Схема на работещо зарядно за акумулатори

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 879
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: Схема на работещо зарядно за акумулатори

Мнениеот dontaskdontsay » Сря 16 авг 2017 20:58


Предложете схема за защита при обръщане на полюсите :beer Класическата с релето я изключваме понеже зарядното не тръгва при по малко от 10,5v.




Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 705
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Схема на работещо зарядно за акумулатори

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Съб 19 авг 2017 23:42


dontaskdontsay написа:Предложете схема за защита при обръщане на полюсите :beer Класическата с релето я изключваме понеже зарядното не тръгва при по малко от 10,5v.


Виж назад в темата, страница 6.




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2097
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5
Двигател: CFFB AVF
Местоположение: Пловдив

Re: Схема на работещо зарядно за акумулатори

Мнениеот Vasseto » Пон 28 авг 2017 11:57


Новото ми зарядно за акумулатори. 3лв от битака. 2лв щипки. Вече в завършен вид.
Прикачени файлове
IMG_20170828_123616.jpg
IMG_20170828_230844.jpg
IMG_20170828_231504.jpg




Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 879
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: Схема на работещо зарядно за акумулатори

Мнениеот dontaskdontsay » Пет 15 сеп 2017 20:47


samo ra4na na zavoite написа:
dontaskdontsay написа:Предложете схема за защита при обръщане на полюсите :beer Класическата с релето я изключваме понеже зарядното не тръгва при по малко от 10,5v.


Виж назад в темата, страница 6.



Това с бушона не ми се струва много надеждно. Времето за стопяване дали е дастатъчно? Да не се окаже че за тези части от секундата докато се стопи предпазителя и белята ?


http://diodnik.com/wp-content/uploads/2 ... a24_11.jpg При схемата с релето има ли начин да се преработи така че при откачването на акумулатора да се прекъсне подаващото напрежение ?
В сегашния случай веднъж активира ли се релето то остава постоянно затворено и на клемите има напрежение въпреки че няма акумулатор. Може ли да се измисли нещо по въпроса примерно с още едно реле или нещо др. ?

Реших да използвам сехмата с релето като и добавя едно копче за принодително активиране на релето при силно разредени акумулатори.





Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: KoSaChA и 13 госта