Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Технически раздел за всички марки автомобили, които не са VAG
Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот ALESYZ » Пет 21 окт 2016 12:08


Питах те за антифриза, защото ако го гори (гарнитура на главата обикновено), също излиза бял пушек. Както и от задръстен филтър на картерните газове, за който не съм сигурен на този мотор. Виж дали ти надува маркучите от радиатора към двигателя също, след като сложиш новия радиатор.




Потребителски аватар
Golfan_93
Мнения: 330
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
Автомобил: Golf MK III
Двигател: ABD 1992
Местоположение: София

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот Golfan_93 » Пет 21 окт 2016 12:17


Ще погледна сега след като го вкарам отново в работен режим Мечото ше видим как вървят нещата, той е пуснат за продажба и искам да го направя като хората преди да го дам на човека и без това един вид вече е запазен за него, така че не искам да му го давам в това състояние..
Отделно след това ще си го водя на майстор да си го погледне да си го чуе според него какво го мъчи аз не знам помпата дали е възможно да прави някакъв яд защото преди да направи този проблем. В байрите мерцедеса правеше яд место да подържа или набира скорост, намаляваше и губеше мощност леко..
НО имам служебен 208Д той е същия но пък върви много повече.. но в байр е същото лайн... и не знам .. Питах дизелджията това бил предкамерен дизел не би трябвало да има проблем в помпата. И аз незнам засега, знам много добъ майстор дизелджия който разбира но няма време да ме вземе .. колега от дорума ми даде номер на един човек още не съм звънял да говоря и с него ... ще видим как ще се получат нещата..


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот инжектопляктор » Пет 21 окт 2016 12:32


Бял пушек и мотора не работи добре, няма мощност. Ако надува охладителната система или губи антифриз - 100% гарнитура на глава. Точно на един дизел ми е духало гарнитура на глава. Много добре знам как изглежда.
От неизгоряла нафта пушекът не е снежно бял. Интересното е, че на дизела, който имах беше губило мощност, припушваше, после спря. И така 2-3 пъти в рамките на месец, докато накрая хубаавиичкоо проби гарнитурата и издуха 1/3 от антифриза. :no
Относно ГНП-то или дюзите - при проблем с тях ще върви неравномерно, ще тресе на ниски обороти, но чак да не може да качи баира - трябва яко да са сбозени нещата. :gruebel


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот ALESYZ » Пет 21 окт 2016 14:12


Не съм съгласен за 100-те процента гарнитура на главата, това зависи от конкретния мотор, въпреки че е много вероятно при тези симптоми. Евала на колегата, че прави автомобила и не иска да го дава в такова състояние. Колцина са като него, само като си го помисля...


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот инжектопляктор » Пет 21 окт 2016 14:30


ALESYZ написа:Не съм съгласен за 100-те процента гарнитура на главата, това зависи от конкретния мотор, въпреки че е много вероятно при тези симптоми. Евала на колегата, че прави автомобила и не иска да го дава в такова състояние. Колцина са като него, само като си го помисля...

Евала на колегата за ентусиазма и коректността. Така е. Но обикновено син дим идва от масло, тъмен дим идва от не изгоряло гориво, а гъст бял дим с липса на мощност идва от гарнитура на глава и влизане на антифриз в двигателя. Това е съпроводено с падане на нивото на антифриза, вдигане на налягане в системата.
Дано да има друга причина, която да не е толкова сериозна, че гарнитурата си е доста работа и тръгне ли да се отваря двигател...
Моят бивш дизел, който имах ми го набутаха доста издухан. :no Не излязоха коректни.


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот ALESYZ » Пет 21 окт 2016 14:44


В моя случай, колата от подписа гореше антифриз и пушеше бяло, ама пушек да видиш. Двама майстори искаха да свалят главата за гарнитура, теста за наличие на газове в антифриза беше положителен, обаче проблема се оказа пробит охладител на EGR. Спестих значителна сума пари. Затова казах, че зависи малко и от конкретния двигател. На този двигател 307D не знам да има рециркулация на отработените газове, така че това не е опция за колегата. Дано все пак не е гарнитура при колегата, че наистина е главоболие.


Потребителски аватар
Golfan_93
Мнения: 330
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
Автомобил: Golf MK III
Двигател: ABD 1992
Местоположение: София

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот Golfan_93 » Пет 21 окт 2016 14:48


Не мисля че ми прави чест да дам развалена машина и да държа следващия път аз като си купя кола да ми я продадат с ред дефекти.. не е редно както не искам на мен да ми го правят така не искам и аз да го правя.
Относно издухването на гарнитурата все ме съмнява че съм далеч от тая фааза.. в смисъл не е прегряван, и не тече от между главата и блока каквата и да била течност интересното което е че като го взех вървеше много добре след като го дадох в сервиз да го обслужат напълно след това нещо не вървеше по същия начин.
Не мога да обвинявам сервиза защото не бяха сложили нищо което не пасваше като хората на местата си имам предвид като филтри, маслото което са сипали е Репсол но не смятам че от това масло ще прави така или поне щеше да го прави веднага след сменята му тази лоша работа а не 2 години по късно..
Както и да е в момента се боря с този казус искам да го оправя за да може да бъде читав и за собственика и след мене. Много мои приятели ме питат кво се занимавам че си губя времето с това и точно преди продажба един вид да го претупам за да го вземат и да се отърва от влагане на пари и нерви в него, е да ама тоя мерцедес ми е на сърцето и искам да продължи да се движи макар и не при мене ... в крайна сметка ако човека който иска да го вземе се откаже ще си го оставя за мен. За мен не е проблем изкарва ми някакви пари колкото да се изплати за година на мен това ми е достатъчно.


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот ALESYZ » Пет 21 окт 2016 14:56


Само една забележка колега. Протекла гарнитура най-често отвън по нищо не личи. При отсъствие на външни признаци, това се установява с ред симптоми, като белия пушек в твоя случай, твърди маркучи на антифриза, евентуално антифриз в маслото (на щеката), но не е задължително, наличие на изгорели газове в антифриза(установява се с уред). Може да има и други, аз знам това. За честта :bowdown.


Потребителски аватар
Golfan_93
Мнения: 330
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
Автомобил: Golf MK III
Двигател: ABD 1992
Местоположение: София

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот Golfan_93 » Пет 21 окт 2016 15:40


Точно за това трябва да го заведа да му измерят компресията но предполагам че не става така лесно както на бензиновите коли, предполагам свързано е със вадене на дюзите мога и да греша в дизела съм много куц.. но ще го заведа да я премерят то ако уреда покаже че я има значи да считам че гарнитурата ми е окей, но в интерес на истината не вярвам да го е издухала просто защото термостата си ми държи градусите нормално теч на охлаждаща течност само по земята от радиатора имам от самия мотор да го гълта не вярвам да го пипа ще съм сигурен след като сменя радиатора и разбера какво що.
За момента само гадаем, аз сондата още не съм я вадил нека го събера поне отпред..
И след това нищо не ми коства да сваля и резервоара за да огледам и сондата, но то може и да я издърпам през товарното отделение отгоре нали има дупчица?!
Имам нужда от малко помощ а именно издирвам дифузьор за Мерцедес 307Д.. за радиатора обаче никъде никой няма някъде да ме посъветвате да сте видели нещо да имате случайно от бивши ваши бусове. Че аз се обадих на морга в Елин Пелин дето ми я хвалиха че била само за бусове, и ми казаха ще ви се обадим до 13:30 даже ми каза да не търся на друго место че хем да му се обаждам, хем да търса на друго место не върви. Обаче не ми се обадиха... много несериозно както и да е ..
И така ...


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот инжектопляктор » Пет 21 окт 2016 15:46


Golfan_93 написа:Точно за това трябва да го заведа да му измерят компресията но предполагам че не става така лесно както на бензиновите коли, предполагам свързано е със вадене на дюзите мога и да греша в дизела съм много куц.. .

Вадят се дюзите една по една и се набутва на тяхно място щуцер. Компресомера за дизелите е на доста повече атмосфери, отколкото на бензиновите коли. Ако компресията на нова бензинка е 12, то на дизел е 32-35 за предкамерните дизели. 27-28 за предкамерни дизели обикновено е долната граница. Под 25 почват да имат видими проблеми с паленето. Имай предвид, че теста за компресия може да лъже, ако въртите на стартер на паднал акумулатор или с лош стартер.
Всичко това го знам, защото съм си блъскал главата с Форд-овски дизел. :no


pa4o_ivanov61
Мнения: 442
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Пет 21 окт 2016 16:11


Тези атмосфери ми се виждат множко.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот инжектопляктор » Пет 21 окт 2016 16:22


pa4o_ivanov61 написа:Тези атмосфери ми се виждат множко.

Дизелите са силови двигатели и разчитат на отделената топлина от компресиране на гориво и въздух, за да се самозапали горивната смес.


pa4o_ivanov61
Мнения: 442
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Пет 21 окт 2016 16:35


Колега , имах предвид ,че на стар мотор трудно ще извади това налягане.а относно принципа на дизела мисля, че съм горе долу запознат след като съм всеки ден в нафта и масло.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот инжектопляктор » Пет 21 окт 2016 16:52


pa4o_ivanov61 написа:Колега , имах предвид ,че на стар мотор трудно ще извади това налягане...

Говоря за чисто нов двигател 30+. Стар предкамерен дизел с под 25 атмосфери е почти за основен ремонт. :gruebel


Потребителски аватар
Golfan_93
Мнения: 330
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
Автомобил: Golf MK III
Двигател: ABD 1992
Местоположение: София

Re: Въпрос за Мерцедес 307Д лоша работа на мотора?!Бял пушек!? Липса на мощност?!

Мнениеот Golfan_93 » Пет 21 окт 2016 19:19


А какви са стойностите за моя мерцедес като се има предвид износването на мотора, 2.4д какви горе долу трябва да гоня?
В какви граници горе долу да се вмествам?
Отделно колегата който каза че всрки ден е в масло и дизел можеш ли да ми го премериш, ако ти го доведа от София ли си и можеш ли?
Колкото до самото му вкарване в движение само чакам да го събера оптред и да го понамажа със Боди 930 така и така съм го оголил отпред ..
И ше го водя някъде да се мери...



Върни се в “Технически раздел за други марки автомобили”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта