В момента е Нед 18 ное 2018 9:58
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00




Създай нова тема  Отговори  [ 92 мнения ]  Отиди на страница Предишна 13 4 5 6 7 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Съб 04 ное 2017 19:39 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Мнения: 1166
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София
Имай на идея, че ако ползваш турбината от 1z-та,входящия и изходящия диаметър на студената част са по-малки. Ще ти трябва преходник...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Съб 04 ное 2017 20:01 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
Мнения: 103
Автомобил: Beetle - Passat3 - T3 MULTIVAN
Двигател: All Motors
Местоположение: Разград
Валка, за сега съм с колектор от 1.6тд и турбо от 1.9тд (може и от 1.6тд да е) за да запазя лапата, но ако не ми харесва как се държи 1Z-а с тази турбина, връщам си в оригинал 1Z-а и прежалвам лапата ...... ако намеря, кой да ми направи къстъм де!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Съб 04 ное 2017 23:40 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Мнения: 1166
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София
Ето как стои турбото от 1z с колектор от 1.6тд от Голф...Прави се преходен фланец и няма нужда да прецакваш лапата. Но след това филтъра и въздуховодите трябва да са ти къстъм....
Прикачен файл:
WP_20140403_004.jpg
WP_20140403_004.jpg [ 27.86 KиБ | Видяна 1558 пъти ]

Прикачен файл:
WP_20140114_001.jpg
WP_20140114_001.jpg [ 36.34 KиБ | Видяна 1558 пъти ]

Тука се вижда как минава покрай лапата.....
Прикачен файл:
WP_20140112_004.jpg
WP_20140112_004.jpg [ 18.73 KиБ | Видяна 1558 пъти ]

Ето как съм направил и маркуча за оттичане на маслото.... Има лек наклон ,така че да не се задържа маслото....
Прикачен файл:
WP_20140404_002.jpg
WP_20140404_002.jpg [ 17.62 KиБ | Видяна 1558 пъти ]


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Нед 05 ное 2017 0:54 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
Мнения: 103
Автомобил: Beetle - Passat3 - T3 MULTIVAN
Двигател: All Motors
Местоположение: Разград
Мислих го и този вариант, Валка, но предпочетох да оставя турбото в най-ниската точка от възможните варианти за да се обдухва по-добре от струята въздух под буса, а не да се охлажда само от маслото. Не знам дали идеята ми практически ще има ефект и дали това помага изобщо на турбото, но така мисля аз. Колкото до отичането и тръбичката мисля да я оставя за сега както си е на блока на 1Z и мисла също, че маслената помпа освен да снабди турбото с масло под накакво налягане ..... и помага да добутва миналото вече през турбото масло. Това естествено са си мои размишления и логики де, не съм голям експерт. :mrgreen


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Съб 11 ное 2017 16:41 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
Мнения: 103
Автомобил: Beetle - Passat3 - T3 MULTIVAN
Двигател: All Motors
Местоположение: Разград
Откровено си признавам, че тоя път, се изложих като кифладжия с умуване и логика относно оттичането на турбото и се получи това ......


Прикачени файлове:
2017-11-11 16.38.42.jpg
2017-11-11 16.38.42.jpg [ 400.37 KиБ | Видяна 1348 пъти ]
2017-11-11 16.31.12.jpg
2017-11-11 16.31.12.jpg [ 30.59 KиБ | Видяна 1348 пъти ]
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Съб 02 дек 2017 14:07 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
Мнения: 103
Автомобил: Beetle - Passat3 - T3 MULTIVAN
Двигател: All Motors
Местоположение: Разград
То големи игри, големи филми ...... и пак си мята масло на воля. Ъгъла на оттичането ли не му харесва, молко по-малкия диаметър на накрайниците на новия маркуч ли не му харесва, турбото ли е мъртвец ...... макар че, на стария бус нито е текло нито е пушило турбото. Идва ми да се гръмна вече.......


Прикачени файлове:
2017-12-02 14.00.31.jpg
2017-12-02 14.00.31.jpg [ 29.55 KиБ | Видяна 1180 пъти ]
2017-12-02 13.59.40.jpg
2017-12-02 13.59.40.jpg [ 333.46 KиБ | Видяна 1180 пъти ]
2017-12-02 14.01.20.jpg
2017-12-02 14.01.20.jpg [ 142.63 KиБ | Видяна 1180 пъти ]
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Нед 03 дек 2017 22:34 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Мнения: 1166
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София
Най вероятно турбото е заминало.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Пон 04 дек 2017 11:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
Мнения: 103
Автомобил: Beetle - Passat3 - T3 MULTIVAN
Двигател: All Motors
Местоположение: Разград
Започвам и аз да си мисля същото и май ще си върна оригиналните колектори и турбо на 1Z-а и ще си направя къстъм лапа, че взех да издивявам. Мислех, че ел. инсталацията ще е филм, а тя излезе най-простата работа ..... :banghead


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Вто 05 дек 2017 11:58 
Извън линия

Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
Мнения: 94
Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
Двигател: AAB
Местоположение: Казанлък
Колега като гледам снимките ми се струва, че е турбината както казва Валсаника. Хвърля ти масло през топлата част на турбината. Пръските по картона при свалена тръба на ауспуха ли са? Син пушек като караш има ли? Ауспуха мазен ли е? Ъгъла на тръбата за изтичането не е проблема. За мен са лагерите на турбината. По добре подмени централната част на турбината и поне ще знаеш, че имаш читава турбина за доста километри.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Сря 06 дек 2017 6:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
Мнения: 103
Автомобил: Beetle - Passat3 - T3 MULTIVAN
Двигател: All Motors
Местоположение: Разград
Колега MESER, още не съм подкарал буса с тоя двигател....... остана само проблема с този теч на турбото. Тръба за ауспуха още не е монтирана, правя опитите без тръба. Освен капките по кашона, има и директно капане по земята от топлата част, но не е само от топлата част, от щуцера на смукателния колектор, от който взима информация за пренадуването също има леки пръски масло при работа на двигателя. Фактически, хвърля масло и от топлата и от студената част. Турбото ми беше на стария 1.9тд двигател, но бе сменено с друго, понеже беше започнал да хвърля масло през ауспуха и да пуши страшно много бяло, но след смяната с друго, пак си течеше и пушеше и се оказаха сигменти ...... понеже махнах маркуча за картерните пари и спря да тече и пуши. И аз клоня вече, че просто турбото може и да си е заминало. Сегашния двигател си е 1Z 90к.с., но с колектори и турбо от 1.6тд заради лапата. Най-вероятно ще се върнат оригиналните колектори и турбо и ще заменя оригиналната лапа с къстъм лапа.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Сря 06 дек 2017 22:03 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Мнения: 393
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Остави си изходящата генерация от 1,6 и си сложи другото турбо. То си пасва идеално на мястото на изходящата генерация от 1,6. Аз съм с 1Z мотор с генерация от 1,6 на която турбото си пасва идеално. То всъщност и двете турбини си пасват - и тази от 1,6 и тази от 1,9.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Сря 06 дек 2017 22:20 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
Мнения: 103
Автомобил: Beetle - Passat3 - T3 MULTIVAN
Двигател: All Motors
Местоположение: Разград
При мен не пасва! Моят 1Z е с турбина Гарет, с триъгълния фланец и трите отвора, а колектора е от 1.6тд, но май си е транспортерски и турбото е чак на 4ти цилиндър и фланеца му е трапец с 4 отвора (ККК турбините са с 4 отвора). Затова не става и ползвам ККК от 1.6тд или 1.9тд...... освен с преходен фланец, но честно казано, ми писна от побългаряване и сложни схеми и май вече предпочитам да си е в оригинал мотора и да реше ребуса просто с лапа.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Чет 07 дек 2017 6:34 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Мнения: 364
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София
Намери си турбо от 1Z мотор монтиран в Ауди 80 Б4.
Пасва перфектно :th_up


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Чет 07 дек 2017 7:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
Мнения: 103
Автомобил: Beetle - Passat3 - T3 MULTIVAN
Двигател: All Motors
Местоположение: Разград
Аааааа, къде бил ключа от палатката! :gruebel Разглеждах уж турботата за 1Z двигателя, но останах с впечатление, че са със турбини Гарет със триъгълния фланец като моята ...... :eek


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Още един любител на Т3 - MULTIVAN Публикувано: Пет 08 дек 2017 5:00 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Мнения: 364
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София
Завърташ топла и студена част така,че да паснат на бусовия колектор,дупчиш две дупки 5мм правиш резба за 6мм болт,местиш разтоварващия клапан и го регулираш да разтоварва на 0,9 бара.
Ааааа и после гассс :th_up


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 92 мнения ]  Отиди на страница Предишна 13 4 5 6 7 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design