124 300ТД - не пали - помощ.

Технически раздел за всички марки автомобили, които не са VAG
Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 09 фев 2012 20:05


Здравейте. Колата е Мерцедес 124 4 матик. От два дни колата не пали. Онзи ден отивам на работа пали колата сутринта, 8 часа по късно - върти но не пали.
За сега съм направил следните манипулации
- акомулатора е проверен от майстор, долян електролит и е перфектен и зареден.
-нафтата в двата горивни филтри не е замръзнала.
- двигателят е нагряван с бензинова лампа, подаван е въздух от лампата във въздушният филтър
- свещите са проверени с пробна лампа в релето, релето е зачистено защото беше леко нагоряло.
-откачих една от тръбите за нафта към цилиндъра и като въртя изхвърля нафта от там - значи до дюзите достига нафта.
- впръсквахме му етер в колектора но и така не запали.
Резултат - КОЛАТА НЕ ПАЛИ
Моари акомулатори, значи има компресия.
Вчера до къте вортяхме причадваше по малко от зад - днеска грам не иска.
Днес отдърпах колата в гараж на приятел и там ще се умува повече.
Давайте съвети и акъли какво да проверяваме и да правиме още.
Поздрави.




Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Re: 124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот Geleto » Чет 09 фев 2012 20:15


zdravko_dimitrov1986 написа:....Моари акомулатори, значи има компресия....


Извинявай ама не разбрах какво направи та реши, че има компресия?


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: 124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 09 фев 2012 20:38


Ако нямаше компресия би трябвало да пали по лесно и да не мори акомулатора за 20 секунди примерно нали.


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот sam_boha » Чет 09 фев 2012 21:06


zdravko_dimitrov1986 написа:Ако нямаше компресия би трябвало да пали по лесно и да не мори акомулатора за 20 секунди примерно нали.


По-скоро не би трябвало въобще да пали. Колега, става въпрос за Меро, дето го взе преди време, нали?!
Той си е палел до оня ден, така че компресията си му е наред (надали е избягала за 2 седмици). Предварение на помпата? Въпреки че и то няма защо да е заминало на някъде...
Опитахте ли да обезвъздушите? Предполагам е билопървото, което сте направили, но все пак...
На теглене? Ако има къде в този сняг, де.


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот luboveliki » Чет 09 фев 2012 21:15


теглене с въже...на един приятел не палеше дизела та чак акумолатора падна от въртене и накрая го теглихме и запали много (чернен пушек) и сега си е наред,да спомена ,че това стана след закъсване за нафта


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: 124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот Speedy86 » Чет 09 фев 2012 21:17


Колата е автоматик не може да се тегли


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот sam_boha » Чет 09 фев 2012 21:26


luboveliki написа:теглене с въже...на един приятел не палеше дизела та чак акумолатора падна от въртене и накрая го теглихме и запали много (чернен пушек) и сега си е наред,да спомена ,че това стана след закъсване за нафта


Налапала се е с въздух. И аз затова питам колегата дали са обезвъздушили. То принципно след такава операция би трябвало да си запали и сама, но дърпането й помага значително, а е и по-бързо.

Speedy86 написа:Колата е автоматик не може да се тегли


едит: Вярно! Язък, виларското дърпане отпада. Ей как веднага предложихме дападжийски приоми...

Последна промяна от sam_boha на Чет 09 фев 2012 21:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6167
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: 124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот ktamen » Чет 09 фев 2012 21:26


luboveliki написа:теглене с въже...на един приятел не палеше дизела та чак акумолатора падна от въртене и накрая го теглихме и запали много (чернен пушек) и сега си е наред,да спомена ,че това стана след закъсване за нафта

На кой му е свършила нафтата - на проблемната 124ка или на приятеля ти дето се оправил с дърпане.
Ако на 124ката и е свършила нафтата значи се нуждае от обезвъздушаване. Едно малко камионче мерцедес за да го обезвъздуша му надувах резервоара с компресор :Mr Green Fun Сигурно има и по-цивилизован начин за обезвъздушаване, ама аз като не ги знам и с компресора реших проблема.


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот sam_boha » Чет 09 фев 2012 21:30


ktamen написа: ...Сигурно има и по-цивилизован начин за обезвъздушаване ...


Като цяло - отвиваш на дюзите конусчето или както се казва отгоре гайката и въртиш на стартера, докато изкара нафта (може и да има помпа като на апарат за кръвно и от там да помпиш ръчно). Поне така на Опел Омега ставаше. Иначе и на филтъра би трябвало да име едно болтче/пробка, или както го наречете, което се отвива и се обезвъздушава самият филтър.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: 124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 09 фев 2012 22:25


Колата е автоматик - не може душманско дурпъне - зорлем я зърпахме 4 км с не повече от 20кмв час.
Мен също ме съмнява да дърпа въздух от някъде.
За обезвъшдушяването мисля че акомулатора няма да издържи и ми трябва едно устройство паляч.
Колата си работеше и палеше като пушка - поседя 7-8 часа пред работата и си еба мамата.
Мисля да не е запушени дюзи.
Както ви казах - откачих тръбата за нафтата на единият цилиндър и кято въртя на стартер си пуска нафта - значи поне на въпросният 1 цилиндър не е за обезвъздушаване. Ще се почне по реда свещи дюзи помпа ала бала.
Най ме притеснява че дори с впръскване на етър пак не запали.
Сега като е в гаража и на не много зареден акомулатор замалко да запали и изчади едно здраво от зад и после акомулатора падна.
Утре се продължава с опитите.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: 124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот znainainai » Пет 10 фев 2012 8:10


Имам съмнения че си за горивен филтър и ти е кофти нафтата. Стоплете хубаво колата и ше запали. Имам в предвид гараж със отопление и поне 12ч вътре да не кажа 24ч :idea:


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: 124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пет 10 фев 2012 8:14


Колата е в гараж, двата горивмни филтри са сменени преди няма и 2 хил км.
За нафтата е възможно - сипвах 20л от една стара нафта и може да е запушило нещо.


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот mitakathvp » Пет 10 фев 2012 15:50


Според мен колега сам си си отговорил от къде е проблема. :beat_butt2


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7822
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот hooligan_sk » Пет 10 фев 2012 18:02


zdravko_dimitrov1986 написа:Колата е в гараж, двата горивмни филтри са сменени преди няма и 2 хил км.
За нафтата е възможно - сипвах 20л от една стара нафта и може да е запушило нещо.


Колега, нафтата както си знаеш, не е толкова дълготраен продукт като бензина примерно. Мотора с верига ли е? Вижте за избягала центровка, случва се понякога при гасене на мотора нещо някъде да "превърти". Нямам никаква идея що за мотор е това, само давам общи насоки. Успех :да:


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: 124 300ТД - не пали - помощ.

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пет 10 фев 2012 21:09


Колата се запали след подаване на топъл въздух - при паленето е изчадила много здраво. Днес се кара и си пали без проблем. Сипа се хубава нафта за 50лв и утре сутринта ще е истинският тест.



Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта