Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Яяя кажи как става тоя номер на 3ката без клима без да се сваля таблото :D
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
mitice написа:Яяя кажи как става тоя номер на 3ката без клима без да се сваля таблото :D
Според мен това си е половинчата работа, но за някои хора сигурно си е решение. Предполагам се разглобяват всички пластмаси отдясно в краката на пътническото място, разглобява се филтъра под чистачките и си освобождава моторчето и входящия въздуховод, същия е захванат към кутията на парното с едни гадни щипки. Откопчават се и щипките и от там вече имаш достъп до първата клапа. Облепяш я през дупката доколкото можеш и това е .
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Е така вярно си е половинчата работа ама то пак се разглабя и за мен лично се губи смисъла...... :)
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
С флекса режеш отвор във въздуховода, колкото да ти влиза ръката и през нея облепваш клапите с 3 мм депрон. После лепиш отрязъка със силикон. Работа за час, сваляш само жабката и някоя пластмаса около нея.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
На пасата и Голф 2 съм вадил цялата кутия от това дясно пространство;
- dontaskdontsay
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Лично за мен облепянето на клапи през дясната страна си е хамалогия. Лежиш, залягаш, биеш на коленца и в това време ти духа вятър в гърба Аз предпочитам облепянето през централния отвор. Малко е в повече разглобяването но поне през цялото време работиш на затворени врати и си седиш между двете седалки
П.П: Това с флекса ми хареса като идея и може да го пробвам някой ден Най вече за да избегна гадните щипки на входящия въздуховод
П.П: Това с флекса ми хареса като идея и може да го пробвам някой ден Най вече за да избегна гадните щипки на входящия въздуховод
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
На кое му казваш централен отвор и как мислиш да бръкнеш там без да сваляш таблото?
Последна промяна от megatone на Вто 31 окт 2017 19:23, променено общо 1 път.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
От пред през духалките и врътките на парното. Точно зад пепелника има един сиво/бял пластмасов капак който е захванат с 2 пластмасови гайки от двете му страни. След като го махнеш имаш идеален достъп до клапата за топло и студено. Но както казах разглобяването е малко в повече но пък се състой само от отвиване на винтове а не махане и слагане на гадни щипки Общо взето сваляш почти всичко от таблото.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Само дето клапата топло/студено е именно при гадните щипки,зад въздуховода в дясно.Тая отпред е за нагоре/надолу.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Е да но като отвориш тази клапа получаваш достъп до другата която е за топло и студено.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Този вид ремонт за да е като хората,тялото се вади,разцепва и клапи се облепят след изваждане.Да бъркам през едната за да стигна под ъгъл 90 градуса другата,да лепя тиксо накриво и само от едната страна на клапата е несериозно.
- jamie1
- Мнения: 542
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
- Автомобил: Chevrolet Aveo LT
- Двигател: DOHC
- Местоположение: Сливен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Че защо да е несериозно ? Аз го направих без да вадя тялото,а на място лепих клапите и вече година нямам ядове,нито с топлото,нито със студеното.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
То зависи с какво си ги лепил,но във времето е възможно да се поразлепят и като пуснеш вентилатора да се чува плющене.Защото като извадиш кутията,облепяш клапите плътно,прогонваш жилата,оглеждаш радиаторчето и хващаш навреме първоначален теч от него.Отделно има още 2 клапи,които също ревизираш.
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Като гинеколози сме станали с тия ремонти, утре някой ще вземе да си смени накладките през дупките на джантата
Ако се наложи, пак бих свалил таблото, не е кой знае какво, но хората на които не им се занимава са намерили много алтернативи.
Ако се наложи, пак бих свалил таблото, не е кой знае какво, но хората на които не им се занимава са намерили много алтернативи.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
megatone написа:l Ако се наложи, пак бих свалил таблото, не е кой знае какво, но хората на които не им се занимава са намерили много алтернативи.
Проблемът със свалянето на таблото се състои в простичкият факт, че като свалиш таблото и волана паркираш колата на трупчета за 1-2 дена, ако не ги го правил преди това. А после има въпроси..ама то ми остана една букса незакачена...
На пасата излезе цялата кутия отстрани. Жертвах 2 щипки и проблемът беше решен.
На вентото пак има достъп. Взима се една хубава алуминиева топлоустойчива лента(9лв) и готово.
Сигурно с алуминиеви плочки да ги нитоваш за клапите е друго..но иска отваряне.
Та..аз бях на зор..трябваше ми топло..а може във всеки момент да се наложи да тръгна. Без волан и табло можеш ли да тръгнеш някъде?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 225 госта