарителя е от значение как е монтиран.Ако е перпендикулярно на автомобила също може да създава проблеми,но не разбрах дали го прави от скоро или ... ?А за степ мотора: ако го прави на газ ще го прави и на бензин.А може и платната на изпарителя да са приключили.Най-добре си е да го види "специалист".


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer

Мнениеот golfmk1 » Пон 19 сеп 2016 10:34


Според мен Стефан е прав.Бях си махнал решетката на колата и имах същия проблем.Kогато въздушния поток набива директно въздуха и се получава така.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer

Мнениеот stefan4o » Пон 19 сеп 2016 17:40


На предната Джета бях изкарал тръбата за въздуха зад решетката да смуче. Изпарителя ми до последно го карах с маркуча между външната страна на мембраната и пространството след въздушния филтър. Проблеми с гаснене по инерция не съм имал, оборотите си падаха съвсем нормално. При Т3-ката ако въздухът идва от някоя решетка, която се обдухва от насрещния въздух няма да минеш без тая операция, ако искаш да не ти гасне.


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer

Мнениеот valsanik » Вто 20 сеп 2016 9:27


Здравей.... моето синхро е със същия мотор, но с ГИ. За сега нямам ядове с малко изключения в преди време.... Моят съвет е да си провериш масите на блока,поне там имах ядове аз,(при мен мизериите ги правеше и на газ и на бензин). Пробвай да рестартираш компютъра(откачаш (-) клема за 1минута. След това препоръчвам подмяна на кабели, свещи ,капачки и палец.определено имаше подобрение в работата на мотора след тяхната подмяна. Стъпковият мотор можеш да го изчистиш с спрейче за карбуратори(аз ползвам такова за електрически контакти). Напръскай и раздвижи и дебитомера( Бош клапата). Ако искаш може да се видим и да сложим моя дебитомер да видим дали ще ти прави същата мизерия... Като се видим, ще ти разкажа за моите патила с MV-то. Поздрави. Телефона можеш да ми го намериш в темата за взаимопомощ.


Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Местоположение: У нас
Контакти:

Re: Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer

Мнениеот musuibie » Пет 23 сеп 2016 9:48


Обикновената газова уредба по дифолт има два винта да го кажем за реглаж.
Единия, който е на изпарителя е за празния ход - регулира се в домашни условия по следния начин: завиваш винта до като двигателя почнат да му падат оборотите от обедняването на сместа и след това въртиш на обратно до като първо се вдигнат, и след това започнат да падат пак от прекаленото обогатяване. Истината както се сещаш е някъде по средата.
Втория винт или винтове в зависимост от това какво са ти сложили газаджиите е/са на маркуча между изпарителя и колектора. Той/те са за високите обороти. Ако е подадена много газ от тях, двигателя гасне като изключиш от скорост, защото обема гориво подаван от изпарителя се изразходва много бързо. Завий ги малко и пробвай как се държи мотора. Общо взето прави се по метода проба-грешка.
Ако не можеш да се оправиш - мини и ще го направим



Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта