В момента е Съб 17 ное 2018 21:17
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума



Създай нова тема  Отговори  [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1 2 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4-кратко ръководство. Публикувано: Съб 19 сеп 2009 21:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 27 яну 2009 2:28
Мнения: 110
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тексас
Пускам нова тема не защото е нова, а защото не намерих отделна тема за смяна на радиатор на парното на пасат Б4. Нашият пасат е автоматик 1996, 6 цилиндъра.
Изчетох няколкото теми за радиатор на Б3 и благодаря на всички , които са писали по нея , защото благодарение на тях и аз успях да се справя. В настоящата тема качвам снимки и ще опиша само някои неща.
1. Разкачане плюса на акумулатора.
Използвани инструменти
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Кората под кормилото е хваната на 2 места. Използва се кръстата отверка.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Лоста за предавките се развива с шестограм.
Изображение
Задното барче се държи на 2 винта.
Изображение
Развиват се 2 пластмасови гайки.
Изображение
Задното барче се повдига, при вдигната ръчна, разкача се куплунга и се избутва назад.
Изображение
Изображение
Това капаче се маха с плоска отверка.
Изображение
Измъква се блока за светлините.
Изображение
С плоска отверка се отделя декорацията на таблото.
Изображение
Изображение
Изображение
Има 2 винта до педалите.
Изображение
Таблото вече е свободно, но не може да излезе , защото му пречат въздуховодите. Първо се откачат левия и десния от централния чрез избутване в страни.Централният въздуховод се държи на 2 шплента, които се издърпват на страни.
Изображение
Централният въздуховод
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Втората особеност са скобите , които държат парното с климатика. Те са 6 - предните, долната и горната махнах с плоска отверка. Задните 2 не можах да ги достигна.
Изображение
Освобождава се радиаторчето откъм моторния отсек- 2 винта, 2 скоби на тръбите и едно маркуче между двете, предполагам за вакуума.
Изображение
Изображение
След това от вътре с яко дърпане и клатене на парното задните 2 скоби , свързващи блока на парното с блока на климатика, изхвърчаха.
Ето позициите на скобите. Ако някой е по сръчен да успее да откачи и закачи задните скоби може да сподели опит. При сглобяването аз ги спестих и не усетих някакво влошаване.
Изображение
Блока първо се освобождава от скобите с отверка и се разцепва на 2.
Изображение
Изображение
При мен нямаше и помен от глупавите дунапрени.
Изображение
Залепих отворите с алуминиево тиксо.
Изображение
Така и така съм разглобил отворих и мястото за филтъра на климатика.
Изображение
Никога не сменян, пълен с боклуци и кал.
Изображение
Сглобяването е в обратен ред. Помогнаха ми снимките, които правех. Накрая се оказа, че нямам стопове. Доста време ми отне да намеря буксата, която се намира над педалите(под кормилото) - мъжката и женската не си съответстваха по тип.
Изображение


Последна промяна от georgi6 на Пет 30 ное 2012 8:43, променено общо 3 пъти.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4 Публикувано: Съб 19 сеп 2009 23:16 
Извън линия

Регистриран на: Сря 16 юли 2008 12:25
Мнения: 18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Браво, колега. Положил си много труд за тази тема и заслужаваш голямо: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4 Публикувано: Нед 20 сеп 2009 9:34 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Мнения: 2380
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина
евала колега :applause: :applause: :applause:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4 Публикувано: Нед 20 сеп 2009 9:57 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 19 ное 2008 16:32
Мнения: 155
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Много добра тема :applause: с подробни снимки и обяснения.Браво за търпението и желанието :applause:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4-кратко ръководство. Публикувано: Пон 21 сеп 2009 22:28 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Мнения: 2279
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5
Двигател: CFFB AVF
Местоположение: Пловдив
Много добре колега.И на мен ми предстои тази операция.


Но имам една голяма забележка към оснавната ти работа.Много семпло си облипил клапите.Ваското1 на времето ме посъветва да залепя изкуствена кожа и за сега няма проблем вече 3-4 години.Но не за това ми е забележката.Така както си ги облепил няма да могат да затварят плътно въздуховодите.Ще има поне по един пръст разтояние в затворено положение и от там ще издишат.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4-кратко ръководство. Публикувано: Пон 21 сеп 2009 22:47 
Извън линия
майстор Падна ли ми!
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Мнения: 11960
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
не, васе, не си прав.
и с кожата-пак остава малко място, но това по никакъв начин не вреди.
ако не падне лепилото на това тиксо от непосредствената температура-не е лошо решение хич.
евентуален вариант би бил също да се занитят плочки от бакелит или тънка алуминиева ламарина на дупките. така резултата ще е практически вечен. :wink:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4-кратко ръководство. Публикувано: Нед 11 окт 2009 21:27 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Мнения: 728
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София
ето и моето решение
Изображение
Алуминиева лента и самозалепващ се дунапрен.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4-кратко ръководство. Публикувано: Пет 27 май 2011 12:59 
Извън линия

Регистриран на: Сря 21 юни 2006 15:13
Мнения: 52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Лоста за предавките се развива с шестограм.

Задното барче се държи на 2 винта.

Развиват се 2 пластмасови гайки.

странно но не мога да отворя снимките


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4-кратко ръководство. Публикувано: Пет 23 сеп 2011 10:29 
Извън линия

Регистриран на: Пон 02 мар 2009 17:43
Мнения: 1
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv
Здравей колега , прочетох темата ти внимателно ,евала за старанието, аз вчера също се мъчих с моето радиаторче, разкачих цялото табло , махнах болтовете от към торпедото на колата, но подяволите цялата коруба на радиаторчето неще и да помръдне. Ако имаш възможност би ли ми пратил снимките които си направил защото в темата немога да ги видя не ми се отварят. Много ще съм ти благодарен.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4-кратко ръководство. Публикувано: Сря 20 юни 2012 9:42 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Мнения: 620
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив
Привет и от мен!

Аз също проявявам интерес към темата, затова моля ако са налични някъде снимките колегата да ги изпрати и на мен.

:beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4-кратко ръководство. Публикувано: Пет 30 ное 2012 8:10 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 27 яну 2009 2:28
Мнения: 110
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тексас
Защо не мога да променя нищо в темата? Сървъра дето качих снимките не съществува. Опитвам се да сложа нови линкове за снимките, но всеки път ми изписва „ Грешка при изображение.”


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4-кратко ръководство. Публикувано: Пет 30 ное 2012 8:16 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Мнения: 10689
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Най вероятно грешката е заради размера на снимките, ако искаш качи ги тук http://picbg.net/login.php и в темата на мястото на снимките само копи- пейст на полето bbcode
Така ще излезнат в темата тъмбнейли на снимките и като се цъкне върху тях ще излизат оригиналните размери
П.С Не е задължително да са качени в посочения от мен сайт, може и някой друг, важното е снимките да са с намалени размери мисля 1024х768 пиксела е максималния размер за форума или или 1280х960 беше!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4-кратко ръководство. Публикувано: Пет 30 ное 2012 8:46 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 27 яну 2009 2:28
Мнения: 110
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тексас
Най-сетне я оправих - досетих се, че трябва да сменя абсолютно всички невалидни линкове.
Аре със здраве!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4-кратко ръководс Публикувано: Пет 22 фев 2013 19:54 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 14 авг 2012 18:09
Мнения: 31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Искам да добавя в всичко което е направил колегата,че НЕ трябва да се източва фреона,просто е излищно.но човек като мен който гледа форума малко се подведох от колегите тук.но с тази тема и с темата за пасат б3 се справих.пасата ми е б4 1,6 101к.с. 1995г.комби.с климатик(не че има значение дали е климатроник).вярно сваля се цялото табло,но на нас ни трябва само гадните празни врътки които нямат грам дунапрен.и аз ги направих с алуминиево тиксо за 4.20 и сиво тиксо за 2,40лв.ами това е от мен успех на всички които се занимават с това начинание.кефа сега е наистина готин. :love.vwclub :beer :beer :beer :beer :beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Смяна на радиатор на парното на пасат Б4-кратко ръководство. Публикувано: Чет 19 окт 2017 9:23 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Мнения: 3732
Автомобил:
Двигател:
изключително благодарен на колегата!!! Вчера направих процедурата за 6 часа на Б4 без климатик. Корубата с радиасторите свалих цялата и ми се стори по - лесно отколкото да се мъча със щипките и да разделям двата корпуса едни от друг на място. Реално като се махне гнездото на поленовия флтър има два болта които държат частта с ел.мотора за парното и всичко пада. Свалих го, почистих всичко, облепих клапите с алуминиево фолио, смених радиатора с Nissens и вече е африка в колата!


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1 2 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design