Обучаване нa ключове с VAG-COM

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот drago_tr » Чет 22 мар 2012 19:44


icefire написа:Имайте предвид, че vag tacho е програма, създадена от българин......


Не знаех... :bowdown




Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот Aprilia » Чет 22 мар 2012 19:56


drago_tr написа:
icefire написа:Имайте предвид, че vag tacho е програма, създадена от българин......


Не знаех... :bowdown

Брех, и аз не го знаех :) Но и аз ползвам Ваг командер точно защото има доста функции :) Сега в събота ще направя и другото видео което обещах :да:


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот Чудомир » Чет 22 мар 2012 19:59


icefire написа:Имайте предвид, че vag tacho е програма, създадена от българин. Като си купваме китайски кабели от ebay, на практика крадем от наш сънародник, който на всичкото отгоре е дал нещо ново на VW обществото.

Ако имаш предвид този сънародник, то аз лично си мисля, че нито той се e ориентирал да продава на българи, нито е опрял до това да го съжаляваме. Същото важи и за писачите на VAG Commander(интересните детайли се виждат на средата на страницата или любимия ми пример тук), без да искам да искам да омаловажавам технич. им постижение.


Потребителски аватар
Mborisov
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 20 сеп 2011 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца/София

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот Mborisov » Чет 22 мар 2012 20:08


Добре а кат са китайски това може ли да се отрази нещо на работата да се бъгне или нещо да стане защото разликава в центие е съществена!!!


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот icefire » Чет 22 мар 2012 20:36


Не мисля. Разликата в цените идва от там, че едното е оригинално и е с уникална надценка, а другото е китайско менте. За всички е ясно, че себестойността на кабела е много ниска, именно това използват китайците, като правят копия.

Иначе съвсем случайно попаднах на този пост: http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... ost1952329

Предлагам да не спамим темата със спорове на етична тематика, защото всеки сам си преценява какво и откъде купува :да:
Аз очаквам с нетърпение новото видео на колегата Aprilia


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот Aprilia » Чет 22 мар 2012 20:51


icefire написа:Не мисля. Разликата в цените идва от там, че едното е оригинално и е с уникална надценка, а другото е китайско менте. За всички е ясно, че себестойността на кабела е много ниска, именно това използват китайците, като правят копия.

До колкото се отнася до ВАГком донякъде си прав, но за ваг командера разликата от земята до небето, като се четат по-големи табла иммо3 фул фис например почва да греши кода и оттам целия дъмп сгъва чета ги по 3-4пъти таблата с дълги дъмпове. Много кирлива история е тва китайче :banghead: Ама както казват англичаните взимаш това за което си си платил :да:
нека наистина не се разводнява темата, за да може информацията да е максимално сбита и подредена и да се намира лесно според мен темата за таблата си е важна :да:


Потребителски аватар
kambone
Мнения: 453
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:49
Автомобил: Passat b5.5 2001
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София
Контакти:

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот kambone » Чет 22 мар 2012 21:22


Процедурата дали би била същата за пасат 5/5.5 ?


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот Aprilia » Чет 22 мар 2012 21:57


kambone написа:Процедурата дали би била същата за пасат 5/5.5 ?

Да :wink:
Има една малка особеност важаща за ИММО3 и Пасат но утре ще я опиша малко по-подробно :)


Потребителски аватар
Ventci_abf
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот Ventci_abf » Чет 22 мар 2012 22:52


:arrow:


Потребителски аватар
VAAL
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот VAAL » Пет 23 мар 2012 19:40


]До колкото се отнася до ВАГком донякъде си прав, но за ваг командера разликата от земята до небето, като се четат по-големи табла иммо3 фул фис например почва да греши кода и оттам целия дъмп сгъва чета ги по 3-4пъти таблата с дълги дъмпове. Много кирлива история е тва китайче :banghead: Ама както казват англичаните взимаш това за което си си платил :да:
нека наистина не се разводнява темата, за да може информацията да е максимално сбита и подредена и да се намира лесно според мен темата за таблата си е важна :да:[/quote]
Колега не съм много сигорен но всички табла фул фис не са табла с кан оправление.Може ли при мен да не се получи ваденето на пина и заради програмата.Чакам да пуснеш тема,че да видя какво ще го правя това табло.


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот icefire » Пет 23 мар 2012 20:39


VAAL написа:Колега не съм много сигорен но всички табла фул фис не са табла с кан оправление.


фул фис има и с кан, и без кан :да: Ама без кан е почти невъзможно да се намери.. а ако имат в някоя морга са мега скъпи...


Потребителски аватар
Kofi4ko
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 8:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот Kofi4ko » Нед 25 мар 2012 23:38


Здравей колега, имам един въпрос и той е следният: значи отивам аз при ключаря и си вадя дубликат на моя ключ в заготовка с чип, за 25 лв. Прибирам се вкъщи правя процедурата и ключа трябва да работи така ли, или? Малко бавно стоплям mhihi mhihi


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2715
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот k_garchev » Пон 26 мар 2012 9:50


Kofi4ko написа:Здравей колега, имам един въпрос и той е следният: значи отивам аз при ключаря и си вадя дубликат на моя ключ в заготовка с чип, за 25 лв. Прибирам се вкъщи правя процедурата и ключа трябва да работи така ли, или? Малко бавно стоплям mhihi mhihi

Бу трябвало,но ме съмнява за 25лв да ти нарежат ключа и да ти дадат и чип!
А може ли с VAG-TACHO да прочета реалните километри на автомобила?Или да ги променя?


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот icefire » Пон 26 мар 2012 10:34


С VAG Tacho, както и с vag commander можеш да промениш километрите на колата, но не можеш да разбереш реалните километри. Г4 пази километрите само в таблото и всеки може да ги промени. Изключение правят само някои дизелови Голфове с EDC 15 или EDC 16 (какво е EDC четете тук: http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_Diesel_Control), като при тях реалните километри могат да се прочетат с VAG-COM от функцията EDC15/16 mileage. Моят опит обаче сочи, че на много малко коли се прави дубликат на пробега в ECU-то, по-често това е така при бусове.

Разбира се, километрите, запаметени в ECU-то, са дотолкова реални, доколкото колата е с оригиналното си ECU. Разбира се, ECU-то подлежи на префлашване (т.е. записва му се нов firmware) и по този начин могат да се променят и километрите там.

По-новите коли правят дубликат на километрите в повече контролери - ECU, ABS и т.н., само че примерно на Горубляне ги променят всичките, особено ако колата е по-скъпа. Това го знам от мой приятел търговец. Така че - реални километри по надежден начин трудно могат да се разберат.

Евентуално сервизни книжки и документи от технически прегледи могат донакъде да бъдат индикатор.. но и на тях не може да се вярва напълно. Аз затова като си купувах колата погледнах колко км пише на таблото чак след като я купих :P Гледайте състоянието на колата, не пробега на таблото :да:


Потребителски аватар
Kofi4ko
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 8:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Обучаване нa ключове с VAG-COM

Мнениеот Kofi4ko » Пон 26 мар 2012 12:37


Ключа с чипа е 25 лв. без чип 15лв. и обучен 60лв. Толкова ми каза момчето при което попитах. :)



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта