В момента е Пон 19 ное 2018 18:07
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00




Създай нова тема  Отговори  [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Възраждане на Т2 1976 Публикувано: Пет 24 фев 2012 10:13 
Извън линия

Регистриран на: Нед 19 фев 2012 10:54
Мнения: 3
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов
Здравейте, отдавна чета вашия форум, и му дойде времето и аз да постна и да задам няколко въпроса :) Семейството ми го има от 1990 година, и от 3 4 години не е каран и си седи и чака да го оправя. Оригиналния му двигателя въздух, боксер 2,0 бензин отдавна блокира-след счупване на втулка от клапан.... 10 години го карахме с 1,6D двигател от Ford Orion след преправяне и фланец на скоростната кутия(не е много сполучливо). Та идеята ми е дали ще се справя като му сложа двигател от Passat b5 1,8i 125 коня? Да оставя ли оригиналната скоростна кутия или да мисля други варианти? Играчката ще е голяма, промяната ще е цялостна, купе и интериор. Скоро и ще кача и снимки:) Радвам се че има толкова много инфо за реставрацията и направата на един ван.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Възраждане на Т2 1976 Публикувано: Пет 24 фев 2012 20:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Мнения: 1279
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово
Ще го качиш мотора без проблем,инсталация качване в купето но със скоростите трябва да се замислиш :screwy .Аз на моят направих цялостна промяна на двигател и инсталация, но със кутията работим още.Доста по-нов е моят, но си е същата лудница :banghead: Давай напред и не се предавай :да:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Възраждане на Т2 1976 Публикувано: Пет 24 фев 2012 22:12 
На линия
Bus Master
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Мнения: 3021
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Влади, щом си решил да преправяш, защо не се замислиш за смяна на кутията с 5-степенна от Т3.Ще падне работа, но след това без допълнителни манипулации, ще си паснеш всякакъв мотор от VAG групата 1.6 до 2000 кубика, произведени преди 2000 година.Лично аз бих те посъветвал да поставиш 1.8 моно 90 к.с.Много безпроблемен, лесно се газифицира, евтини консумативи.Мисля че мощността ще ти е достатъчна, ако пак не ти стига, другия вариант е 2.0 GTI 115 к.с.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Възраждане на Т2 1976 Публикувано: Нед 26 фев 2012 1:38 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Мнения: 3026
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Като собственик на няколко ретро-буса, ще споделя, че малко хора имаме щастието да притежаваме, такива машини и трябва да ги ценим! :idea: Изял си дървото с чуждият мотор и сега искаш по-голямо ли? :lol: Расовият кон, които е бил на тоя бус е заменен с евтин заместител, щото е нямало и части, а и майсторите, както и сега са им кът, но времената сега са благодатни и има всичко, сега е само въпрос на средства. Този бус е по-лек от повечето автомобили на пътя и много коне му трябват само, ако ще го ползваш за товарен или искаш да се състезаваш, за останалите варианти са ти много и 100 коня. Колкото до типа мотор, те инженерите от VW са си го сметнали и сложили - Боксера, дали въздушен или воден се тая, се е Боксер, въпреки, че за въздушните има много-повече части, естествено защото са най-култови и не-напразно имат милиони фенове по света. Аз лично за моят Т2 от 74 стягам в момента стоков 2000куб., че 1600 ми бе слаб за извънградското. Правил съм служебен проект Т2 - от 1600 - 1835 спортен с 4 карба, но стана прекалено мощен и опасен за всекидневно каране, превърта си стрелката на скоростомера до откат, върти гуми 245 до 3-та, а на мокър асфалт и без да искаш... :да:
Та идеалнеят мотор и от към динамика и от към ценност и от към оригиналност и от към забава, трябва да е някъде из горепосочените Боксери, обаче, ако си решил да правиш компромис и да търсиш евтин заместител, то ще караш компромис... :012:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Възраждане на Т2 1976 Публикувано: Пон 27 фев 2012 16:55 
Извън линия

Регистриран на: Нед 19 фев 2012 10:54
Мнения: 3
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов
Взех двигател,цял комплект VW 1,8I 125 коня-99 година, 5 скоростна кутия към него. Сега обмислям самото завъртане на кутията, скоростния и лост и самото и въртене да не стане така, че да имам 5 задни и една първа :D

А за стария ми боксер който отдавна е на вторични си съжалявам(повредата му беше много сериозна), когато блокира нямаше части нямаше от къде да се чете, нямаше нищо...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Възраждане на Т2 1976 Публикувано: Пон 27 фев 2012 18:45 
На линия
Bus Master
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Мнения: 3021
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
vlado_mir написа:
Взех двигател,цял комплект VW 1,8I 125 коня-99 година, 5 скоростна кутия към него. Сега обмислям самото завъртане на кутията, скоростния и лост и самото и въртене да не стане така, че да имам 5 задни и една първа :D

А за стария ми боксер който отдавна е на вторични си съжалявам(повредата му беше много сериозна), когато блокира нямаше части нямаше от къде да се чете, нямаше нищо...


Това с кутията ако го направиш, ще почерпя каса бира :beer
По-горе обясних оптималния вариант, но няма лошо да опиташ нещо ново, може да успееш да ни изненадаш ;)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Възраждане на Т2 1976 Публикувано: Чет 22 мар 2012 22:48 
Извън линия

Регистриран на: Нед 19 фев 2012 10:54
Мнения: 3
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов
Започнах с цялостния ремонт, ще има голяма играчка. Задните колелета на буса седят малко наклонени настрани разглобих капачката която държи гумения лагер на торсиона оказа се доста износена, можете ли да ми помогнете с намирането на такива гумени лагери. Как бих могъл да си оправя задницата, да не е така увиснала и изкривена?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Възраждане на Т2 1976 Публикувано: Пет 23 мар 2012 17:30 
Извън линия

Регистриран на: Нед 08 юни 2008 23:26
Мнения: 65
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Варна
Качи някой снимка ,че и на моя(Т2,78,2.0л) едната задна гума е леко настрани и сигурно е същият проблем и ще има майсторска рачица да пипа там.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Възраждане на Т2 1976 Публикувано: Съб 24 мар 2012 11:37 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Мнения: 3026
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Проблема с прекаленият наклон на задните гуми, най-често е от износените тампони на торсиона, сменят се по 2 на страна и е доста-трудоемко. За всякакви части, можеш да ползваш тая тема: viewtopic.php?f=8&t=220668 - доставят се части от Т1 до Т3... :wink:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Възраждане на Т2 1976 Публикувано: Нед 24 фев 2013 10:23 
На линия
Bus Master
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Мнения: 3021
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Влади, до къде стигна проекта ?


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 10 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design