Смяна на заден мост - от барабани към дискове!?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
ohrix
Мнения: 133
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 11:29
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Смяна на заден мост - от барабани към дискове!?

Мнениеот ohrix » Пет 05 ное 2004 0:05


а да сте сменяли задния мост с такъв с дискове?




Потребителски аватар
oxam
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 13:39
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот oxam » Пет 05 ное 2004 10:42


още не съм, но в момента събирам частите за да го направя. няма нужда да сменяш целия мост т.к. при барабанните и при дисковите голфове мостовете са еднакви, разликата е при главините, които са хванати с едни планки за моста (но захващането за късмет е еднакво) т.е. трябват ти главините с лагерите, дисковете и спирачните механизми и няколко часа за да ги смениш.
отиди в някоя морга и свали всичко накуп.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 05 ное 2004 11:39


oxam написа:още не съм, но в момента събирам частите за да го направя. няма нужда да сменяш целия мост т.к. при барабанните и при дисковите голфове мостовете са еднакви, разликата е при главините, които са хванати с едни планки за моста (но захващането за късмет е еднакво) т.е. трябват ти главините с лагерите, дисковете и спирачните механизми и няколко часа за да ги смениш.
отиди в някоя морга и свали всичко накуп.

За какъв Голф говориш - 2 или 3.


Потребителски аватар
oxam
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 13:39
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот oxam » Пет 05 ное 2004 13:09


опа, малка грешка, говоря за голф2 и сега видях че колегата май е с Г3 :oops: съжелявам. на 3ката не съм свалял задния мост и не знам там как седят нещата. за 2ката гарантирам от личен опит.


Потребителски аватар
Cudgel
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 29 май 2005 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Cudgel » Вто 31 май 2005 11:59


Добре кво печеля като сложа дискови спирачки на задните гуми - не е ли по добре да го ставя както са си го напраили от фирмата и единственото което треа да направа ли е да смена галвиние.
Няма ли други неща които се сменят защото принципа на барабаните е да се задеистват след предните дискове и така първо да почнат да спират предните колела


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 31 май 2005 12:21


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 12:56, променено общо 1 път.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 31 май 2005 18:18


Някъде гледах резервни части из нета, и аз се замислих да слагам дискове на моя Г3.....разглеждах едни части от ВР-а които приличат на триъгълник и се захващат накрая на главините, те предоставят захващането на спирачния апарат и дисковете......

малко по късно обаче си спомних че имам Г3 синхро и че отзад е тъмна индия по окачването и захвата на ходовата част към шасито......остава варианта да ползвам такова от ВР 6 2.9 синхро!!!! ама те са рядки.....другия момент е, понеже съм синхро мойте барабани са доста по-големи от на другиавтомобили и Голфове със същия мотор, сега се чудя що направо не бяха сложили дискове :?:


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Вто 07 юни 2005 12:22


Имат разлика само една буква, но това да не ви смущава щото главините са еднакви, даже на двойката е същата. Ако си намериш главини, апарати, дискове и жила слагай и не му се плаши. Поне ще кажеш дали ми е верна теорията.
Справка ЕТОС, ЕТКА и ElsaWin


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 08 юни 2005 16:30


Скоро мисля и аз да правя този ъпгрейд и ако се получи ще споделя опит. Ето какво ни трябва:

Изображение


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Чет 09 юни 2005 16:14


Това със смяната е супер ако пасват. С ръчната проблем ще има ли? За дължината на жилата ми е мисълта. :roll:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 09 юни 2005 16:29


Днес се сдобих с апаратите и жилата, трябва да се профилактират. Трябва също така да купя нови дискове с лагери и нови наклади + спирачен кит гумички за апаратите и маркучета. Когато имам новини ще пиша.


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Чет 09 юни 2005 16:47


Питал съм тук таме разни монтьори и ми казаха, че освен горе описаните неща се сменят и жилата за ръчната спирачка. Говоря за Г2.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Нед 12 юни 2005 0:02


Вече имаме резултат и при това успешен. Проекта е реализиран и колата е вече с дискови спирачки и отзад.
Много съм доволен, има голяма разлика в спирането, дори когато още не са улегнали накладките.
Та значи ситуацията е следната:
Спирачни апарати, жила, шенкели с осите, лагери, накладки - всичко е взето от VW Corrado (4*100 дупки) и пасва 1:1 с Golf 3.
При мен има закъснители на спирачната помпа за задните колела и не се наложи да слагам регулатор, който по принцип си го има на Corrado, а на моя Golf го няма.
Цялата равносметка е 355лв и около два дни тичане наляво надясно.
За целта искам да благодаря на vaskoto1 и на scirocco gt за оказаното съдействие.
Благодаря ВИ!
За съжаление нямам снимки за да покажа как става цялата процедура но ако имате въпроси ще се радвам да бъда полезен.

Последна промяна от vasstop на Чет 16 юни 2005 0:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
aaharshev
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven 1.8Mi, motorABS,92g.combi-Пасата продаден, фен на Пежо
Контакти:

Мнениеот aaharshev » Вто 14 юни 2005 13:33


Я кажете дали става тази работа със смяната и на Пасатора...моя е Б3 92г. и ми се ще да и отзад с дискове.....


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 16 юни 2005 0:13


Имам резултат и с технически тест на спирачките:
Предни - 0% разлика между ляво и дясно.
Задни - 14% разлика (при допустими 30%)
Задни (ръчна спирачка) - 0% разлика.
Човека каза, че са перфектни като показатели.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта