Колеги, здравейте, аз лично съм доста далеч от бусовете, но един белгиец от седмица има различни проблеми в България с неговото Т2, с които му помагам да се справи.
Та... Човекът снощи късно скъса жило на съединителя и пътна помощ го придвижи до близък сервиз в София.
След малко ще ида да свалим жилото и ще се мъчим да направим ново, но ако не е налично цялото не знам дали ще успеят да го измислят как точно трябва да изглежда. Някой може ли да помогне със снимки и параметри на това жило или с ново такова, или поне със старо, от което да се видят размерите и накрайниците?
Жило съединител Т2
Правила на форума
[img]http://vwclub.bg/xpics/VW3D_4CL_Lekotovarni.jpg[/img]
[img]http://vwclub.bg/xpics/VW3D_4CL_Lekotovarni.jpg[/img]
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13446
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Жило съединител Т2
На това чудо нали жилото е от педала отпред до двигателя отзад ?
Ако бронята е здрава - фирми за крепежи продават проволки с и без PVC покритие .Цената е стотинки/ м пр 20-40ст за ф2,4- 4 мм. Имат и "жабки" със завиване имат и такива за зачукване.
Най-вероятно жилото е скъсано или до педала или до двигателя където има огъване. Ново жило ще е = на обезглавяване.
Не знам колко празно място има жилото от края на бронята до някоя от 2 те страни. Ако бронята е дълга и позволява - може да се скъси бронята и да се използва щатния остатък.
Една снимка на скъсаното и мястото където куплира дава много инфо.
Ако бронята е здрава - фирми за крепежи продават проволки с и без PVC покритие .Цената е стотинки/ м пр 20-40ст за ф2,4- 4 мм. Имат и "жабки" със завиване имат и такива за зачукване.
Най-вероятно жилото е скъсано или до педала или до двигателя където има огъване. Ново жило ще е = на обезглавяване.
Не знам колко празно място има жилото от края на бронята до някоя от 2 те страни. Ако бронята е дълга и позволява - може да се скъси бронята и да се използва щатния остатък.
Една снимка на скъсаното и мястото където куплира дава много инфо.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Жило съединител Т2
Оказа се, че не е жилото, а лагер на съединителя
- keksa
- Мнения: 928
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 2:55
- Автомобил: Golf VI
- Двигател: CAXA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Жило съединител Т2
Проблемът се оказа в лагера на съединителя. Сменихме лагера, но появи проблем със запалването. Оказа се че вероятно при слагането са разменени две жички на делкото (китайско с електронно запалване) и е изгоряло релето в него. За щастие момчето си носеше оригиналното делко и след като го монтирахме пичовете заминаха да карат ски на Банско. Силно се надявам да не ми звънят повече тези дни...
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Жило съединител Т2
Какво ще прави това реле в делкото? Вътре има само датчик на Хол.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13446
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Жило съединител Т2
stefan4o написа:Какво ще прави това реле в делкото? Вътре има само датчик на Хол.
На Т 2 ли ??
- ktamen
- Мнения: 6166
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Жило съединител Т2
Делкото не било оригинално, а китайско. Вътре може да има всичко.
Важното е, че са го подкарали, дано повече не се троши.
Важното е, че са го подкарали, дано повече не се троши.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта