Aз имам ли такова животно като кантар?
(или везна )
Подобряване работоспособността на задни спирачки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки
RANOPILE написа:Aз имам ли такова животно като кантар?
(или везна )
Може твоята везна да е дигитална
Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки
СПИРАЧНИЯ ПЪТ СЕ СКЪСЯВА!!!!! А днес говорих с колега който няма кантар от близо 2 години и каза,че на сняг и на дъжд всичко е наред!
Моля хората които незная какво е да караш кола с кантар и после да го махнеш да НЕ умуват
Моля хората които незная какво е да караш кола с кантар и после да го махнеш да НЕ умуват
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки
[quote="bheart"]СПИРАЧНИЯ ПЪТ СЕ СКЪСЯВА!!!!! А днес говорих с колега който няма кантар от близо 2 години и каза,че на сняг и на дъжд всичко е наред!
По голяма глупост не съм чувал
По голяма глупост не съм чувал
Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки
А някой да те е питал дали си чувал?Помолих хората които НЯМАТ нужната компетенция да НЕ коментират!
- vaso18
- T.N.T.
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки
дайте да пуснем един имейл до ръководсвото на автомобилопроизводителите
да върнат всичките автомобили през сервизите им за да махнат "кантара"
така или иначе той не е ефикасен
да върнат всичките автомобили през сервизите им за да махнат "кантара"
така или иначе той не е ефикасен
Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки
Даже доколкото се се сещам и по старите руски коли имаха кантари!
Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки
bheart написа:СПИРАЧНИЯ ПЪТ СЕ СКЪСЯВА!!!!! А днес говорих с колега който няма кантар от близо 2 години и каза,че на сняг и на дъжд всичко е наред!
Моля хората които незная какво е да караш кола с кантар и после да го махнеш да НЕ умуват
Не ти го пожелавам, и най-искрено се надявам, като се увъртиш някъде заради това "подобрение", да няма пострадали, било това ти или още по-лошо някой невинен
п.п. На мой приятел така "много му спираше" колата след премахването на кантара и ще познаеш ли какво стана? На завой наби спирачката по необходимост и се заби странично първо в бордюр, а след това в едно дърво. За щастие му нямаше нищо, а от колата не ставаше нищо. Цялото купе се беше покривило. Дано и ти имаш неговия късмет
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки
Няма ли някой да покаже нагледно аджеба за какво иде реч? Някакво клипче?
- k_garchev
- Мнения: 2715
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки
Преди време когато карах голф 2 и аз си махнах кантара!Чак тогава разбрах че моята кола може да спира както трябва!Поразителен ефект!И след това за около две години и половина и навъртях 130-140000км и никога не съм се въртял поради тази причина!
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки
golfmk1 написа:По голяма глупост не съм чувал
bheart написа:А някой да те е питал дали си чувал?Помолих хората които НЯМАТ нужната компетенция да НЕ коментират!
Абе пич, понеже вече прЕмина извън добрия тон-що си мислиш че на цел форум му пука кво ти си правил по колата си и в кой точно сервиз?Клиенти ли им резервираш, щото определено не ми пука как спира колата ти след некви инвазии.Нито къде са ти я правили!
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки
bheart написа:А някой да те е питал дали си чувал?Помолих хората които НЯМАТ нужната компетенция да НЕ коментират!
Да ти кажа със сигурност имам повече опит от колкото си мислиш.И в момента имам преки наблюдения върху това явление ако мога така да го нарека
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки
Кво се дърлите незнам просто кантара на човека не е работил както трябва демек бил е позапушен малко,и затова след премахването му остава усещането че колата спира по добре.Тай си е решил човека ко да го прайш пък и натискането на спирачка в завой принципно не е препоръчително-имам предвид рязко натискане.
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки
колеги чета и си мисля защо го е сложил немеца тоя кантар или по-скоро трябва да го наричнаме ограничител на спирачното усилие, ами по необхомимост, при спиране центъра на тежестта се измества напред и задницата олеква, а от там се ограничава спирачното закъснение което може да реализира това колело преди за започне да се влачи. Това е особенно характерно за малките автомибили като голф хетчбек, при конструкция тип седан разпределението на тежеста е по-симетрично.Не знам точно къде е центъра на тежестта на голфовете, но по мой наблюдение се пада някаде около половин метър назад мерено на праговете, т.е. предницата е по-тежката.
Цялата тая система с кантара е пасична система, разчита се на настройка на тоя разпределител съобразно разпределенето на масита върху колелата и съотвентно спирачните усилия, не е ли така? Реглажа трябва да е такъв че да има максимално исползване на сцеплението за рализиране на спирачен ефект и на двата моста. Но на практика се получава пререзервиране спрямо задната ос и на практика се получава разпределение на спичние ефект и отношение 70/30 или 60/40 в полза на предните колела, което води до усещането че задните спирачки не функцинират и предразполага някой майстори да правят радикални промени по спирачната система
Както споменах това е пасивна сиситема и не е така ефективна, малко старомодна на фона на системата против блокиране (АBS), така популярна и почти задължителна сега. Тя позволява както по-ефективно така и по-прецизно използванене на възможностите за реализиране на спирачен ефект. Предимства и недостатъците си ги знаем, няма да повтарям.
Извода е следния с премахването на регулатора се подобрява спирачния ефект, защото на практика кантара го ограничава на заднте колела, но за сметка на това се увеличава многократно вероятността да блокират задноте колела, защото имат по-лошо спепление поради по-леката задница и не могат да носят наравно с предните.
Ако искате да подобрите спирачките на автомобила си по-добре да се инвестира в по-големи дикове, апарати и спирачна помпа ,като се запази този регулатор.
Цялата тая система с кантара е пасична система, разчита се на настройка на тоя разпределител съобразно разпределенето на масита върху колелата и съотвентно спирачните усилия, не е ли така? Реглажа трябва да е такъв че да има максимално исползване на сцеплението за рализиране на спирачен ефект и на двата моста. Но на практика се получава пререзервиране спрямо задната ос и на практика се получава разпределение на спичние ефект и отношение 70/30 или 60/40 в полза на предните колела, което води до усещането че задните спирачки не функцинират и предразполага някой майстори да правят радикални промени по спирачната система
Както споменах това е пасивна сиситема и не е така ефективна, малко старомодна на фона на системата против блокиране (АBS), така популярна и почти задължителна сега. Тя позволява както по-ефективно така и по-прецизно използванене на възможностите за реализиране на спирачен ефект. Предимства и недостатъците си ги знаем, няма да повтарям.
Извода е следния с премахването на регулатора се подобрява спирачния ефект, защото на практика кантара го ограничава на заднте колела, но за сметка на това се увеличава многократно вероятността да блокират задноте колела, защото имат по-лошо спепление поради по-леката задница и не могат да носят наравно с предните.
Ако искате да подобрите спирачките на автомобила си по-добре да се инвестира в по-големи дикове, апарати и спирачна помпа ,като се запази този регулатор.
Re: Подобряване работоспособността на задни спирачки
k_garchev написа:Преди време когато карах голф 2 и аз си махнах кантара!Чак тогава разбрах че моята кола може да спира както трябва!Поразителен ефект!И след това за около две години и половина и навъртях 130-140000км и никога не съм се въртял поради тази причина!
Трябваше някой човек като теб с опит и без кантар да им го каже,НО въпреки това пак се съмнявам,че някой от много знайковците ще разбере каква е истината!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 203 госта