проблем с двигател т2

Техническа и сервизна информация за бусовете с въздушно охлаждане
valli
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Варна

проблем с двигател т2

Мнениеот valli » Съб 17 яну 2009 20:50


Бусът е с ладов двигател, и го прегрях.Чудя се дали да правя този, или да сложа друг.Помогнете със съвет какъв да избера ?




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с двигател т2

Мнениеот asentm » Нед 18 яну 2009 11:15


Ладовия ще ти излезе по-евтино, а и без това вече сте съсипали буса с рязане за радиаторите.




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3020
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: проблем с двигател т2

Мнениеот BuGmaN » Нед 18 яну 2009 23:17


Ако говорим за евтино - Асен е прав, иначе няма какво да си говорим, карам такъв бус повече от 2 години и въпреки, че на моменти оригиналния му двигател идва слаб - не мисля, че си заслужава да губиш половината кеф заради малка икономия, а колко по-малко гори от ладовия няма да казвам, че няма да ми повярвате :lol: ... :wink:




valli
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Варна

Re: проблем с двигател т2

Мнениеот valli » Чет 22 яну 2009 1:02


Чесно казано искам да няма проблеми с температурата, и да е достатачно мощен.Дори с ладовия радиатор в София никога не е вдигал над 90 градуса.Само веднъж на Витоша леко отиде на 100 и сигурно от там е тръгнал.После тръгнах за Варна и стана тя...едва стигнах (12часа).




Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1798
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с двигател т2

Мнениеот batetony67 » Пон 26 яну 2009 21:03


От гледна точка на изгода ладовия двигател няма равен, но колко разпространен е вече тоя чешит? Май-май поизчезнаха вече, иначе нямаше да се замисля човек за ремонти, взимаш друг и давай нататък.




Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 255
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

Re: проблем с двигател т2

Мнениеот vurjil » Чет 29 яну 2009 12:57


Дали мотор от Голф, не с пъти по добър вариант? 1,8- 90 коня ги има доста, и след години няма да има проблем с частите, а и не е скъп за подръжка, става на скоростите без фланец, само трябва греда и рамене от дизелов бус. Фланец за карба че стои под гаден ъгъл!а може и карб от Ауди - Кейхин със смукач и наистина няма да има проблеми!
Та може и 2.0 115коня или 2.3-петак от Ауди 136 коня, но тои вече няма да е евтин за подръжка.




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3020
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: проблем с двигател т2

Мнениеот BuGmaN » Чет 29 яну 2009 16:57


Мисля. че тези голфови мотори монтирани на бус ще дадат голям разход, а и въобще самата динамика на мотора не е подходяща за бус, ако ще е водно, нека да е боксер, да кажем от Субаро или Алфа, а 2,1и Транспортера има 112коне и бил най-удачния за бус Т3, а Т2 ще лети с него :twisted: ... :wink:




Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 255
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

Re: проблем с двигател т2

Мнениеот vurjil » Чет 29 яну 2009 22:09


Мисълта ми беше друга!Така и така са го оакали, и разхода не е толкова страшен.Повярвай и динамиката е доста по-добра от ладовия.Доколкото разбирам идеята е съвсем различна от драгстерите :beer




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3020
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: проблем с двигател т2

Мнениеот BuGmaN » Пет 30 яну 2009 12:38


Колегата май забрави за темата, ма нека полафим по въпроса, та в тая връзка се сетих, че един познат беше сложил на Т2 мотор от пасат мисля 1800 и имаше проблем с нагаждането на стартера, от друга страна на вторични преди време бях видял Т2 с
пасков мотор и по всичко личеше, че е каран известно време така, тоест проблема със стартера е решим или има значение самия дигател... :roll:




valli
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Варна

Re: проблем с двигател т2

Мнениеот valli » Съб 31 яну 2009 4:09


Здрасти на всички, бях малко във Варна и се консултирах още по-този въпрос с човек, който дори ги е правил на времето. Отговори много, може да си остане с ладовия или да се сложи от аудита/vw водни 1.8,1.9,2.0 ,2.1 само че за радиатор освен отзаде, отстрани трябва 2-ри.Единият вариант е на предната броня от рено трафик с две перки и решетката, и другият е климатичен радиатор на тавана отзад (като стабилизатор).Другия вариант въздухар над 1.6 защото му идвал слаб примерно 2.0 от Порше, даже се качих в една т3-ка с този двигател, но честно казано не намерих няква разлика с моя (ладовия).




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3020
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: проблем с двигател т2

Мнениеот BuGmaN » Съб 31 яну 2009 10:53


Малко като чуя за тея майстори дето са ги правили навремето, можеби защото се заним в доста от времето си да оправям техните грешки - леко ми се повдига, мисля, че е достатъчно показателно, колко от машините които са правили години наред виждаме по пътищата, дано твоя е изключение, но имай едно наум. Радиатора при твоята система мисля трябва да е с 2 перки и кожух който да не му позволява да върти топлия възгдух наново, тоест и влизащият и излизащият поток трябва да е добре отделен от двигателното пространство... 2-ри радиатор, че и 3-ти, ако щеш можеш на навреш и под предницата и под средната част, където е печката и тръбата за парното, въпреки, че ако си оправиш кожуха може и да няма нужда, освен ако не караш във високите обороти, защото май ладовия двигател си ги иска за да влачи буса... Не сравнявай Т2 с Т3, защото Т2 е много по-лек, а и малък и дори с един издухан 1600 си вдига 120 и прави пергели на 2-ра :oops: , а какво да говорим за 2000 тип4 (Порше) мотора на който въртящият момент е с почти 50% по голям от на 1600, а конете с 20 броя...
Можеш лесно да изчислиш съотношението килограми спрямо конски сили или въртяш момент и да сравниш с някой автомобил с близко за да решиш колко коне искаш да е буса и от там да мислим... :wink:




valli
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Варна

Re: проблем с двигател т2

Мнениеот valli » Съб 31 яну 2009 19:19


Съгласен с съм с теб за майсторите .То ве4е читавите с лупа да ги търсиш.Бусът е като твоя (фургон) и като цяло е в добро състояние (в сравнение с повечето)Като мощност нямам оплаквания.Май да се насочвам към въздухара 2.0 си мисля.Ти можеш ли орентировачно да ми кажеш как вървят (оборудван).Защото с тези радиатори от горе от долу и каде ли не почва да ми писва.Затова ме свързаха с него да мисли варианти.Той бачка и в германия и има варианти да му поръчам да донесе нещо.В софия има два в добро състояние и не се карат.Ако някой се интересува мога да се пробвам да разбера дали се продават.НА ЕДИНИЯТ ИМАМ СНИМКИ.




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3020
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: проблем с двигател т2

Мнениеот BuGmaN » Нед 01 фев 2009 17:41


Мисля, че ще останеш доволен, аз също мисля да сложа една 2-ка, още повече че би трябвало да пасне без кой-зна какви интревенции.Лошото е че горели повечко, но може би е въпрос на настройки, защото и за моя бус ми казваха 14-16/100, а аз съм го докарвал на 8/100... В Германия по моргите вървят по 100-200Е, тук как го намериш, но е по скъпо и за да е свален вероятно му има нещо, от Германия мисля че е по-добрия вариант, ако има и кой да го донесе... :wink:




pn22
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 19:49
Автомобил: Golf 3 1.9 TDI
Двигател: AHU 1997
Местоположение: софия

Re: проблем с двигател т2

Мнениеот pn22 » Пон 20 апр 2009 11:50


Здрасти колега.Разполагам с 2 двигателя: 1.8 карбуратор и 2.3 инжекция (петак.Имам и две скоростни кутии, автомат и ръчка(5-степенна).
Ако те интересува обади се: 0895644595
skype: pepi.pn11




Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 2978
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: проблем с двигател т2

Мнениеот PACH » Пон 20 апр 2009 15:41


pn22 написа:Здрасти колега.Разполагам с 2 двигателя.1.8 карбуратор и 2.3 инжекция (петак).Имам и две скоростни кутии,автомат и ръ4ка(5-степенна).Ако те интересува обади се:0895644595 или "skype"-pepi.pn11


Напиши ми буквите на 5-степенната кутия.Или са 3 букви или цифра с буква.Намират се отдоло до едното странично ъгълче.Кажи и цена за споменатата кутия.
Петака няма да върши работа, защото не пасва на камбаната.





Върни се в “T1 и T2”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта