Здрвейте.
От почти 1 година съм горда собственичка на new beetle и доста неща съм сменила по нея, но май идва време и за имобилайзер-а.
В началото, когато поставях ключа, имаше индикация, която ми подсказваше, че няма да запаля( лампичката на таблото светеше).Вадех ключа, обръщах го и когато лапмичката огасне - палех.
Но за съжаление, вече тази лампичка не свети ... и ако имам късмет ще разпознае чипа и ще запали, а ако не- то оставам на място.
Ходих на ключар, защото мислех, че проблема е в чипа, но се оказа че е в имобилайзера..
Мисълта ми е :
някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
Какво е решението ? - премахване на имобилайзер(което не мисля, че е за препоръчване), подлежи ли на поправка(и ако да, то само в оригиналните сервизи на VW ли )?
Палене с копче ?
Също ако някой е запознат да ме орентира колко парички ще ми стъпи..
Сменяла съм и рейката.. дали би оказало някакво влияние, защото при тази смяна беше се прекъснал и пистовия кабел, който пък ми струваше 600 лв нова ръка .
Извинявам се за невежеството си, но за първи път ми се струпват проблеми от такова естество и тепърва започвам да се уча ..
Благодаря
Проблем с имобилайзер на new beetle
- kateri
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 15 окт 2005 13:43
- Автомобил: New Beetle
- Двигател: ALH
- Местоположение: Левски Плевенско
- Контакти:
Re: Проблем с имобилайзер на new beetle
Може да се изключва.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 07 авг 2015 13:25
- Автомобил: VW New Beetle
- Двигател: AQY 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с имобилайзер на new beetle
Здравейте , извинявам се че ползвам чужда тема, но и аз имам проблем с имобилайзера, по точно никой в Пловдив не може да ми каже пин кода на таблото за да си обуча втори ключ с чип .Всички ми обясняват че трябвало или да се свали таблото или компютъра на колата и щяло да струва над 100 лв .
Може ли някой да обясни по подробно как може да се премахне имобилайзера или да се изключи.
Или ако някой може да ми изкара пин кода на таблото за цена не по голяма от 30лв.
Благодаря предварително!
Може ли някой да обясни по подробно как може да се премахне имобилайзера или да се изключи.
Или ако някой може да ми изкара пин кода на таблото за цена не по голяма от 30лв.
Благодаря предварително!
- evgeni-golf3
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пет 05 мар 2010 20:32
- Автомобил: passat B5-5 1.9 tdi
- Двигател: AVB
- Местоположение: haskovo
Re: Проблем с имобилайзер на new beetle
Здрасти колега. Да ти кажа за прочитането на пина трябва да отидеш на ключар да ти закачи колата на компа. С определена програма става прочитането на пин код а и колата не трябва да е заключена ( в смисъл защитена ) При мен стояха така нещата с прочитането на пин кода на пасата
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с имобилайзер на new beetle
Премахването на имобилайзер не е препоръчително, защото той има две функции, които малко хора знаят: 1 - осигурява автомобила против кражба и 2 - разрешава на първично ниво комуникацията с компютъра на колата /тоест диагностика/. Премахването му, ако е 100 процента наложително става по два начина: 1 - Софтуерно /не се препоръчва/ и 2 - използване на външен симулатор /препоръчително/. Най-добрия вариант е намиране и отстраняване на проблема в самата система. Пин кодовете са записани на различни места в зависимост от модела и марката на автомобилите: в таблото ако имобилайзера е вграден там, в компютъра за съпоставка,в ключа, в имобилайзерния модул или в самия четеца, когато модула е в него. Затова и прочитането му в различните случаи е различно трудно, защото при някои модели задължително се прави демонтаж на модул за достъп до процесор или памет.
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с имобилайзер на new beetle
Мисля че караме vw-гени колега.То обясняваш общи случай,и то клониш към Пежо и Ситроен и BSI модулите...
При тези коли работата е проста,не е Туарег или Файтон да е сложно.Не е и голф 5 или пасат 6!
Тук се подхожда така:
-пръскане на буксата на четящата бубина със контактен прей
-преобучаване на ампулите или заменянето има ако е необходимо (и естественно обучение)
-Ако не помогнат,изключване на иммо-то в ECU-to.
-Ако колата е преди 2000,свързване на емулатор зад километража
Горе долу е това,не е кой знае колко....
При тези коли работата е проста,не е Туарег или Файтон да е сложно.Не е и голф 5 или пасат 6!
Тук се подхожда така:
-пръскане на буксата на четящата бубина със контактен прей
-преобучаване на ампулите или заменянето има ако е необходимо (и естественно обучение)
-Ако не помогнат,изключване на иммо-то в ECU-to.
-Ако колата е преди 2000,свързване на емулатор зад километража
Горе долу е това,не е кой знае колко....
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 05 мар 2018 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с имобилайзер на new beetle
А при Файтон как да реша проблема?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с имобилайзер на new beetle
Ако говорим за премахване на имобилайзера на споменатия автомобил, се изисква демонтаж на компютъра и в него се прави интервенцията. Ако говорим за отстраняване на проблема с дефектирала имобилайзерна система, трябва да се установи, къде точно е проблема /четец, транспондер, кабели, проблем в модул - захранване,процесор, памет и т.н./. При този модел, имаме заведена статистика за дефектни чипове използвани в системата, които са отстранени на по-късен етап в производството на по-новите модели с поръчка от друга фирма. Като цяло VW Phaeton, е автомобил с огромни проблеми в електрониката си, породени от редица заводски фактори, което докара и до неговото спиране, като разработка.
Върни се в “New Beetle & Beetle”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта