И аз като го гледах от близо ми заприлича на нещо такова
То тогава като се избива оста няма ли да се прецака лагера
Ремонт на мех. кормилна рейка Г2.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Ремонт на мех. кормилна рейка Г2.
Оста излиза заедно с лагера. После лагера се сваля с ъглошлайф. Цяла читава рейка е 20лв, ако лагера е прецакан е глупаво да ремонтираш.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ремонт на мех. кормилна рейка Г2.
Нее, при мен лагара е напълно здрав
Втулката е за смяна, но за да стигна до нея, първо трябва да изкарам оста за да може да излезе гребена
И не са точно по 20 лв, между 40 и 50 вървят по моргите
Втулката е за смяна, но за да стигна до нея, първо трябва да изкарам оста за да може да излезе гребена
И не са точно по 20 лв, между 40 и 50 вървят по моргите
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Ремонт на мех. кормилна рейка Г2.
Тук в този форум най-често са по 20лв, моята също я продадох за толкова заедно с накрайниците.
На мен ми трябва такава зъбчатка заедно с лагера, преди 2 години си направих бормашина с такава рейка, но лагера е много разбит. Все не мога да намеря на Вторични оттогава. А не ми се занимава да стържа втулка на струга.
На мен ми трябва такава зъбчатка заедно с лагера, преди 2 години си направих бормашина с такава рейка, но лагера е много разбит. Все не мога да намеря на Вторични оттогава. А не ми се занимава да стържа втулка на струга.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ремонт на мех. кормилна рейка Г2.
Ето го и моя пиньон:
избих го като завих едно старо каре, и удрях по него, много лесно излезе. Лагера си има и номер:
но се съмнявам да го намеря същия. Гледам че е без вътрешна гривна, и има канал за съчмите на оста. Чудех се как ли са го събрали на място.
Между другото някой беше споменал че се причукват тапите на каретата, че и моите карета са се разтракали. Т.е тапите не мърдат, а самото каре се отваря. Както и да е. Моите тапи ги причуках, мръднаха, но после пак се връщат и се появява пак луфта. Гледам че фабрично са ударени с някакъв център, и аз се мъчих да направя нещо подобно със секач, но нищо не се получи. Някой правил ли го е това?
избих го като завих едно старо каре, и удрях по него, много лесно излезе. Лагера си има и номер:
но се съмнявам да го намеря същия. Гледам че е без вътрешна гривна, и има канал за съчмите на оста. Чудех се как ли са го събрали на място.
Между другото някой беше споменал че се причукват тапите на каретата, че и моите карета са се разтракали. Т.е тапите не мърдат, а самото каре се отваря. Както и да е. Моите тапи ги причуках, мръднаха, но после пак се връщат и се появява пак луфта. Гледам че фабрично са ударени с някакъв център, и аз се мъчих да направя нещо подобно със секач, но нищо не се получи. Някой правил ли го е това?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта