Transporter T4 Синхро 1997 АЕТ Подмяна лостов превключвател къси/дълги/мигачи

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
petrushkov
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
Автомобил: VW T4 1996
Двигател: AET
Местоположение: Варна
Контакти:

Transporter T4 Синхро 1997 АЕТ Подмяна лостов превключвател къси/дълги/мигачи

Мнениеот petrushkov » Сря 22 юни 2016 10:13


Здравей колеги :)
Да споделя :) смяна на комбиниран лост мигачи /светлини около 15 минути , 20
Поредност на операциите :
сваляне на захранването ( демонтаж на клема акомулатор )
развиване крепепежите на пласмасите на кормилната колонка и сваляне на долната ( 3 болта кръстата отверка)
разсъединяване линията клаксон/въздушна възглавница
демонтаж на въздушната възглавница на волана (2 болта вътрешен шестограм от обратната страна на волана)
развиване на гайката на волана ( мисля че беше 24 )
центриране на волана
отстраняване на волана от кормилният прът
отсъединяване на клемблоковете към лостовите превключватели
развиване на трите фиксационни болта към кормилна колонка ( накрайник Т20 или плоска отверка)
премахване на набедения за дефектирал лост ( горен ляв е мигачи /фарове , долен десен чистачки)
слагане на новия
нанасяне на малко грес по контактната пъпка за ринга на волана
пристягане на фиксиращите болтове
присъединяване на клем блоковете по съответните места
организиране на топъл душ и гъба за пласмасите на кормилната колонка по желание и на волана ( бедна фантазия колко мръсно съм сложил по това кормило ) Забранено менето на модула със въздушната възглавница
слънчева баня на пластмаските
полагане на горна пластмаса на кормилна колонка
закачане на долна пластмаса на кормилна колонка
нахулване на волана на кормилен прът
проверка дали позицията на волана отговаря на център
завиване и притягане гайката на волана
присъединяване ,напасване на лентовия кабел и гуменото уплътнение към кормилна колонка
напасване на пластмасите по кормилната колонка ( проверка дали уплътнението на лентовия кабел си е дошло на мястото )
навиване на крапежните винтове на пластмаските - 3 за кръстата отверка PH2
присъединяване на токовата линия на въздушната възглавница
напасване и завиване на 2 та болта на въздушната възглавница
закачане клемата на акомулатора
палене / или поставяне на контакт и тест на системата
сумарно време 15 20 минути без кафе бира и при слънчево време за съхнене на елементите
успех със ремонтите :)




Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта