Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Дефакто ти трябва само волана и таблото с уредите за да ти запали лампата, за да почне да зарежда алтернаторът. Другото от таблото не ти трябва и си може без него
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
инжектопляктор написа:Проблемът със свалянето на таблото се състои в простичкият факт, че като свалиш таблото и волана паркираш колата на трупчета за 1-2 дена, . Без волан и табло можеш ли да тръгнеш някъде?
Това се отнася само за сръчни като тебе
какво ти пречи да си закачиш куплун-га/ -зите / на таблото и да си сложиш волана ?
- parabadabal
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
- Автомобил: VW Golf 3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Здравейте, колеги. Скоро и аз ще се захвана с ремонта и се подготвям с информация. Попаднах на едно клипче, на което се вижда как се сваля и металната греда. Надявам се да е полезно: https://www.youtube.com/watch?v=gvvKqABK8yg
- parabadabal
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
- Автомобил: VW Golf 3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
И така успешно приключих с ремонта. Несъмнено най-много ме затрудни да извадя тялото с клапите. Става въпрос за голф 3 с климатик. След като свалих таблото и въздуховотите разделих тялото с клапите от климатика, разхачих жилата от управлението с врътките, освободих тялото с клапите от двете гайки в двигателния отсек и то можеше да се мести по малко. Не успях да намеря правилния начин да го извадя и за това развих металната греда от двете страни. Има още една гайка точно под гайката на таблото, която е под рамената на чистачките. След като развих тези неща и понапънах гредата силово се освободи достатъчно място, за да завъртя тялото с клапите така, че тръбите на радиаторчето да сочат към климатика. По този начих успях да го извадя и след това да го монтирам обратно. Не съм развивал карето на кормилната колона, но доста силно напънах гредата, за да мръдне към предните седалки. Не знам дали това е най-лесния начин, но се надявам да съм помогнал на някой, защото аз така и не разбрах от цялата тема как точно излиза тялото с клапите и на къде трябва да се завърти, за да излезе. Клапите се облепят много лесно и хубаво ако се разглоби тялото, в което стоят те (само на щипки е и се отвяря много лесно). Аз клапите го облепих с армирано ремонтно тиксо на "Момент" и след като сглобих колата бях много доволен от резултата. Не забравяйте да свалите и буксата от тялото с клапите преди да се мъчите да го извадите!
- Iv0o0o0
- Мнения: 290
- Регистриран на: Чет 04 юни 2009 23:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Да използвам темата. И аз правих същия ремонт. При сглобяването ми остана една излишна букса. Буксата е като на тонколоните но не е от там, имам си закачени буксите по тонколоните . Цветовете на кабелите са черен с Бяла линия и кафяв. Някакви идеи от какво може да е?
- boar
- Мнения: 314
- Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ADZ 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
На запалката да не си я забравил или на конзолата с врътките?
По спомен имаше и лампа на пепелника и в жабката!
На някои от тези ще е
По спомен имаше и лампа на пепелника и в жабката!
На някои от тези ще е
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Лампата в жабката. И на мен ми беше останала излишна
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Колеги каква марка радиаторчета ползвате?Най-накрая установих,че моето е прокапало и ще трябва да го сменям в най-скоро време.Сега оглеждам едни Хелла,Нисенс и Феби и се чудя
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Валео сложих преди пет години, когато го сменях. По-скъпо е, но като знам каква играчка е смяната, не ми се рискуваше с евтини.
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Валео нямаше...Хелата излезна за десен волан та накрая взех Мейле.Колега от работата е слагал Мейле 4 години няма проблеми та ше видим
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Днес смених всичко нужно на стария голф 3. Около 5 часа ми бяха необходими. Използвах някаква лента с фолио и черно лепило, за изолация на клапите. Не разпробивах двата гадни болта под кормилния прът, които държат гредата. С малко повече натиск гредата се мърда достатъчно за да се извади кутията на парното. Използвах радиаторче на Nisin.Вътре става бяна
- ICO-G
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 07 фев 2010 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna,Bulgaria
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Aйде и аз в отбора за смяна на радиаторче и облепяне клапи. За 7 часа сам без много бързане се справих с дядо Голф. Таблото го вадих без да свалям волана. не съм свалял и механизъм чистачки, а само рамената за да махна черната пластмаса над моторчето. Голфетката е с клима и се наложи да извадя само кутията със клапите и радиаторчето. Оказа се , че съм го хванал точно на време преди да се изпляска на 100 процента .Сложих некво италианско AVA по препоръка и клетви на продавача , че е топ качество . :) Клапите ги облепих само на отворите с микропореста K-flex лента за лепене на изолация за PPR тръби. Стана бетон. Имах проблеми с паленето преди да върна таблото на място и да закача всички буксички , но в последствие всичко си дойде на место ! Не очаквах ,че ще успея за ден работа сам , но си струваше всички усилия - няма такова парно .
Поздравления за темата колеги. Беше адски полезна!
Успех и бъдете здрави :)
Поздравления за темата колеги. Беше адски полезна!
Успех и бъдете здрави :)
- jamie1
- Мнения: 542
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
- Автомобил: Chevrolet Aveo LT
- Двигател: DOHC
- Местоположение: Сливен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Моето парно направи 2 години от както му оправих клапите.Аз само свалих таблото без да свалям тялото с клапите.С помощта на врътиките за парното си помагах при завъртането и облепянето на клапите.Аз съм с климатик.Без вашата помощ колеги,едва ли щях да се захвана да го правя.Благодаря ви
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Колеги да попитам само на голф 4 процедурата същата ли е ,като при тройката,без да се сваля таблото
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2020 13:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Аз пък да си кажа гръмна ми радиаторчето за парното (VW VENTO 1997), и след 3 (!!!!) седмици в сервиз отстрани на БИЗНЕС ПАРК в МЛ4, точно зад КАРЕ, ми се казва, че не можели да нагласят клапите, мънкат, трябвало да се сменя таблото.... изпотрошили са сигурно колата, сега отивам да си я взимам след малко. А да, и за "ремонта" ми искаха 300лв!!! Ама както и да е - НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗА В МЛ 4, отстрани на БИЗНЕС ПАРК, зад КАРЕ! Преди година ми сменяха машинката и повдигача за стъкло до шофьора - 2 седмици! И от както го смениха, започнаха проблемите с тоците - я тонколона, я самата машинка, я лампичка, я стоп, я мигач... БЕЗХАБЕРИЕ и/или НЕКАДЪРНОСТ!
Ако някой може да подаде рамо, да драсне, направо си оставиха ръцете, а колата БЕШЕ уникална
Ако някой може да подаде рамо, да драсне, направо си оставиха ръцете, а колата БЕШЕ уникална
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта