Инсталиране "coming-lеаving home" в МК3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Re: Инсталиране "coming-lеаving home" в МК3
Някой можели да даде линк за фото реле и реле за време и как се свърват че искам да включа тази екстра в голфа
- georgebonev
- Мнения: 3101
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Инсталиране "coming-lеаving home" в МК3
Реле за време има в Елимекс. Едното е за 75 секунди, изключва със закъснение след отпадане на захранването.
viewtopic.php?p=4579775#p4579775
viewtopic.php?p=4579775#p4579775
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
- Автомобил: MB W245 07
- Двигател: B200 136hp
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Инсталиране "coming-lеаving home" в МК3
Ето едно решение от мен за "follow me to home".
D2 е фотодиод, който не разрешава пускането на светлините през деня. Прага на сработване се настройва с Р1.
Времето на задържане на релето след като е отпаднал входния импулс се настройва с R2. С показаните стойности държи около 15сек.
R1 трябва да е намотка на релето.
C1 електролит с + към R2.
Два еднотипни входа на анодите на D3 и D4 защото при някои коли централното е на два кабела - евид при заключване и един при отключване. Вие решавате кое да свързвате и кога да работи схемата.
Ето и какво представлява платката
Частите за един модул, без платката, излизат около 2.40лв.
Поздрави и успех на всички ентусиаски, които са решили да си помогнат сами!!
D2 е фотодиод, който не разрешава пускането на светлините през деня. Прага на сработване се настройва с Р1.
Времето на задържане на релето след като е отпаднал входния импулс се настройва с R2. С показаните стойности държи около 15сек.
R1 трябва да е намотка на релето.
C1 електролит с + към R2.
Два еднотипни входа на анодите на D3 и D4 защото при някои коли централното е на два кабела - евид при заключване и един при отключване. Вие решавате кое да свързвате и кога да работи схемата.
Ето и какво представлява платката
Частите за един модул, без платката, излизат около 2.40лв.
Поздрави и успех на всички ентусиаски, които са решили да си помогнат сами!!
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
- Автомобил: MB W245 07
- Двигател: B200 136hp
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Инсталиране "coming-lеаving home" в МК3
Забравих да допълня
Тази схема не консумира почти никакъв ток в режим изчакване и може да остане постоянно свързана към акумулатора.
ACC+ трябва да е постоянен плюс, който не спира при отпадане на контакт. Обикновено това е кабела, който ходи до релето на фаровете или на конектора при пеперудата (той е силов), според схемата и начина на пускане на светлините в автомобила. OUT_VCC+ трябва да свърже към светлините или намотката на релето им, което ги запуска. На платката има възможност постоянния плюс +12V да бъде разделен от релето с цел монтиране на ключе, с което да елиминирате работата на модула. Ако тази ф-я няма да се ползва се монтира мост, на мястото на диода горе в дясно, или мост на горните два дясни пина от рейката.
Тази схема не консумира почти никакъв ток в режим изчакване и може да остане постоянно свързана към акумулатора.
ACC+ трябва да е постоянен плюс, който не спира при отпадане на контакт. Обикновено това е кабела, който ходи до релето на фаровете или на конектора при пеперудата (той е силов), според схемата и начина на пускане на светлините в автомобила. OUT_VCC+ трябва да свърже към светлините или намотката на релето им, което ги запуска. На платката има възможност постоянния плюс +12V да бъде разделен от релето с цел монтиране на ключе, с което да елиминирате работата на модула. Ако тази ф-я няма да се ползва се монтира мост, на мястото на диода горе в дясно, или мост на горните два дясни пина от рейката.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта