Датчик на Хол-Ремонт!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- badboy_pl
- Мнения: 313
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Датчик на Хол-Ремонт!
Мерси за бързия отговор!
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 10:19
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик на Хол-Ремонт!
Колеги а как се сваля делкото. Развих болта на планката която го държи. Делкото се върти свободно но не мога да го извадя.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Датчик на Хол-Ремонт!
Трябва едновременно да въртиш и издърпваш!
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 10:19
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик на Хол-Ремонт!
pas1.8mi написа:Трябва едновременно да въртиш и издърпваш!
Мерси колега извадих го.
Но сега въпроса ми е как да разбера че е здрав датчика. Когато му подам 12V на двете крайни клеми между средната и минуса при измерване с мултицет дава 12V когато въртя делкото. Но когато закача диоден пробник на мястото на мултицета диода едвам едвам се забелязва че премигва. Нормално ли е това.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Датчик на Хол-Ремонт!
Трябва да мига силно и отчетливо.С какъв резистор е свето-диода(съпротивление)?Какъв е проблема,че си набедил Делкото?
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 10:19
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик на Хол-Ремонт!
pas1.8mi написа:Трябва да мига силно и отчетливо.С какъв резистор е свето-диода(съпротивление)?Какъв е проблема,че си набедил Делкото?
Проблема е че колата не пали изобщо, няма искра. Светодиода е с 510 ома и на 12V си свети силно.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Датчик на Хол-Ремонт!
Резистора е с нормална стойност.Опита ли при извадено делко от блока,да го закачиш на буксата му и при подаден контакт да го въртиш на ръка?На централния кабел да има свещ към маса.Следи дали ще хвърли искра.Вероятно няма да има!Най-сигурно е да пробваш с работещо делко по този начин,за да не се окаже,че проблема е в бобина+комутатор,а да скапеш твоето.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 26 юни 2011 17:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Испания
Re: Датчик на Хол-Ремонт!
pas1.8mi написа:Трябва едновременно да въртиш и издърпваш!
има ли значение в коя посока се върти ?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Датчик на Хол-Ремонт!
petardan написа:pas1.8mi написа:Трябва едновременно да въртиш и издърпваш!
има ли значение в коя посока се върти ?
Когато е монтирано и трябва да запали двигателя ДА! За пробата е без значение.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Датчик на Хол-Ремонт!
Там до колкото знам напрежението е 5 В, а не 12, сигурно затова доида свети слабо.
А аз искам да попитам как се стига до дотчика на Хол, трябва да се избие оста на делкото ли?
А аз искам да попитам как се стига до дотчика на Хол, трябва да се избие оста на делкото ли?
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Датчик на Хол-Ремонт!
В долния край има зъбчатка, избива се щифта на зъбчатката,маха се и вала се вади нагоре.Под камбанката е датчика.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Датчик на Хол-Ремонт!
Благодаря. Зъбното колело е занитено за оста със нит, той трябва да се избие, и на негово място се слага нов нит, или се завива болт (М4 както пишеше по-назад), тогава трябва да се нареже резба на оста, или?
Към автора на темата: разбрах че такива датчици се продават във ел.магазините, само че били с разменени накрайници, на колата е + и - в двата края, а по средата е импулс към комутатора. От твоите снимки (първата снимка надраскана с химикал) се вижда че + и - са в единия край, а импулса е във другия. Така ли е? Снимах моя който е на делкото, като гледам май е сменян, май не е фабричния
Към автора на темата: разбрах че такива датчици се продават във ел.магазините, само че били с разменени накрайници, на колата е + и - в двата края, а по средата е импулс към комутатора. От твоите снимки (първата снимка надраскана с химикал) се вижда че + и - са в единия край, а импулса е във другия. Така ли е? Снимах моя който е на делкото, като гледам май е сменян, май не е фабричния
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Датчик на Хол-Ремонт!
Пиновете на датчика на Хол и буксата не са 1 към 1( 1 към 1,2 към 2,3 към 3),а и не е необходимо да е така! Важно е само да се спазят кой на кой пин да отиде в буксата на Делкото.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Датчик на Хол-Ремонт!
Прави се центровка на предварението за запалването! Ако си поставил белег на Делкото,преди да го извадиш от блока,само го поставяш по същият начин!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта