Много неприятен проблем след смяна на циферблатите

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Много неприятен проблем след смяна на циферблатите

Мнениеот itni » Чет 22 дек 2005 14:56


Смених си цвета на циферблатите...всичко работи идеално, освен скоростомера...стрелката седи нормално в спряло положение, но като тръгна се качва прекалено бързо и не показва вярно...ПОМОЩ!




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 22 дек 2005 15:07


1.каква точно е колата?
2.стрелката изважда ли я от оста?
3.закачено ли е добре жилото/ако има такова/?


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Чет 22 дек 2005 15:13


пасат 94г 1,8 90 к.с.
стрелката я вадих от оста но не съм я теглил с клещи или нещо от сорта, ами внимателно я махах и я слагах
а жило има, ама не знам как да проверя дали е влязло хубаво, щото там е супер малко мястото и не вога да си завра ръката


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 22 дек 2005 15:50


има много писано по въпроса,трябвало е да прочетеш по-внимателно lupe
когато се вади стрелката от оста трябва леко да се повдигне за да премине над стопера в началото на скоростомера.след това се издърпва.
когато се слага е по обратния ред в началото на скалата/под ограничителя/има чертичка ,която е "калибровката" поставяш стрелката върху нея и после леко я повдигаш да мине над стопера.


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Чет 22 дек 2005 17:01


Не е това проблема...проблема е, че стрелката се качва прекалено бързо...по-бързо от колкото аз ускорявам. Не че не е калибрована и тръгва от по-горе или по-долу, просто стрелката се ускорява по-бързо от колата


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 13 май 2006 12:24


Сори за пинга но ми стана интересно какво стана с твоя проблем оправи ли го?


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Съб 13 май 2006 12:32


Vizor написа:Сори за пинга но ми стана интересно какво стана с твоя проблем оправи ли го?


Ами не...взех друго табло и само промених осветлението, без да преправям циферблатите. Другото си седи разглобено :cry:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 13 май 2006 13:34


Ееее от хора е направено таблото не може да не става някакси .. пробва ли този номер като отпуснеш стрелката да мине зад ограничителчето какво става ?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта