Мигащ трети стоп.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Мигащ трети стоп.
Въпроса е дали е законен?
- MamaMy
- Мнения: 897
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Мигащ трети стоп.
Щом не е фабричен е незаконен. В БГ дори част от фабричните светлини са незаконни.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Мигащ трети стоп.
Желязна логика, няма тън-мън!Това е логиката по която дявола тълкува евангелието!
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Мигащ трети стоп.
В България ,което не е забранено- е разрешено... Между другото,поне за мен-по-добре се вижда,че водача пред теб бие спирачки. Някакси,ти заостря вниманието и погледа.
-
- VW експерт
- Мнения: 12830
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мигащ трети стоп.
И много дразни погледа. И накрая го игнорираш. Абе гадно е, особено вечер.
- MamaMy
- Мнения: 897
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Мигащ трети стоп.
Дори и да спасява животи, правилника и закона за движение по пътищата са категорични. Аз много работи харесвам и си качвам по колата, но всичко това се води преустройство и е незаконно според предните две четива.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Мигащ трети стоп.
MamaMy написа:Дори и да спасява животи, правилника и закона за движение по пътищата са категорични.
Може ли по-конкретно?
И също ме интересува моя автомоби с какви светлини излиза от фабриката и как светят те?
https://www.automobile-catalog.com/car/ ... 8_16v.html
Да се има в пред вид, че на някои модели от споменатата марка, като сработи ABS-а стоповете мигат.И тази опция може да се програмира да я има или да я няма.
- fur1ous
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Мигащ трети стоп.
На доста коли при аварийно спиране(считай сработване на абс) им мигат стоповете отзад, за нормално спиране ми се струва доста излишно и дразнещо околните
- MamaMy
- Мнения: 897
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Мигащ трети стоп.
,
Изменение в конструкцията на регистрирани ППС е:
всякo изменение, водещо до промяна в техническите данни на ППС, посочени в свидетелството му за регистрация, или в конструктивни или технически характеристики на ППС, които са заложени от производителя по време на неговото производство, или които са били одобрени по реда на наредбата;
добавянето на системи, компоненти, отделни технически възли и оборудване.
Не е изменение в конструкцията на ППС:
промяната на цвета му;
смяната на двигателя му с двигател от същия тип, марка, модел и код – когато има и неизменено окачване.
Прегледите, проверките и/или изпитванията се извършват на основание на:
– Наредба № Н-3/2013 на МТИТС – за изменение в конструкцията на регистрирани пътни превозни средства и индивидуално одобряване на пътни превозни средства, регистрирани извън държавите-членки на Европейския съюз, или друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство
– Наредба № 37/2002 на МТИТС – за условията и реда за обучение на кандидатите за придобиване на правоспособност за управление на моторно превозно средство и условията и реда за издаване на разрешение за тяхното обучение
– Наредба № 38/2004 на МТИТС – за условията и реда за провеждането на изпитите на кандидати за придобиване на правоспособност за управление на моторно превозно средство и реда за провеждане на проверочните изпити
– Наредба № I-45/2000 на МВР – за регистриране, отчет, пускане в движение и спиране от движение на моторните превозни средства и ремаркетата, теглени от тях, и реда за предоставяне на данни за регистрираните пътни превозни средства
Прилагани от ТЕХНОТЕСТ процедури на изменения в конструкцията на регистриран/о:
автомобил за превоз на пътници (категория М (лек, автобус)) – в товарен автомобил (категория N)
автомобил за превоз на пътници (категория М (лек, автобус)) – при промяна на броя на местата за сядане
товарен автомобил (категория N) – в автомобил за превоз на пътници (категория М (лек, автобус))
автомобил от категория М1 или N1 – в автомобил с повишена проходимост
автомобил от категория М2, N2 или M3, чиято технически допустима максимална маса не надвишава 12000 kg – в автомобил с повишена проходимост
автомобил от категория М3 или N3, чиято технически допустима максимална маса надвишава 12000 kg – в автомобил с повишена проходимост
автомобил от категория М или N – в автомобил със специално предназначение от категория М1 – линейка
автомобил от категория М или N – в автомобил със специално предназначение от категория М – къмпинг автомобил (моторна каравана)
ППС от категория О – в ППС със специално предназначение от категория О – къмпинг-ремарке
автомобил от категория М1 – в автомобил със специално предназначение от категория М1 – катафалка
ППС от категория М, N или О – в бронирано ППС със специално предназначение от категория М, N или О
ППС – дооборудване с антиблокираща спирачна система (ABS) или забавител на скоростта
ППС, което не е предназначено за превоз на опасни товари – в ППС за превоз на опасни товари (за типове EX/II и AT)
ППС – допълнително монтиране на устройства за осветяване и светлинна сигнализация
автомобил, задвижван с двигател с вътрешно горене – в автомобил с хибридно задвижване или електромобил (електрическо превозно средство)
ППС категория N1, N2, N3, О2, О3, О4 – в ППС (специален) с автовозна надстройка (пътна помощ)
автомобил от категория М или N – при смяна на двигател с вътрешно горене (ДВГ) с ДВГ от друг тип, марка, модел, код
ППС от категории L, M, N и О – за използването им за обучение на кандидати за придобиване на правоспособност за управление на моторни превозни средства
Допълнителни изисквания:
– На ППС от категории М2, М3, N, О3 и О4, на които, в резултат на изменение в конструкцията, се променят координатите на центъра на тежестта (монтиране на надстройка върху шаси-кабина или върху шаси на ремарке / полуремарке) , се извършва проверка на странична устойчивост.
– Изменение в конструкцията на ремаркета (ремаркета с централна ос, полуремаркета) от категории О3 и О4 и на автомобили от категории М2, М3, N2, N3 с не повече от 4 оси с дата на първа регистрация след 31 март 2001 г. се извършва, когато са оборудвани с ABS.
– При изменение в конструкцията на ППС-та, които представляват музеен или исторически интерес, се използват рама, каросерия (купе), уредби, системи, компоненти и/или отделни технически възли, които са близки до оригинала по година на производство, тип, марка, модел.
– Пътните превозни средства, с които се провежда практическото обучение и изпита за придобиване на правоспособност за управление на МПС, трябва да са от съответните категории по чл. 149 и чл. 150а от Закона за движението по пътищата и трябва да отговарят на изискванията към превозните средства за обучение и провеждане на съответните изпити, определени в Наредба № 37/2002 и Наредба № 38/2004 на МТИТС.
Това от сайта на технотест. Относно каталог на автомобила ти, не знам от къде. Знаеш, че се занимавам с принтери и др. електроника. Ако ме питаш там мога да помогна повече.
Върни се в “ЗДвП, нарушения, глоби, обжалване”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта