Тези дни си намерих задно крилце от ударен Пасат.
Ето как изглежда.
Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Последна промяна от JC на Пон 30 юли 2012 0:39, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 10:19
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Колега от къде го намери това крилце. И аз си търся такова, оригинално ли е или е от друга кола. Ако някой знае от къде мога да си намеря ще черпя
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Супер е застанало крилото , много са редки, но пък допринася за хубавия завършек на линията на колата. Само със силикон ли се закрепва?
ПС. Винаги съм се чудил дали както е това антикрило или такова за седан Б3, дали е повече като дизайнерско или инженерно решение за завихрянето на струята на въздуха и дали има разлика във въздушното нялягане със или без такова...
ПС. Винаги съм се чудил дали както е това антикрило или такова за седан Б3, дали е повече като дизайнерско или инженерно решение за завихрянето на струята на въздуха и дали има разлика във въздушното нялягане със или без такова...
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Крилото е правено от Вили дизайн.Вече не съм сигурен, но мисля, че има такива крила ориг. за тези Пасати, и ако е така това е правено по тях.. Стои доста добре, със сигурност променя завихрянията отзад. Другият вариант е да се монтира козирка на петата врата, но на мен не ми харесват ..това все тпак си е крило и стои по друг начин !
Хванахме го само със силикон, един черен за дограми, доста е здрав! На един приятел махахме един друг спойлер лепен със същият силикон и доста зор видяхме.. а този спец. спойлер беше лепен и хванат с по една рапидка на ударената кола .. което за мен е глупост ... рапидката нищо не държи
Хванахме го само със силикон, един черен за дограми, доста е здрав! На един приятел махахме един друг спойлер лепен със същият силикон и доста зор видяхме.. а този спец. спойлер беше лепен и хванат с по една рапидка на ударената кола .. което за мен е глупост ... рапидката нищо не държи
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2923
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Mercedes W210
- Двигател: 290TD
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
На народа не му се занимава да тунингова Пасати
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Те като не си държат на тунинг на кой да му се занимава.. говоря специално за B4
- jabre
- Мнения: 317
- Регистриран на: Сря 16 фев 2011 16:15
- Автомобил: vw passat 35i vw golf mk1 1979
- Двигател: AAZ 1992
- Местоположение: Vlasotince - Србия (Serbia)
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
пасат б3 1,9TD (AAZ) - сменил сам табло от б3 са табло от б4, всичко работи само обороти не, еве какво е проблем при мен...
Какво е решение ???
Какво е решение ???
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Не съм много запознат дизелите от къде взимат сигнал за оборотомера, примерно при мен се получи същото като сменявах таблото, старото взимаше сигнал от бобината, новото се наложи да му преместя сигналния кабел от бобината на датчика на хол.
При дизелите доколкото знам от генератора взима сигнал оборотомера или от.....
Та мисълта ми е че трябва да преместиш кабела за сигнала, но не знам от къде на къде
При дизелите доколкото знам от генератора взима сигнал оборотомера или от.....
Та мисълта ми е че трябва да преместиш кабела за сигнала, но не знам от къде на къде
jabre написа:пасат б3 1,9TD (AAZ) - сменил сам табло от б3 са табло от б4, всичко работи само обороти не, еве какво е проблем при мен...
Какво е решение ???
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Привет, та имам нужда от малко мнения или препоръки относно фаровете, с които се сдобих. Та на снимките се вижда в какво състояние са , ще ги освежавам напълно и се чудя как да бъдат боядисани - дали черното да стане в цвета на колата (тъмен графит - LB7V/1 е кода), а кръглото около самите фарове (вдлъбнатото) да бъде матирано? Второто нещо - около ABT надписа по принцип фабрично май е било бяло, мисля да го направя червено, а самия надпис графит/черен, идеи? И друго да попитам, обясниха ми, че "външните фарове" са къси и дълги и наистина имат H4 крушки, а "вътрешните" респективно са с функцията на "халогени" и имат H7 крушки монтирани сега... Така ли е колеги?
ПС. Стъклата са идеални, просто на снимките тогава не бяха изчистени от попадналата явно боя при предходно боядисване. Благодаря предварително и поздрави
ПС. Стъклата са идеални, просто на снимките тогава не бяха изчистени от попадналата явно боя при предходно боядисване. Благодаря предварително и поздрави
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Относно таблото това е от ТДИ там сигнала идва от компа на мотора а на ТД идва директно от клема W на генератора. Двата сигнала нямат нищо общо.
За АВТ фаровете като гледам колко е оребрено стъклото са си дълги. За да са халогени трябва да са със много повече ребра. Обаче гледайки буксите е странно. Моят съвет е сложи ги на колата отиди на тъмно някъде и запали само тях ако светят на лъч и на далече ги свързваш към дългите. Ако светят пред колата и разпръснато значи са халогени.
За АВТ фаровете като гледам колко е оребрено стъклото са си дълги. За да са халогени трябва да са със много повече ребра. Обаче гледайки буксите е странно. Моят съвет е сложи ги на колата отиди на тъмно някъде и запали само тях ако светят на лъч и на далече ги свързваш към дългите. Ако светят пред колата и разпръснато значи са халогени.
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
редки фарове, но според мен няма да седят добре на колата... като голф 2 ще стане
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Ще видим, така или иначе много ги исках и им се радвам. Обаче намирам много малко снимки на коли с този модел фарове:
Засега съм се спрял на варианта - черен мат пластмасата около фаровете и централната част за да има разграничение между тях и маската, между другото май ще трябва да бъде "пипната" и тя за съвсем леко по-сериозен поглед
Засега съм се спрял на варианта - черен мат пластмасата около фаровете и централната част за да има разграничение между тях и маската, между другото май ще трябва да бъде "пипната" и тя за съвсем леко по-сериозен поглед
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта