Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки на Г4
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- nmilkov
- Мнения: 84
- Регистриран на: Съб 08 фев 2014 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
И аз вчера направих процедурата и буквално се чудих как моторчето ми е задвижвало чистачките, понеже едната ос беше буквално блокирала. Успях и аз да подбия резбата на оста на чистачките, но при стругар нова резба, заедно с начукването и изваждането на оста ми излезе 5 лв.
Съвет от мен: След намазване с грес и масло оста и втулките, после при сглобяването преди да сложете О-пръстена на оста отгоре намажете с вазелин, за да оплътни хубаво и да предотврати максимално влизането на вода отново във втулките и съответно да се избегне повторно ръждясване.
Съвет от мен: След намазване с грес и масло оста и втулките, после при сглобяването преди да сложете О-пръстена на оста отгоре намажете с вазелин, за да оплътни хубаво и да предотврати максимално влизането на вода отново във втулките и съответно да се избегне повторно ръждясване.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
Тя водата влиза от долната част на лявата ос. Комбинация от консервираща грес(сива) и обикновена върши доста по-добра работа от колкото само обикновена, графитна или др.
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
След смазване на чистачките имам проблем.
Шофьорската се удря във вратата, дори и след многократен реглаж.
Какво съм объркал при сглобяването?
Шофьорската се удря във вратата, дори и след многократен реглаж.
Какво съм объркал при сглобяването?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
Разменил си местата на осите
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
Благодаря, колега!
Размених ги и всичко си дойде на мястото. Разликата в дължината е около 5мм. Но се усеща много.
Само за информация номерата на осите завършват на:
215 А - шофьорската
216 А - пасажерската.
Размених ги и всичко си дойде на мястото. Разликата в дължината е около 5мм. Но се усеща много.
Само за информация номерата на осите завършват на:
215 А - шофьорската
216 А - пасажерската.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Вто 11 мар 2008 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
Колеги, защо не се отварят снимките? Само при мен ли е така?
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
Темата е много стара тема и е станало нещо с линковете към снимките, а автора на темата отдавна не е активен!!
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Вто 11 мар 2008 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
Кофти. Има много полезни теми, но пък понеже са стари и снимките не се отварят. Нищо, че мъча пък каквото стане.
- todormadjarov
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 16 юли 2014 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
И аз да добавя моят ремонт.На Тоурана ми започнаха да насичат движението и нямаше бързи или бавни скорости,а само бавни с насичане.Кората и рамената извадих сравнително лесно.
Но при мен за да извадя механизма се маха една голяма ламарина държаща се с 5 болта еврейски звезди Т30 . Като се махне тази ламарина се вади механизма с мотора.Лявата ос беше напълно блокирала чудно как ги движил мотора ,а дясната беше добре.
Със скоба за лагери,смазване и раздвижване постоянно трудно извадих блокиралата ос.
Важно е да се знае,че между двете бронзови втулки на цилиндъра има много мръсотия която трябва да се изстърже с нещо остро максимално добре,защото там после се пълни с грес и тя смазва дълго време оста.
Много важно е да се сменят гумените О пръстени защото точно те пазят оста и греста която е вътре от измиване от вода и химикали които ползваме.
Нищо чудно ,че колегите им се налага всяка година да гресират наново след като не сменят гумичките.
Хубаво е и да са здрави пластмасовите капачета които се слагат последни след зегерката и под тях също сложих водоустоичива грес която ползвах.
Желателно е да не се ползва чук при процедурата за да не се развали резба или да се счупи някой детайл.
Сега осите ми се движат много лесно наръка,но не много лесно след като сложих гумените пръстени защото те доста добре уплътняват.
Успех на всички майстори.
Но при мен за да извадя механизма се маха една голяма ламарина държаща се с 5 болта еврейски звезди Т30 . Като се махне тази ламарина се вади механизма с мотора.Лявата ос беше напълно блокирала чудно как ги движил мотора ,а дясната беше добре.
Със скоба за лагери,смазване и раздвижване постоянно трудно извадих блокиралата ос.
Важно е да се знае,че между двете бронзови втулки на цилиндъра има много мръсотия която трябва да се изстърже с нещо остро максимално добре,защото там после се пълни с грес и тя смазва дълго време оста.
Много важно е да се сменят гумените О пръстени защото точно те пазят оста и греста която е вътре от измиване от вода и химикали които ползваме.
Нищо чудно ,че колегите им се налага всяка година да гресират наново след като не сменят гумичките.
Хубаво е и да са здрави пластмасовите капачета които се слагат последни след зегерката и под тях също сложих водоустоичива грес която ползвах.
Желателно е да не се ползва чук при процедурата за да не се развали резба или да се счупи някой детайл.
Сега осите ми се движат много лесно наръка,но не много лесно след като сложих гумените пръстени защото те доста добре уплътняват.
Успех на всички майстори.
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
Да споделя за бавните чистачки,след 8 годин каране в БГ. и мойте се забавиха,изчел съм всичко за разглобяването и не ме е страх(обичам да се цапам и да ремонтирам),но си измислих скромен метод за раздвижване,вдигам рамената с чистачките нагоре да не опират в стъклото,паля двигателя и пускам чистачките на най бърза степен,от начало тръгват бавно ,но моторчето е много силно и след 20 секунди се раздвижват идеално направо летят и така 2-3 минути ги оставям да се разработят(там където е триенето се изпилва),и поне 6 месеца няма проблем но винаги си ги пускайте дори да няма нужда да се въртят....помага доста,иначе нов механизъм е 70 лв.(без моторче) в моргите е 20 лв с моторче но и той ще е съсипан според мен....днес на автомивката направих тази процедура докато се изцеди колата,колегите с другите марки гледат и се чудят с тия ФВ-та какви сме ентусиазти(не се предаваме)...само ядове но имат някаква магия,не ми се излиза от ВАГ-групата
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Вто 11 мар 2008 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
Давам линк към чуждестранен сайт. По-точно и ясно няма как да бъде показано с картинки и с описание.
http://forums.kilometermagazine.com/showthread.php?4497880-DIY-Removing-the-windshield-cowl-and-fixing-noisy-squeaky-wipers-on-a-MKIV-car
Ако на някой му се занимава да приложи картинките и да драсне по едно изречение под всяка за неразбиращите английски
http://forums.kilometermagazine.com/showthread.php?4497880-DIY-Removing-the-windshield-cowl-and-fixing-noisy-squeaky-wipers-on-a-MKIV-car
Ако на някой му се занимава да приложи картинките и да драсне по едно изречение под всяка за неразбиращите английски
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
Днес аз също преминах през тази процедура. За жалост не бях чул за този наболял проблем при голф, такаче разбрах за него чак след като чистачките почти спряха За мой ужас едното рамо беше изцяло запекло, като размърдването му ставаше само с гаечен ключ Както и да е и двете оси се извадиха, почистиха и смазаха. Сега всичко е ок и чистачките са стрела.
ПС: Пиша коментара си с цел да популяризирам темата, зада може други колеги да избегнат моите премеждия!
ПС: Пиша коментара си с цел да популяризирам темата, зада може други колеги да избегнат моите премеждия!
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Вто 11 мар 2008 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
Явно тоя проблем е неизбежен за vw, съдейки и по 16-те страници, които са изписани.
При мен всичко стана и чистачките вече работят идеално. Само да предупредея бъдещите, които ще се занимават с това : внимавайте със снимка 14 и посоката, на която ще сложите рамената
При мен всичко стана и чистачките вече работят идеално. Само да предупредея бъдещите, които ще се занимават с това : внимавайте със снимка 14 и посоката, на която ще сложите рамената
- allternative
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 30 яну 2008 11:33
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9TDI -AXR-2001
- Местоположение: Шумен
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
Здравейте,колеги.Днес отделих време и се позанимавах с чистачките,тъй като и мойте дадоха същите симптоми (бавни и на моменти блокирали чистачки придружени с притрисане по стъклото).Нямах кой знае какви проблеми,(след изчитaнето на темата и изглеждането на видео в youtube ).Съдейки по пукнатата пластамаса под стъклото ми стана ясно, че и преди това немеца я е оправял.Даже ми липсваха 1 опръстен и пластамаста излезе с лекота.Естествено не прилепна плътно отново към стъклото,но не се знае колко пъти е отваряна преди това.
Единствения проблем,който срещнах беше с изваждането на самата втулка на шофьорската чистачка.С много усилия и смазване и разбирасе с чукане успях да я извадя и вътре беше направо разядена от ръжда.
Изчистих ги, смазах ги с грес и по местата.Сега ще видим колко ще изкарат,но разлика има!
Благодаря на всички за коментарите по темата бяха изключително полезни както и цялата тема.
Това е линка на клипчето от което гледах:
https://www.youtube.com/watch?v=o_Mlvf09k6s
Приятно изкарване на лятото на всички колеги от форума
Единствения проблем,който срещнах беше с изваждането на самата втулка на шофьорската чистачка.С много усилия и смазване и разбирасе с чукане успях да я извадя и вътре беше направо разядена от ръжда.
Изчистих ги, смазах ги с грес и по местата.Сега ще видим колко ще изкарат,но разлика има!
Благодаря на всички за коментарите по темата бяха изключително полезни както и цялата тема.
Това е линка на клипчето от което гледах:
https://www.youtube.com/watch?v=o_Mlvf09k6s
Приятно изкарване на лятото на всички колеги от форума
Re: Как да си оправим бавните или почти блокирали чистачки н
След 7 години вярна служба и мойта чистачки дадоха фира, тръгнах да разглобявам, но кората няма махане.
Предното стъкло съм го сменявал преди години и нямам спомен дали пичовете не залепиха със силикон и самата кора, как се процедира в този случай ако кората е залепена със силикон към стъклото ?, колата е голф 4 1,6SR
Предното стъкло съм го сменявал преди години и нямам спомен дали пичовете не залепиха със силикон и самата кора, как се процедира в този случай ако кората е залепена със силикон към стъклото ?, колата е голф 4 1,6SR
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 194 госта