Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Re: Монтаж на халогени от А до Я за Г3
Здравейте,Мисля да свържа халогените към габаритите,но искам също така като пусна късите халогенте да изгасят,та всъшност възможно ли е това ?
- veselin77
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 13:16
- Автомобил: vw golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Нова Загора
Re:
tankishev написа:Реших да пиша тук за да не пускам нова тема ... значи задачата е да се пуснат халогени на Г3 93' CL (без халогени фабрично).
Необходими материали:
1) халогени - 2бр. Хела с метални рефлектори 60лв. (+ бледите които се слагат м/у халогена и мигачите)
2) 2бр. букси за халогени - 5лв. (от симеон ... за съжаление изтърбушени)
3) 1бр. букса за ключе за фарове - 3лв. (опшънал - чети надолу)
4) 3м. 1х1.5 кабел - фрий (имах в мазето)
5) ролка изолирбанд - 2лв.
6) 1бр. 30А реле - не помня цената (купувах го навремето за проект "фарове с релета")
След като проучих ел. схемата на за халогените достигнах до следният извод ... всеки голф има окабеляването сложено на 90% ... :-) ... значи пътят е следният
1) при включване на фаровете се захранва реле #10 на блока с релетата. При затваряне на релето през него минава ток 15А от там към бушон #10 (15А) и към пин 4 на 15пиновата букса на ключа за фаровете (идва по сиво-син кабел). Стандартно на Г3 без халогени на местото на реле #10 има байпас за да може да се ползва стопът за мъгла.
2) при включени халогени токът минава от пин 4 към пин 13 (+ пин 12 при влючен допълнителният стоп за мъгла) ... обратно през блока и от там през жълтият коннектор А2 (на гърба на блока) към основният коннектор за фаровете (разположен над радиатора)
на снимките горе захранването на халогените минава през 1х1.5мм
многожилен кабел оцветен сиво-жълто.
3) ако имате повече парички си купувате ключ за фарове с халогени ако не някакво друго ключе.
3а) ако сте избрали варианта с другото ключе го вързвате така, че да правите връзка м/у пин 4 и пин 13 на буксата при ключа на фаровете
4) взимате 30А реле и му отчупвате 5 краче (това посредата .. май беше 87а). отчупвате и разни стърчащи дръжчици и др.... след това махате байпаса и бодвате релето на позиция #10.
5) разчупвате опшънъл закупената букса за фарове и взимате от там 4 женски конектора .... тях ще изпозваме за да ги монтираме в буксите за халогените ... (както писах мойте букси бяха изтърбушени) ... ако буксите ви не са изтърбушени и си имат кабел тази операция е ненужна
6) с кабела, изолирбанд, клещи и буксите (+ запояване на конекторчетата) правим окабеляване за захранването на халогените .... (като спазваме кое е +12 и кое маса)
7) направената инсталация вързвате при коннектора над радиатора като +12 се вързва с сиво-жълтият кабел а Ground-а може да го вържете където си искате стига да е замасено ... хихихи шегичка аз съм го вързал за един от кафявите кабели в същият конектор
8) монтирате халогените и се молите да си стоят монтирани. Ами това е
Прочетох всичко по темата, да попитам, как се взема захранване от кръглата букса за фаровете над радиатора, директно от кабелите които влизат / преди самата букса/ в нея или мога по някакъв начин да използвам пинчета на самата букса /купих от моргата втора такава заради буксите на халогените/ и да изглежда сякаш е фабрично монтирано.
Мога ли да извадя пинчета от буксата която купих допълнително и да ги добавя към моята и от там да изведа кабели за захранването на халогените.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта