dancing_niki написа:Индикацията гасне заедно с фаровете и това е нормално...
Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
Айде пак прочети.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 25 ное 2010 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
Добър ден на всички колеги от форума.Имам един въпрос към хората с монтиран DRL.Какво става когато цъкнете светкавицата (къси/дълги) при вас?При мен резултата е премигване на дългите светлини,след което модула се изключва за 1-2 сек. и се стартира отново,влиза в нормален режим на работа,но тогава идва и жуженето някъде от релетата.Пускам късите светлини и ги спирам и тогава жуженето спира.Това нещо нормално ли е?
П.П Колеги не съм много в час с електрическите схеми като цяло,тъй че ме притеснява факта че може да не е свързано правилно.
П.П Колеги не съм много в час с електрическите схеми като цяло,тъй че ме притеснява факта че може да не е свързано правилно.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
Към кои светлини ти е свързан модула?Не си го слагал ти,така ли?
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 25 ное 2010 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
Да не съм аз,но и момчето което го върза като цяло не му бе много ясно как точно трябва да стане.Към дългите светлини,ако е от значение на късите имам ксенон и това е основната ми мотивация да си купя устройството.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
Доколкото разбрах,а не съм сигурен дали това е така вероятно имаш предвид опцията "Easy Strobe" или както там се водеше.При даване на светкавица,автоматично си премигва още няколко пъти.А доколкото за жуженето....това ти е релето за халогените.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 25 ное 2010 18:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
Easy Strobe аха ясно сега разбрах,явно не съм си дочел листовката с опциите на DRL-а!!!Въпросното реле е с №53 както вече видях по-назад в темата,видях че един от колегите го е шунтирал.Въпроса които ми идва сега е дали ако се направи това нещо ще могат да се ползват нормално?
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
Днес ми монтираха SmartDRL закупен от колегата L&R,монтирахме модула на дългите,всичко е точно с изключение на един проблем,по-точно два, но сигурно са свързани-при включване на основните светлини(габарити,къси) си светят и редуцираните дълги т.е. модула не ги изключва.Помислих,че е от фабричните настройки и опитах да вляза в режим настройки на модула(шест пъти габарит,на контакт),но не иска да влезе,не се чува троен звуков сигнал.
Къде е сбъркал майстора или модула нещо ми е сбъркан?
Къде е сбъркал майстора или модула нещо ми е сбъркан?
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
FELIPE написа:Днес ми монтираха SmartDRL закупен от колегата L&R,монтирахме модула на дългите,всичко е точно с изключение на един проблем,по-точно два, но сигурно са свързани-при включване на основните светлини(габарити,къси) си светят и редуцираните дълги т.е. модула не ги изключва.Помислих,че е от фабричните настройки и опитах да вляза в режим настройки на модула(шест пъти габарит,на контакт),но не иска да влезе,не се чува троен звуков сигнал.
Къде е сбъркал майстора или модула нещо ми е сбъркан?
Модула не е сбъркан , черният кабел не е закачен никъде или е закачен не към габарит, от появата на 12V на него дрл-а се деактивира с този кабел се и програмира
ето на тази снимка се вижда как се свързва(само че преди беше сив, сега е черен)
download/file.php?id=94931&mode=view
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
Понеже за другите кабели е ясно къде да се вържат,само за черния,който е много важен и служи, както за управление на модула(вкл./изкл.),така и за неговото програмиране,да поясня къде се вързва,за да не страдат хората след мен,като мен ,та вързва се на позиции 13 или 14 на клемата на ключа за светлините,тези позиции отговарят на обозначения 58(L)-ляв и 58(R)-десен габарити на гърба на ключа.
- k_garchev
- Мнения: 2714
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
Едно въпросче към L&R!Може ли към модула да се свърже едно фотореле и като се стъмни автоматично да включва фаровете и да гаси модула?
Re: Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
Прочетох темата, но не ми стана ясно дали ако взема постоянен плюс от червеният кабел на ключа за светлините и го свържа със този който излиза за късите светлини ще имам проблеми в последствие? Този ли е кабела който ги захранва по принцип през ключа или късите се захранват от червеният кабел с черна ивица който има плюс само когато колата е на контакт? Може би червения кабел с постоянен плюс е просто за осветлението на ключа за светлините, което свети постоянно и в такъв случай да му вържа къси не е добра идея?
- vessonik
- Мнения: 104
- Регистриран на: Нед 10 дек 2006 19:39
- Автомобил: Golf Plus
- Двигател: 1.9 TDI 105 Hp BXE
- Местоположение: Sofia
Re: Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
Здравейтe,
много се лутах по форумите и намирам все разни доработки с пипане по инсталациите, а от цялата доработка не виждам особенна полза. Има смисъл ако доработката е такава, че да не се върти постоянно ключа за светлините и след стартиране на двигателя да светват примерно дългите на понижена мощност. Логиката е, че ще се изразходва по-малко ток и ще се използват постоянно крушките, които са по-рядко използвани - дългите, а и ключа няма да се върти. Разбира се вечер когато се включат късите, дългите да се деактивират сами. Възможно ли е да се включи така модула, че да се задейства само при положение "габарити" на ключа за светлините и то при стартиране на двигателя с малко забавяне? Тогава на положение "OFF" няма да свети нищо, а на "габарити" ще светят габаритите и късите или дълги на малка мощност. Така или иначе само габарити не се използват на практика.
Има ли такъв вид устройство? Интересува ме за Авенсис Т25 с автоматично включване на късите, Голф Плюс 2008г. с автоматично включване на късите при смрачаване (първия модел на Плюс) и Голф 3 1996г. Какво би било положението на ключа за светлините на всяка кола при включени дневни светлини на модула, който бихте препоръчали?
Поздрави!
много се лутах по форумите и намирам все разни доработки с пипане по инсталациите, а от цялата доработка не виждам особенна полза. Има смисъл ако доработката е такава, че да не се върти постоянно ключа за светлините и след стартиране на двигателя да светват примерно дългите на понижена мощност. Логиката е, че ще се изразходва по-малко ток и ще се използват постоянно крушките, които са по-рядко използвани - дългите, а и ключа няма да се върти. Разбира се вечер когато се включат късите, дългите да се деактивират сами. Възможно ли е да се включи така модула, че да се задейства само при положение "габарити" на ключа за светлините и то при стартиране на двигателя с малко забавяне? Тогава на положение "OFF" няма да свети нищо, а на "габарити" ще светят габаритите и късите или дълги на малка мощност. Така или иначе само габарити не се използват на практика.
Има ли такъв вид устройство? Интересува ме за Авенсис Т25 с автоматично включване на късите, Голф Плюс 2008г. с автоматично включване на късите при смрачаване (първия модел на Плюс) и Голф 3 1996г. Какво би било положението на ключа за светлините на всяка кола при включени дневни светлини на модула, който бихте препоръчали?
Поздрави!
- -BUZZ-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 18 дек 2004 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
Имам смартдлр на голф мк3, монтиран от предишния собственик на колата. Проблемът е, че се включва от време на време. Сутрин винаги тръгва, след това през деня - много рядко. Отначало имаше съмнения за зарядния ток, но той е около 14,2V. Къде да търся проблема?
- Bucket
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 21:50
- Автомобил: Skoda O2 комби TDI BMM
- Двигател:
- Местоположение: Вр/Сф
Re: Монтаж на SmartDRL и Търнминатор (комфорт мигачи) на голф 4
Понеже съм писал в темата преди и я гледам от време на време се чудя нещо.
С монтирането на допълнителни устройва в автомобил целим удобство, улеснение и безопасност. Четейки виждам, че всеки втори или му се включва или не, има някакви бъгове при използване на контактен ключ, габарит или в комбинация с други органи за управление, залепване на релета, включване на фарове или изгасване на такива и прочие....
Искам да попитам това у-во помага или пречи, ако нон стоп трябва да мислиш дали ако натиснеш мигача няма да спрат фаровете или нещо такова това не ви ли натоварва?
С монтирането на допълнителни устройва в автомобил целим удобство, улеснение и безопасност. Четейки виждам, че всеки втори или му се включва или не, има някакви бъгове при използване на контактен ключ, габарит или в комбинация с други органи за управление, залепване на релета, включване на фарове или изгасване на такива и прочие....
Искам да попитам това у-во помага или пречи, ако нон стоп трябва да мислиш дали ако натиснеш мигача няма да спрат фаровете или нещо такова това не ви ли натоварва?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта