Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Здравейте, при разглобяване на таблото на голф 3 1992/1,8/75 к.с , отнякъде изпадна тази пружина, и не можах да разбера от къде:
Ще помоля ако някой знае да сподели.
Ще помоля ако някой знае да сподели.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Ако си вадил кормилния прът ми мяза на пружината над каренцето...
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Вадих волана. Пружинката да е между волана и кормилният прът ли, при шлиците? Има и зацепки на пружината, дали е под някакво напрежение?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Няма да е от там с тия засечки..горе има пружина но тя е под шлиците,а и няма засечки мисля.Долу на другия край на кормилния прът,дето влиза в карето,също има пружина,но и тя е без засечки...но ако на твоята и отговаря вътрешния диаметър за кормилния прът...провери...при смяна на клеморед се вади една от двете,другаде не знам да има пружини...
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Колеги някой може ли да ми опише по-подробно как се сваля гредата под таблото. Свалил съм двата болта отляво и отдясно, тези, които се намират в двата края и се отвиват при отворени врати. Свалих и двата болта от планката, която е посредата зад барчето. Това с пръта на кормилото не го разбрах точно. Вътре в купето има два болта 13 на кормилния прът, долу в дъното, хванати на една планка свалих я, но явно не тях трябва да сваля. От страната на двигателя пробвах и свалих почти всички болтове 13, но не помогна и пак си ги сложих, за да не създавам проблеми. Може ли малко повече инфо точно кои болтове на кормилния прът трябва да сваля и има ли някаде другаде болтове, които съм изпуснал. Не направих снимки, защото се стъмни и нищо не се виждаше на тях.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Ако не се лъжа май гредата беше хваната с нитове за кормилния прът....
- dontaskdontsay
- Мнения: 1382
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Някой може ли да обясни на кои места е хванато таблото (най вече дали има болтове отпред при двигателя и къде точно) ?
Имам едно дразнещо скърцане от към жабката. Като си сложа ръката над жабката и спира. Проблема се появи след смяна на предното стъкло. В сервиза казаха че няма нужда да се чака стягане на силикона, и може направо да си тръгна с колата. Възможно ли е стъклото да се е свлякло на долу от подрусванията в следствие на което да се опира до таблото и да се получава скърцането
Свалял съм няколко пъти жабката и не е от нея. Скърцането идва точно от там дето се събират стъклото и таблото.
Болтовете от страни дето се отвиват с еврейска зжезда от към пантите на вратата ги знам. Интересува ме от към двигателя има ли болтове които държат таблото ? Мисля че има 3 но не знам кои са.
Става въпрос за Голф 3
Имам едно дразнещо скърцане от към жабката. Като си сложа ръката над жабката и спира. Проблема се появи след смяна на предното стъкло. В сервиза казаха че няма нужда да се чака стягане на силикона, и може направо да си тръгна с колата. Възможно ли е стъклото да се е свлякло на долу от подрусванията в следствие на което да се опира до таблото и да се получава скърцането
Свалял съм няколко пъти жабката и не е от нея. Скърцането идва точно от там дето се събират стъклото и таблото.
Болтовете от страни дето се отвиват с еврейска зжезда от към пантите на вратата ги знам. Интересува ме от към двигателя има ли болтове които държат таблото ? Мисля че има 3 но не знам кои са.
Става въпрос за Голф 3
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Не е много сигурно, но мисля че ако има болтовете са 2, единия е над машинката за чистачките, други по нататък. Отпред в коша би трябвало да са гайки, но не съм сигурен че на голф 3 ги има тези гайки. На сеат толедо съм ги виждал
- ogogin
- Мнения: 396
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
На 1-та страница има снимки, там са дадени къде има болтове/гайки в коша!
- dontaskdontsay
- Мнения: 1382
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Благодаря ви
Сега погледнах и снимките. Мисля че болта който ми трябва ще да е този между въздушния филтър и компютъра.
Сега погледнах и снимките. Мисля че болта който ми трябва ще да е този между въздушния филтър и компютъра.
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Колеги,всичко съм разглобил,въздуховодите са извадени навън и отцепени,как да извадя самите клапи ламаринени навън за да ги облепя по добре,влизат през два пластмасови жлеба горе и долу на тръбата на въздуховода и не мърдат наникъде
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Taka!Имам голф3 1.8 моно без климатик произведен 1992г.Притежавам го от 2008г.Вьобще не е необходимо на тройка без климатик да се демонтира табло за смяна радиаторче парно или пьк ремонт клапи!А клапите колега се вадят като разцепиш на две корпуса на парното след като си извадил радиаторчето.За последно ремонтирах такова парно октомври месец и ми отне около 2 часа барабар с ремонт на клапите и измиване на корпуса на парното.Дори не е необходимо да се разглобяват врьтките за настройка на парното в средата на таблото.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1382
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Колега би ли обяснил как се сменя радиатора на парното без да се свали таблото ?
Re: RE: Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
dontaskdontsay написа:Колега би ли обяснил как се сменя радиатора на парното без да се свали таблото ?
Отдясно на таблото сваляш жабката и джоба отдолу.Демонрираш барчето по средата при ръчната,отляво махаш кората криеща бушонното табло(голямата).После махаш мотора на парното заедно с въдуховода му.Той се държи с метални щипки към корпуса на парното.След всички тези операции ти трябва ловкост и спокойствие ама много.Разкачаш жилата от парното и с чалъм вадиш корпуса на парното през пасажерското място.Ако не си разбрал мога да ти демонстрирам на живо когато кажеш ; )
Sent from my Lenovo S60-a using Tapatalk
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Извинявам се че малко не се доуточних.За голфовете с климатик ако се източи фреона от системата пак не се сваля таблото (и това съм го правил).За тези с климатроник още не съм ремонтирал та не съм сигурен дали става без демонтаж на таблото
Sent from my Lenovo S60-a using Tapatalk
Sent from my Lenovo S60-a using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта