колеги някой знае ли,как може да се направи центровка на помпата на тди 1з мотор?
а по точно,какво ми е необходимо,кабел за диагностика,програма някаква,не съм много в час затова искам някой по-запознат с материата да ми обясни накратко.
центровка на гнп на тди
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Вто 22 ное 2011 14:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: центровка на гнп на тди
Трябва ти човек който разбира.
- georgi0804
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 11:42
- Автомобил: GTD
- Двигател: 1900
- Местоположение: aytos
Re: центровка на гнп на тди
ebemti66 написа:Трябва ти човек който разбира.
Много правилно
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: центровка на гнп на тди
Трябват ти лаптоп ваг ком малко гедоре със камък 13 и звездогаечен 13. Вади се таблицата със TDI Timing избираш си твоя мотор и си гласиш центровката на загрял мотор т.е. на 90*
Не е лошо преди да пипаш да видиш на функцията Cloud как ти е варирала центровката Ако има много големи амплитуди си провери зъбното колело на коляновият вал
За да зададеш предварение даваш помпата към двигателя съответно за да е на закъснение към радиатора
Не е лошо преди да пипаш да видиш на функцията Cloud как ти е варирала центровката Ако има много големи амплитуди си провери зъбното колело на коляновият вал
За да зададеш предварение даваш помпата към двигателя съответно за да е на закъснение към радиатора
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: Audi A4 avant
- Двигател: dizel
- Местоположение: MONTANA
Re: центровка на гнп на тди
значи трябва ваг ком,питам понеже не разбирам а хора които разбират ми я правиха с почукване по ел блока,и на слух казаха,че е ок.да ама не,на 4и5 скорост ми клати като луда,и във високите след 2800 оборота на 5 скорост е много мудна направо не набира.
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: Audi A4 avant
- Двигател: dizel
- Местоположение: MONTANA
Re: центровка на гнп на тди
ebemti66 написа:Трябва ти човек който разбира.
да колега точно за това питам и се интресувам.приемам всякъкви съвети.ако знаеш нещо по въпроса драсни некой ред.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: центровка на гнп на тди
На закъснение
Почти идеална
На предварение
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: Audi A4 avant
- Двигател: dizel
- Местоположение: MONTANA
Re: центровка на гнп на тди
мерси колега,чакам кабела и ще се пробам
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: центровка на гнп на тди
Градския хубаво го каза за тайминга .
Но има и друга центровка , тя именно се прави с "чука" . Нагласят се едни числа за количеството впръсквано гориво . Тази центровка се прави като се разхлаби главата с електрическия блок на ГНП-то и с леки почуквания се мести по направление осевата линия на ГНП . Пак с VAG COM и компютър . Тази центровка е направо абсурд да се направи по слух , няма как да стане по съвсем обективни причини , ако ще и майстора ти да има хей такива уши .
Но чети в дизел раздела , има много писано по въпроса , няма смисъл отново ...
Но има и друга центровка , тя именно се прави с "чука" . Нагласят се едни числа за количеството впръсквано гориво . Тази центровка се прави като се разхлаби главата с електрическия блок на ГНП-то и с леки почуквания се мести по направление осевата линия на ГНП . Пак с VAG COM и компютър . Тази центровка е направо абсурд да се направи по слух , няма как да стане по съвсем обективни причини , ако ще и майстора ти да има хей такива уши .
Но чети в дизел раздела , има много писано по въпроса , няма смисъл отново ...
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: центровка на гнп на тди
znainainai написа:Трябват ти лаптоп ваг ком малко гедоре със камък 13 и звездогаечен 13. Вади се таблицата със TDI Timing избираш си твоя мотор и си гласиш центровката на загрял мотор т.е. на 90* :
Не е лошо преди да пипаш да видиш на функцията Cloud как ти е варирала центровката :idea: Ако има много големи амплитуди си провери зъбното колело на коляновият вал :!:
За да зададеш предварение даваш помпата към двигателя съответно за да е на закъснение към радиатора :idea:
Всичко е така но предварението се дава към радиатора т.е. поската на движение, а закъснението към двигателя.
https://www.youtube.com/watch?v=MEguZWbEE9g
https://youtu.be/hk1iLVCUWPU?t=2m8s
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7650
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: центровка на гнп на тди
Ммм да. Така е на alh, ahf, asv, agr и ahh двигателите. На 1z и afn се върти тялото на помпата и посоките са както го е написал колегата преди 6 (шест) години.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: центровка на гнп на тди
milmar написа:Но има и друга центровка , тя именно се прави с "чука" . Нагласят се едни числа за количеството впръсквано гориво . Тази центровка се прави като се разхлаби главата с електрическия блок на ГНП-то и с леки почуквания се мести по направление осевата линия на ГНП .
Аз това знам че се прави само на стенд
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: центровка на гнп на тди
На старите помпи само на стенд, но на тези количеството гориво се "вижда" с ваг-ком. Реалното количество гориво не може да се види, но калибриране може да се направи и не се прави с чук! Има си дозатор.
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: центровка на гнп на тди
goppa написа:Ммм да. Така е на alh, ahf, asv, agr и ahh двигателите. На 1z и afn се върти тялото на помпата и посоките са както го е написал колегата преди 6 (шест) години.
И аз отначало се зачудих, но понеже моя е АГР и не съвпадна и го издирих.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: центровка на гнп на тди
Zinoto написа:.... и не се прави с чук! Има си дозатор.
Винаги съм си настройвал количеството на празен ход с чук и парче гума, да не е директно върху хАлуминия, или още по-добре гумен чук. Понеже съм любител и си ремонтирам и настройвам помапата сам от скоро (има-няма 10-на години), обясни моля какво е това дозатор и как с него, вместо с чук променяш мястото на главата и от там показанията на електромагнитния датчик за положението на дозатора за цикловата порция???
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта